omg wat een nerd ben je ook. kijk eens bij mn profiel, of mn fotoboek...quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:52 schreef HeatherNova het volgende:
[..]
Niet echt een overtuigende kloon Woutey.
Prachtig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
ik heb iig 2 aanbiddenende wijven om me heen terwijl ik bijna een vriendin heb.
jij moet nog hopen de rest van je leven
muahhahaa
Je had mijn hulp weer nodig hequote:Op woensdag 13 juli 2005 03:44 schreef Woutey het volgende:
Nou even is hij weg, komt hij weer. Gooit een glas bier over mij heen. Nou ik heb iemand nog nooit zo hard voor zn bek geslagen met een bierglas. Wel 10x vol met de voorkant. (dat rondje) bloeden en doen. Optyfen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
muahhahaa
Onze fucking hut is gewoon perfect, man.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:58 schreef LSS het volgende:
Gelukkig heb je je uberdope hut nog TS, dan ga je daar maar een feestje geven als je de discotheek niet meer in mag...
dit is toch wel extreem hilarischquote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
muahhahaa
quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:07 schreef HeatherNova het volgende:
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:
Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg."
* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*
Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen."
*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef -Numlock- het volgende:
Woutey.
Is dat niet die kneus die laatst een topic opende over zijn "stoere" boomhut?
Dadelijk krijgt HeatherNova ook een bierglas naar zich toe gesmeten van een boze Woutey.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:12 schreef jiigg het volgende:
[..]
speel het nou niet te hard tegen woutey, hij heeft ook gevoelens.Zeg sorry HeatherNova
You,ve GOT to be kidding me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
muahhahaa
Waarom nou weer de Tweakers er bij betrekken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
You,ve GOT to be kidding me.
kansloze player, ik hoop dat je tanden door je schedeltje geslagen worden door 2 anaal gefrustreerde uitsmijters.
kutkleuter.![]()
SureZal is geen kloonquote:Op woensdag 13 juli 2005 04:52 schreef HeatherNova het volgende:
[..]
Niet echt een overtuigende kloon Woutey.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:42 schreef GWD het volgende:
ik had laatst iemand in een bar met een kettingzaag bewerkt omdat hij het laatste velletje WC papier had opgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |