Meppen zorgt er juist voor dat die sukkels niet dat soort grappen gaan uithalen (bier gooien). Het is een equillibrium van do's & dont's, ik geef TS groot gelijk. Het is alleen jammer dat die fuckin' uitsmijters met hun VMBO-zwakstroom zich er altijd mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 06:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan? Slaan is voor mietjes. Echte mannen praten zaken uit. Slaan is een teken van zwakte.
Topicstarter komt over als één grote loser![]()
En verpest voor menigeen het uitgaansleven. Zulke mensen moeten ze een straatverbod geven. En een praatverbod. Want die taal slaat ook nergens op. Diegeen die met het bier gooit is natuurlijk ook fout. Maar goed het hele uitgaansleven is fout vaak. Er lopen altijd wel van die gekken rond.
Volgens mij heeft de topicstarter teveel gezopen. Morgen weet hij niets meer wat hij geschreven heeft.
dus als je ongelukt wat bier knoeit op iemands mouw heb je erquote:Op woensdag 13 juli 2005 06:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Meppen zorgt er juist voor dat die sukkels niet dat soort grappen gaan uithalen (bier gooien). Het is een equillibrium van do's & dont's, ik geef TS groot gelijk. Het is alleen jammer dat die fuckin' uitsmijters met hun VMBO-zwakstroom zich er altijd mee gaan bemoeien.
Uit het verhaal was op te maken dat het geen ongeluk was, dus vind ik het terecht dat die gozer een mep krijgt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dus als je ongelukt wat bier knoeit op iemands mouw heb je er
begrip voor als hij je daarna met een bierglas op je bek ramt?
vreemd ventje ben jij.
uit het verhaal valt niks anders op te maken dan dat TS een sukkel is en wat verzint.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Uit het verhaal was op te maken dat het geen ongeluk was, dus vind ik het terecht dat die gozer een mep krijgt.
Als ik zijn foto's zo zie zou ik zeggen de 1e...quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:21 schreef Tropos het volgende:
Vinden jullie het ook zo schattig dat Woutey zo'n rijke fantasie heeft?
![]()
![]()
![]()
.....
Of Woutey is een agressieve eikel ... dat kan ook.
![]()
![]()
![]()
Anyway... de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:14 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
uit het verhaal valt niks anders op te maken dan dat TS een sukkel is en wat verzint.
Wellicht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:31 schreef Nickthedick het volgende:
Anyway... de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?
Ja, dat stuk van dat rondje begreep ik dus niet helemaal want die breekt bij de eerste slag lijkt mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wellicht.
Maar je ramt niet 10x een bierglas in z'n gezicht!.
Dan mag je wat mij betreft in een TBS-kliniek eens leren om je driften in bedwang te houden.
Wat een enorme loser is TS. Levenslang horecaverbod! Minstens!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:07 schreef HeatherNova het volgende:
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:
Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg."
* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*
Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen."
*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
Ja. Maar niet met een bierglas. Twijfel of TS dat ook niet uit z'n duim heeft gezogen hoor, want ik hoop toch dat je er echt niet zo makkelijk vanaf komt als je iemand een bierglas in het gezicht slaat tot bloedens toe. Doet er niet meer toe wie begon.quote:de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?
Het is nu wel duidelijk dat TS zijn verhaal onzin is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Maar niet met een bierglas. Twijfel of TS dat ook niet uit z'n duim heeft gezogen hoor, want ik hoop toch dat je er echt niet zo makkelijk vanaf komt als je iemand een bierglas in het gezicht slaat tot bloedens toe. Doet er niet meer toe wie begon.
Ik vind het een nogal polarizerende poll; ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:42 schreef Tropos het volgende:
Mag ik alle posters, bezoekers en twijfelaars wijzen op de Poll? Kijk een paar post hierboven en laat je stem horen, ook op Fok!
En ik heb 6 wodka en 5 bier in m'n mik, what's your point?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben net wakker hoor.
Hmm, jammer is dat. Ik dacht een volstrekt neutrale poll aangemaakt te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal polarizerende poll; ik weet niet waarom.![]()
Op woensdagochtend? Beetje zonde van je dag.quote:En ik heb 6 wodka en 5 bier in m'n mik, what's your point?
Nee hoor... ik sta gewoon weer om een uur of 7 ('s avonds) op voor het volgende feest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op woensdagochtend? Beetje zonde van je dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |