quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef TearSong het volgende:Ja dat klopt, alles is hetzelfde behalve de kleur
![]()
Nogal stom eigenlijk, een slagje groter voor grote honden was niet gek geweest. En kleine en medium honden kunnen de cat-it gewoon gebruiken
![]()
Dat rode vind ik ook wel leuk inderdaad. Het rare is dat de prijs nog wel eens wil verschillen. Op de webshop waar ik net keek was de cat it 26 euro en de dog it 29,50
Ik kom regelmatig in die winkel en ga er dan wel ff zeiken, ze kennen me er niet anders
![]()
Hij staat er met 2 prijzen
![]()
Cat-it
Geschikt voor ( kleine) honden en katten.
Net als mensen hebben dieren water nodig om te overleven. Het lichaam van de hond en kat bestaat voor ongeveer 70 % uit water. Het aanmoedigen van uw huisdier om meer water te drinken helpt mee aan een gezonder leven.
De Cat-it fontein komt tegemoet aan de behoefte van uw huisdier voor een continue beschikbaarheid van water. Circulerend water met een grote blootstelling aan zuurstof levert fris smakend, koud, gefilterd water met veel gezondheids voordelen.
Het aanmoedigen van met name katten om meer vers water te drinken helpt een gezonde nierfunctie te behouden en blaasgruis te voorkomen.
Door de dierenarts aangeraden.
*Vervangbaar filter
*Water capaciteit ( 3 Liter)
*Stille pomp
Prijs: ¤ 29,50 Art nr 1756
Cat-it, alleen water vanaf de bol
Net als mensen hebben dieren water nodig om te overleven. Het lichaam van de hond en kat bestaat voor ongeveer 70 % uit water. Het aanmoedigen van uw huisdier om meer water te drinken helpt mee aan een gezonder leven.
De Cat-it fontein komt tegemoet aan de behoefte van uw huisdier voor een continue beschikbaarheid van water. Circulerend water met een grote blootstelling aan zuurstof levert fris smakend, koud, gefilterd water met veel gezondheids voordelen.
Het aanmoedigen van met name katten om meer vers water te drinken helpt een gezonde nierfunctie te behouden en blaasgruis te voorkomen.
Door de dierenarts aangeraden.
*Vervangbaar filter
*Water capaciteit ( 3 Liter)
*Stille pomp
Prijs: ¤ 26,00 Art nr 3023
Op dezelfde pagina
![]()
Jammer Kissa, maar dan gaan we voor een nieuwe
![]()
Leuke foto V.