abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:57:28 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28764282
Gaarne hier verder. Gaarne inhoudelijk reageren
quote:
Graag een ander deel II met een wat meer realistische insteek. Deze zal alleen tot een offtopic discussie leiden.
Bij deze

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:02:30 #2
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28764424
het is nu wachten tot de uitspraak toch?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:09:52 #3
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_28764699
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef -erwin- het volgende:
het is nu wachten tot de uitspraak toch?
Ja, die is over twee weken.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:21:35 #4
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28765076
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaarne hier verder. Gaarne inhoudelijk reageren
[..]

Bij deze

²
Jij hebt het allemaal wel goed door, vind ik.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:25:13 #5
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28776278
Jammer dat er geen doodstraf geld in Nederland, alhoewel, kunnen we het varken niet gewoon naar de slacht brengen, een hond die over de schreef gaat maak je ook gewoon af, dus waarom niet met de taal beantwoorden die MB gewenst is?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28777769
Het trieste is dat de familie en de naaste omgeving geen afstand nemen van Mohammed.
De familie blijft zwijgen en wilde niet meewerken aan het onderzoek.
Net zo als in Engeland hebben de naaste vrienden, familie, geloofsgenoten niets gedaan om de dader tegen houden of op andere gedachten te brengen, laat staan aangifte bij de politie te doen.

Nu wordt er natuurlijk altijd, politiek correct, gezegd dat het alleen maar een paar rotte appels zijn in de moslimgemeenschap die terreur aanslagen plegen. Maar telkens weer blijkt dat deze lieden zich gesteund weten door een groep "soortgenoten" die op z'n minst de potentieele terrorist gedogen of zelfs welwillend bejegenen. Aldus wordt de terrorist een ideale camouflage geboden, van waaruit hij zijn "werk" rustig kan voorbereiden.

En dan vinden de moslims het nog gek ook als zij daarop worden aangekeken.

Stel dat er gereformeerden zouden zijn, die met de bijbel in de hand aanslagen zouden plegen of voor zouden bereiden. Deze lieden zouden binnen de kortste keren uit de kerk worden gezet en aangegeven worden bij de politie.
Zo niet bij de moslim terrorist, hen wacht het paradijs met 72 maagden. Geen enkele Iman zal hem excommuniceren. Ook hier gedogen en goedkeuren.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_28777986
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jammer dat er geen doodstraf geld in Nederland, alhoewel, kunnen we het varken niet gewoon naar de slacht brengen, een hond die over de schreef gaat maak je ook gewoon af, dus waarom niet met de taal beantwoorden die MB gewenst is?
Mischien omdat het toepassen van jouw methodiek Nederland op hetzelfde nivo stelt als Mohammed B. Als je dat simpele principe niet begrijpt dan ben je nauwelijks beter als Mohammed B in mijn ogen.
pi_28778149
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Oud_student het volgende:
Het trieste is dat de familie en de naaste omgeving geen afstand nemen van Mohammed.
De familie blijft zwijgen en wilde niet meewerken aan het onderzoek.
Net zo als in Engeland hebben de naaste vrienden, familie, geloofsgenoten niets gedaan om de dader tegen houden of op andere gedachten te brengen, laat staan aangifte bij de politie te doen.
Jij gaat er dus zonder meer vanuit dat iedereen maar op de hoogte is van alles wat familieleden en vrienden denken en doen? Ik kan je wel vertellen dat dit in mijn geval in ieder geval niet zo is.
pi_28778184
De islamisering van Nederland verloopt nu eenmaal niet pijnloos.
Daar zijn figuren als M.B. voor nodig om dit goddeloze land te bekeren.
Er staan nog tienduizenden klaar en de rest gedoogt het wetende dat het hun religieuze plicht is dit land onder het gezag van de islam te brengen.
Moh B was geen gek, geen extremist maar een uitvoerder van een religieuze aktie om alle ongelovigen te vernietigen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:37:53 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28778235
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef lionsguy18 het volgende:
De islamisering van Nederland verloopt nu eenmaal niet pijnloos.
Lees dit onderzoek van mij maar eens

Onderzoek

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28778294
Het vermoeden dat mensen op de hoogte waren wordt gesterkt door het feit dat hij al ruim een jaar geen uitkering meer ontving. Waar heeft hij al die tijd van geleefd, van welk geld heeft hij het wapen gekocht en wie steunde hem financieel? Zolang die vragen onbeantwoord blijven lijkt het vermoeden dat er mensen in zijn naaste omgeving op de hoogte waren van wat er ging gebeuren niet geheel ongegrond...
pi_28778384
quote:
Moh B was geen gek, geen extremist maar een uitvoerder van een religieuze aktie om alle ongelovigen te vernietigen.
Goh, wat weet jij dat toch goed. Hem pas geleden nog gesproken?
quote:
Jij gaat er dus zonder meer vanuit dat iedereen maar op de hoogte is van alles wat familieleden en vrienden denken en doen? Ik kan je wel vertellen dat dit in mijn geval in ieder geval niet zo is.
Inderdaad. De helft van m'n familie zie of spreek ik nooit. Wat niet betekent dat ze niet hoeven te vertellen wat ze wel en niet weten.
pi_28778628
-edit: nee.

[ Bericht 50% gewijzigd door kLowJow op 13-07-2005 19:53:26 ]
pi_28779354
Het mooiste zou natuurlijk zijn om deze meneer naar Saudi Arabie af te voeren om deze meneer daar te berechten volgens de Sharia door zijn geloofsgenoten.

Kans is namelijk zeer groot dat hij daar de doodstraf krijgt, dus dan heeft meneer B zijn zin (hij wilde immers graag de doodstraf), de Nederlanders hebben hun zin (meneer B krijgt de doodstraf) en de islam komt in een wat beter en realistischer licht te staan door deze godsdienstwaanzinnige terrorist en moordenaar te veroordelen (en te executeren).

Misschien zorgt het ook wel in Nederland voor kentering, in die zin dat de stilzwijgende meerderheid van de 'goede' moslims zich ook op een constructieve manier met de Nederlandse samenleving bezig te houden.

Ik zie het helaas echter niet gebeuren....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_28779421
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees dit onderzoek van mij maar eens

Onderzoek

²
Dit is geen onderzoek, dit is een opstapeling van beweringen en drogrederingen zonder ook maar een poging te wagen om het een en ander te staven met feiten.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_28780774
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef Snapcount2 het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn om deze meneer naar Saudi Arabie af te voeren om deze meneer daar te berechten volgens de Sharia door zijn geloofsgenoten.

Kans is namelijk zeer groot dat hij daar de doodstraf krijgt, dus dan heeft meneer B zijn zin (hij wilde immers graag de doodstraf), de Nederlanders hebben hun zin (meneer B krijgt de doodstraf) en de islam komt in een wat beter en realistischer licht te staan door deze godsdienstwaanzinnige terrorist en moordenaar te veroordelen (en te executeren).

Misschien zorgt het ook wel in Nederland voor kentering, in die zin dat de stilzwijgende meerderheid van de 'goede' moslims zich ook op een constructieve manier met de Nederlandse samenleving bezig te houden.

Ik zie het helaas echter niet gebeuren....
In SA zal hij als een held geeerd worden omdat hij een belediger van mohamed heeft gedood.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28782750
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
et voila, helemaal mee eens.
pi_28783753
ik verwacht levenslang en daar kan ik mee leven aangezien levenslang hier ook ECHT levenslang is verder verwacht ik dat hij het slecht gaat krijgen in de bak
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2005 @ 22:33:46 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28783920
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
verder verwacht ik dat hij het slecht gaat krijgen in de bak
Want?
Die zit helemaal vol met geloofsverwanten
pi_28785414
Mohammed Bouyeri moet levenslang krijgen en 125 jaar oud worden. Hij moet ook tegen zijn zin in leven worden gehouden. Desnoods met orgaantransplantaties en een kunsthart. En hij mag geen snoep en koekjes tijdens de Ramadan die hij niet schijnt te respecteren terwijl hij pocht een echte moslim te zijn.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_28785744
Ik ben beide dagen bij het proces aanwezig geweest, dus als iemand nog vragen heeft...
The tougher the battle, the sweeter the victory!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:05:17 #22
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28786988
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:21 schreef Nori het volgende:
Ik ben beide dagen bij het proces aanwezig geweest, dus als iemand nog vragen heeft...
Als verslaggever?
pi_28789205
Ik zat voor het glas, niet erachter. Hoe wat en waarom zal ik maar niet op ingaan. Maar ik weet dus wel wat er precies wel en niet gezegd is, en natuurlijk Mo's uiterlijk en gedrag etc
The tougher the battle, the sweeter the victory!
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:46:44 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_28789321
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Nori het volgende:
Ik zat voor het glas, niet erachter. Hoe wat en waarom zal ik maar niet op ingaan. Maar ik weet dus wel wat er precies wel en niet gezegd is, en natuurlijk Mo's uiterlijk en gedrag etc
Heb je nog iets opgemerkt dat niet al uitgebreid in alle kranten beschreven is?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 02:14:38 #25
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28789795
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:21 schreef Nori het volgende:
Iets meer inhoudelijke informatie over hetgeen Mohammed zei? De media heeft slecht een paar minuten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')