De Websitequote:Thanks for your email.
I think you&and i'll be glad to know that I have been managing the Bravery before their first gig.
I went to college with the Drummer Anthony...John and Sam went to college together and Michael and Mike went to college together.
So between the 6 of us there are 3 sets of friends that have known each other for years...
So please don't be worried that The Bravery are managed by some corporate money hungry managers.
I actually went to music school with Anthony...so to me the music comes first.
Thanks for your concern..
I would also be worried about my favorite bands being mismanaged.
Ik dacht laat ik Franz nou ff niet noemen, aangezien die de laaste tijd nog de meeste aandacht krijgen van de bands welk ik opsom. (Incl deze "nieuwe" band.)quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het een beetje Franz Ferdinand achtig, een beetje dan.
Ja, 't heeft wel wat.
Klopt, vorig jaar vond ik ze nog wel grappig (de eerste 5 keer dat ik Unconditional hoorde zeker nog), maar dat album was echt drie keer niks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Hebben ze nu pas een single dan?
The Bravery was toch vorig jaar hip?
the killers zijn een slechte shed sheven kloon (en die waren al baggerquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar vond ik ze nog wel grappig (de eerste 5 keer dat ik Unconditional hoorde zeker nog), maar dat album was echt drie keer niks.
Leuke singles, maar net als pakweg The Killers niet in staat om een kwalitatief goed en enigszins boeiend album neer te zetten.
Ik kan me het voorstellen, maar ik vind The Bravery iets lekkerder klinken dan The Hives. Ik kan er niet goed m'n vinger op leggen, maar zo ervaar ik 't wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef Tiesemans het volgende:
Daarentegen vind ik de Hives ook goed en die laten zich misschien iets beter vergelijken met de Bravery.
Wat zijn wij toch hipper de hip, dat we dat toen al wisten. Liepen we toen ook al te swingen op Bloc Party?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar vond ik ze nog wel grappig (de eerste 5 keer dat ik Unconditional hoorde zeker nog), maar dat album was echt drie keer niks.
Leuke singles, maar net als pakweg The Killers niet in staat om een kwalitatief goed en enigszins boeiend album neer te zetten.
Als je de oude indietopics/triviareeks een beetje doorspit dan weet je het antwoord daarop allang.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch hipper de hip, dat we dat toen al wisten. Liepen we toen ook al te swingen op Bloc Party?![]()
Heb jij nog geen sik?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je de oude indietopics/triviareeks een beetje doorspit dan weet je het antwoord daarop allang.
Het wordt tijd dat ik een sik laat staan en een baret ga dragen om mijn hipheid uit te dragen.![]()
Zijn zeker best aardige nummers ja, maar wereldschokkend of aardverschuivend is het niet. Toch: als het je ding is, heb je er wel luisterplezier na. 'Unconditional' blijft overigens een beresterk nummer en had ik overigens een veel betere single gevonden dan het -voor mij iig- irritante 'an honest mistake'.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:55 schreef Tiesemans het volgende:
Uhm nummers als :
- No brakes
- Fearless
- Swollen Summer
- Public Service announcement
-Rites of Spring
Mag je ook niet vergeten ... uch uch...
...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zijn zeker best aardige nummers ja, maar wereldschokkend of aardverschuivend is het niet. Toch: als het je ding is, heb je er wel luisterplezier na. 'Unconditional' blijft overigens een beresterk nummer en had ik overigens een veel betere single gevonden dan het -voor mij iig- irritante 'an honest mistake'.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:11 schreef Grobbel het volgende:
Unconditional was vorig jaar al een radiohitje.
Nou nou.quote:This is why reviewing an album as plain and forgettable as the self-titled debut of New York’s The Bravery is so maddening: there’s almost nothing to say about this record at all. It’s not music you can really take a side on. It begs to be thrown on as background noise at a suburban high school party, not scrutinized on headphones by someone who actually has to rate and analyze it.
En deze dan!quote:The biggest problem (there are a few) with The Bravery is that for all their posturing and looking-like-they-deserve-it, they're a mess. Metal cock-rocking solos intercept wiggling keyboard burps. Sam's vocals are arena rock gone wrong, and the songs are often so slow they drool. If you're looking for another New Order or Duran Duran, turn your sights elsewhere… like to New Order or Duran Duran. If you're just looking for The Bravery to lift your spirits and make you dance, proceed with caution - disappointment looms.
Toevallig vind ik ze wél goed en vind ik het een heerlijke cd!quote:The kind of record that’s just waiting for you to forget it. And I, for one, will do just that.
Toen wist ik nog niet dat ik ze leuk vond! Heb ze dus ook gemist!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef crossover het volgende:
Kraken, leuke cd muziek voor even, maar live waren ze (op lowlands 2005) erg slecht.
Zou kunnen, The Bravery heb ik later op televisie gezien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:41 schreef Flibble het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat ik ze leuk vond! Heb ze dus ook gemist!![]()
Hoewel, ik geloof dat ze gelijk met QOTSA stonden.... dan had het toch niet uitgemaakt!![]()
Wat een klote recensie zeg, na twee alinea literair verantwoorde Engelse woorden lezen klikte ik het weg. Schrijvert zou eens to-the point moeten komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:26 schreef Rimneger het volgende:
Pitchfork denkt daar anders over: http://www.pitchforkmedia(...)the-sun-and-the-moon
Eensch. Behalve je laatste opmerking, denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:31 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik weet niet precies wat het is met The Bravery, maar ik vind ze hartstikke cool.
Misschien juist omdat ze niet zo bekend/gehyped/populair zijn, maar zowel hun eerste als nieuwe plaat kan mij erg bekoren. Lijkend op, maar fijner dan de Bloc Party!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |