Daar heb je gelijk in. Links en rechts in de VS zijn totaal anders dan hier. Ik denk dat links daar rechtser is dan de VVD.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Flap13 het volgende:
Nou, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Bij een (ongeveer) 2 partijen systeem in een federatie zo groot als de V.S. zijn beide partijen natuurlijk enorm 'breed'. Dus kan ik me voorstellen dat je een linker-, een rechter- en een midenvleugel hebt binnen de repoublikeinse partij. Het blijft allemaal relatief natuurlijk want wat links is in de V.S. is ongeveer VVD in Nederland.l
Volgens mij is Larry Brown een reupublikeinquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:03 schreef popolon het volgende:
Michigan is over het algemeen democratisch gelukkig.
Dus the Red Wings en the Pistons ook.
Die gaat ook weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij is Larry Brown een reupublikein
Nu weten we dus waarom... Rasheed en Ben Wallace zijn natuurlijk democraat... and you don't mess with two bad niggas with an attitude...quote:
Right on.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nu weten we dus waarom... Rasheed en Ben Wallace zijn natuurlijk democraat... and you don't mess with two bad niggas with an attitude...
Wordt nog leuk als ze Brown nomineren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nu weten we dus waarom... Rasheed en Ben Wallace zijn natuurlijk democraat... and you don't mess with two bad niggas with an attitude...
Waterkneus????quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marc van Hintum is erg linksig, hij stemt SP, maar wilde ook weer niet 72% van zijn voetbalsalaris inleveren (het toptarief).![]()
Alfred Schreuder en Geert den Ouden zijn dan weer rechts, Ronald Waterkneus stemt Groen Links. In de VI stond eens een artikel over het stemgedrag van voetballers.
Adriaanse is overigens SP-er.
Cassius Clay bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:36 schreef tong80 het volgende:
De bekendste sporter ooit was een moslim fundamentalist.
exactly my thoughtsquote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat een ongelovelijk non-relevant topic![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Omdat ik sporters om hun prestaties wardeer en hun politieke voorkeur d'r niet toe doet. Of lopen linksen harder dan rechtsenquote:
ah, Cassius Clayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |