Adviseer je idd om daar verder geen antwoorden of hints voor te gevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Nori het volgende:
. Hoe wat en waarom zal ik maar niet op ingaan.
leuk zo'n quasi interessante post, of post dan gewoon niet ofzo...quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Nori het volgende:
Ik zat voor het glas, niet erachter. Hoe wat en waarom zal ik maar niet op ingaan. Maar ik weet dus wel wat er precies wel en niet gezegd is, en natuurlijk Mo's uiterlijk en gedrag etc
Waarom, wat is ons gewin bij het berechten van een barbaar binnen een barbaars systeem naast het feit dat zoiets ook van ons barbaren zou maken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef Snapcount2 het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn om deze meneer naar Saudi Arabie af te voeren om deze meneer daar te berechten volgens de Sharia door zijn geloofsgenoten.
Niks quasi interessant gewoon de waarheid. Maar aangezien ik er bij was heb ik de media minder gevolgd erover. Is het incident met het boek 'allah weet het beter' al beschreven? Of dat Katja schuurman aanwezig was en het tijdens het verhaal van de officier over de details van de moord heel slecht trok?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:22 schreef Re het volgende:
[..]
leuk zo'n quasi interessante post, of post dan gewoon niet ofzo...
Omdat doodstraf geen straf is, het is een manier om makkelijk de straf te ontlopen, vergeet ook niet, dat Mohammed juist dood wil, het is voor hem dan juist een overwinning om dood te gaan (door de doodstraf).quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jammer dat er geen doodstraf geld in Nederland, alhoewel, kunnen we het varken niet gewoon naar de slacht brengen, een hond die over de schreef gaat maak je ook gewoon af, dus waarom niet met de taal beantwoorden die MB gewenst is?
Nee, vertel maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:33 schreef Nori het volgende:
[..]
Niks quasi interessant gewoon de waarheid. Maar aangezien ik er bij was heb ik de media minder gevolgd erover. Is het incident met het boek 'allah weet het beter' al beschreven? Of dat Katja schuurman aanwezig was en het tijdens het verhaal van de officier over de details van de moord heel slecht trok?
Graag alleen concrete zaken over Mohammed zelf. De rest van de show kunnen we wel in de privé lezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:33 schreef Nori het volgende:
[..]
Niks quasi interessant gewoon de waarheid. Maar aangezien ik er bij was heb ik de media minder gevolgd erover. Is het incident met het boek 'allah weet het beter' al beschreven? Of dat Katja schuurman aanwezig was en het tijdens het verhaal van de officier over de details van de moord heel slecht trok?
"Wauw. U heeft het mooi geschreven. En u gaat mij niet onderbreken.''quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iets meer inhoudelijke informatie over hetgeen Mohammed zei? De media heeft slecht een paar minuten...
het is iig al een stuk meer dan het geluidsfragmentquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb eerder horen zeggen dat dit slechts een klein fragment zou zijn van het bijna een kwartier durende verhaal van Mohammed. De rechtbank had slechts dit stukje vrijgegeven voor publicatie/media.
Nouja, zo warrig klonk het geluidsfragment toch ook weer niet. Kan me neit voorstellen dat hij voor de rest maar een beetje brabbelde.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:15 schreef milagro het volgende:
[..]
het is iig al een stuk meer dan het geluidsfragment
het was blijkbaar een heel warrig onsamenhangend verhaal, ik denk dat ze het meest 'duidelijke' eruit gehaald hebben
ik vond het erg van de hak op de tak, en ik zeg ook niet dat hij brabbeldequote:Op donderdag 14 juli 2005 03:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zo warrig klonk het geluidsfragment toch ook weer niet. Kan me neit voorstellen dat hij voor de rest maar een beetje brabbelde.
Ik ook niet, een vrij normaal verhaal van een Marokkaanse jongen Jongens die ik ken spreken ook zo als ze serieus willen overkomen in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zo warrig klonk het geluidsfragment toch ook weer niet.
Hallo, die knul is gewoon een Nederlander, geboren ws en iig getogen, en dan mag je toch wel wat beter praten dan hij deed, qua uitspraak dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, een vrij normaal verhaal van een Marokkaanse jongen Jongens die ik ken spreken ook zo als ze serieus willen overkomen in de Nederlandse taal.
ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:32 schreef kLowJow het volgende:
Zijn uitspraak was inderdaad niet geweldig. Ik vond het een beetje klinken als iemand die al een tijdje geen Nederlands had gesproken, en soms een beetje moest zoeken naar de juiste woorden. Dat hak op de tak vond ikzelf wel meevallen.
laatste bericht uit desbetreffend topic:quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees dit onderzoek van mij maar eens
Onderzoek²
Op welke rij zat de familie? op de hoeveelste rij(en) stonden tafel(s)? Op welke volgorde kwamen alle partijen binnen? Hoeveel man beveiligden Bouyeri persoonlijk? Wie vertaalde Bouyeri's arabische woorden van dag 1? Waar gingen in de pauzes de slachtoffers en waar gingen de andere mensen heen? Kwam de officier met toga aan binnen of deed hij deze in de zaal aan? Kwam de advocaat met toga aan binnen of deed hij deze in de zaal aan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:33 schreef Nori het volgende:
[..]
BSB is al véél te lang bezig met het idealiseren van een vorm van de islam, die steeds meer naar een fundamentalistische richting neigt. Hij vindt zelf dat hij recht door zee is in zijn uitlatingen, maar juist daardoor laat hij steeds meer merken dat hij niet vies is van de extremistische ideologie. Hij verdraait zijn eigen woorden, waardoor hij steeds meer op een Mohammed B. gaat lijken, die tegen Theo Van Gogh's moeder zei, dat hij Theo niet uit haat had vermoord, omdat Theo zei wat-ie dacht, maar uit religieuze overwegingen (Is er verschil dan?). Simpele optelsom: Theo haatte de fundamentalistische islam + Theo hield zijn mond hier niet over = Theo moest dood. BSB heeft hier geen enkel probleem mee. Hij laat duidelijk merken dat-ie blij is dat Van Gogh is vermoord. Dit, plus alle andere uitlatingen die BSB doet in zijn posts (zie daar, keus genoeg) , maakt hem m.i. een voorstander van de levensgevaarlijke moslimfundamentalistische anti-westerse ideeën. Zie ook zijn laatdunkende uitlatingen over Geert Wilders en Ayaan Hischi Ali.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laatste bericht uit desbetreffend topic:
"Okee BansheeBoy, nu is het ook wel weer leuk geweest. Je troll is gelukt, men heeft grotendeels lekker gehapt en je hebt je weer kundig verscholen achter nietszeggende en flauwe ontwijkingsmaneuvres. En er wordt bijna alleen nog op de man gespeeld, ipv op het argument.
Schluss!"
ghehehe je was toen al bezig he... 2003.![]()
En dat moeten we serieus nemen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees dit onderzoek van mij maar eens
Onderzoek²
Ik vind mezelf recht door zee inderdaad, tevens ben ik Moslim. Maar wat versta je onder extremistisch? Ik doe geen vlieg kwaad noch beledig ik mensen (door ze uit te schelden o.i.d.). Ik sta niet achter de actie(s) van Mohammed B. en de uitspraken en gedragingen van wijlen Theo van G.quote:Op donderdag 14 juli 2005 06:29 schreef luked45 het volgende:
[..]
BSB is al véél te lang bezig met het idealiseren van een vorm van de islam, die steeds meer naar een fundamentalistische richting neigt. Hij vindt zelf dat hij recht door zee is in zijn uitlatingen, maar juist daardoor laat hij steeds meer merken dat hij niet vies is van de extremistische ideologie.
Waar verdraai ik mijn eigen woorden? Kijk, ik vind het helemaal niet erg dat je een mening over mij hebt, maar ik vind dat als je met zulke beweringen komt je ze toch wel enigzins moet staven met concrete voorbeelden, bv. quotes of citaten van mij die niet uit de context zijn gehaald.quote:Hij verdraait zijn eigen woorden, waardoor hij steeds meer op een Mohammed B. gaat lijken, die tegen Theo Van Gogh's moeder zei, dat hij Theo niet uit haat had vermoord, omdat Theo zei wat-ie dacht, maar uit religieuze overwegingen (Is er verschil dan?).
Ik ben inderdaad niet blij met mensen als Geert Wilder, Ayaan Hirsi Ali en wijlen Theo van G., dat recht heb ik gelukkig, ik kan er ook niet mee zitten dat Theo er niet meer is, ik vind het wel jammer dat er zo'n bloeddorstige actie heeft plaatsgevonden. We moeten wel eerlijk met zijn allen vaststellen dat Theo vermoordt is vanwege zijn uitspraken, ik weet zeker dat als hij zijn trollerige uitspraken nooit had gedaan hij vandaag nog zou leven, daarmee keur ik de moord absoluut niet goed.quote:Hij laat duidelijk merken dat-ie blij is dat Van Gogh is vermoord. Dit, plus alle andere uitlatingen die BSB doet in zijn posts (zie daar, keus genoeg) , maakt hem m.i. een voorstander van de levensgevaarlijke moslimfundamentalistische anti-westerse ideeën. Zie ook zijn laatdunkende uitlatingen over Geert Wilders en Ayaan Hischi Ali.
Stoer doen voor zn terro vriendjes, net zoals die palestijnse sjaal, echt zoooo 1973, a la Yasser A.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ie Arabisch brabbelt in de rechtzaal? We zijn toch in Nederland, de Nederlandse rechtbank? Het is dat ie toch Nederlands sprak uiteindelijk, maar wat mij betrefd hadden ze een stuk tape over z'n mond mogen plakken als ie alleen maar Arabisch had willen spreken.
Drie weken terug zat ik toevallig naast een vrouw, in Istanbul, die ik had aangezien voor Australische. Daar had ik ook gelijk in, want ze was op jonge leeftijd naar Australie geëmigreerd, vanuit Indonesie waar ze de eerste zeven jaar van haar leven had doorgebracht. Nu op pakweg 80 jarige leeftijd, in Istanbul, draaide ze zich naar mij om toen ze hoorde dat ik Nederlands sprak en begon in nagenoeg vlekkeloos Nederlands tegen mij te praten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet
Nou, ik ken wel meer mensen die als ze een tijdje geen NL gesproken hebben, gewoon vlekkeloos NL praten, hoor, hooguit een beetje zoeken naar woorden ms af en toe.
Ik denk dat dit soort knapen gewoon nooit 'normaal' NL heeft kunnen spreken, en altijd met zo'n accentje heeft gesproken, zoals het gros vd kutgastjes hier in de buurt ook doen.
En onze Mo was ook ooit zo'n straatettertje, zijn strafblad geeft dat aan.
In dit geval zeg ik, was hij dat maar gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |