abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 06:50:10 #26
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28759618
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 06:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En dan? Slaan is voor mietjes. Echte mannen praten zaken uit. Slaan is een teken van zwakte.

Topicstarter komt over als één grote loser

En verpest voor menigeen het uitgaansleven. Zulke mensen moeten ze een straatverbod geven. En een praatverbod. Want die taal slaat ook nergens op. Diegeen die met het bier gooit is natuurlijk ook fout. Maar goed het hele uitgaansleven is fout vaak. Er lopen altijd wel van die gekken rond.

Volgens mij heeft de topicstarter teveel gezopen. Morgen weet hij niets meer wat hij geschreven heeft.
Meppen zorgt er juist voor dat die sukkels niet dat soort grappen gaan uithalen (bier gooien). Het is een equillibrium van do's & dont's, ik geef TS groot gelijk. Het is alleen jammer dat die fuckin' uitsmijters met hun VMBO-zwakstroom zich er altijd mee gaan bemoeien.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28759631
Gasten die iemand slaan met glas moeten ze zowiezo al zijn tanden uit zijn bek slaan dus ik hoop dat die gast jou nog een keer tegenkomt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28759641
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 06:50 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Meppen zorgt er juist voor dat die sukkels niet dat soort grappen gaan uithalen (bier gooien). Het is een equillibrium van do's & dont's, ik geef TS groot gelijk. Het is alleen jammer dat die fuckin' uitsmijters met hun VMBO-zwakstroom zich er altijd mee gaan bemoeien.
dus als je ongelukt wat bier knoeit op iemands mouw heb je er
begrip voor als hij je daarna met een bierglas op je bek ramt?
vreemd ventje ben jij.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_28759649
*kijkt in fotoboek van TS

Jij hebt iemand geslagen?

Was ie blind, of zat ie in een rolstoel?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:05:34 #30
106776 Nickthedick
pi_28759660
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:00 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

dus als je ongelukt wat bier knoeit op iemands mouw heb je er
begrip voor als hij je daarna met een bierglas op je bek ramt?
vreemd ventje ben jij.
Uit het verhaal was op te maken dat het geen ongeluk was, dus vind ik het terecht dat die gozer een mep krijgt.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28759691
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:05 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Uit het verhaal was op te maken dat het geen ongeluk was, dus vind ik het terecht dat die gozer een mep krijgt.
uit het verhaal valt niks anders op te maken dan dat TS een sukkel is en wat verzint.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_28759721
Vinden jullie het ook zo schattig dat Woutey zo'n rijke fantasie heeft?

.....

Of Woutey is een agressieve eikel ... dat kan ook.
pi_28759749
Tja, als je nerds gaat pesten krijg je Fok over je heen
pi_28759757
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:21 schreef Tropos het volgende:
Vinden jullie het ook zo schattig dat Woutey zo'n rijke fantasie heeft?

.....

Of Woutey is een agressieve eikel ... dat kan ook.
Als ik zijn foto's zo zie zou ik zeggen de 1e...
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:31:08 #35
106776 Nickthedick
pi_28759761
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:14 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

uit het verhaal valt niks anders op te maken dan dat TS een sukkel is en wat verzint.
Anyway... de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?
pi_28759772
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:31 schreef Nickthedick het volgende:

Anyway... de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?
Wellicht.

Maar je ramt niet 10x een bierglas in z'n gezicht! .
Dan mag je wat mij betreft in een TBS-kliniek eens leren om je driften in bedwang te houden.
Wat een enorme loser is TS. Levenslang horecaverbod! Minstens!
pi_28759773
Maar even een polletje aangemaakt. Ik denk dat Woutey schattig is en heel veel fantasie heeft. Wat denken jullie?

Woutey is?
» Schattig!
» Agressief!

maak je eigen FOK! poll zelf!
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:37:15 #38
106776 Nickthedick
pi_28759780
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wellicht.

Maar je ramt niet 10x een bierglas in z'n gezicht! .
Dan mag je wat mij betreft in een TBS-kliniek eens leren om je driften in bedwang te houden.
Wat een enorme loser is TS. Levenslang horecaverbod! Minstens!
Ja, dat stuk van dat rondje begreep ik dus niet helemaal want die breekt bij de eerste slag lijkt mij.
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:37:47 #39
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28759783
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:07 schreef HeatherNova het volgende:
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:

Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken ."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg ."

* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*

Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen ."

*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_28759793
quote:
de vraag blijft: als iemand bewust bier over je gooit, mep je hem dan?
Ja. Maar niet met een bierglas. Twijfel of TS dat ook niet uit z'n duim heeft gezogen hoor, want ik hoop toch dat je er echt niet zo makkelijk vanaf komt als je iemand een bierglas in het gezicht slaat tot bloedens toe. Doet er niet meer toe wie begon.
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:41:41 #41
106776 Nickthedick
pi_28759800
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Maar niet met een bierglas. Twijfel of TS dat ook niet uit z'n duim heeft gezogen hoor, want ik hoop toch dat je er echt niet zo makkelijk vanaf komt als je iemand een bierglas in het gezicht slaat tot bloedens toe. Doet er niet meer toe wie begon.
Het is nu wel duidelijk dat TS zijn verhaal onzin is.
pi_28759802
Mag ik alle posters, bezoekers en twijfelaars wijzen op de Poll? Kijk een paar posts hierboven en laat je stem horen, ook op Fok!
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:43:15 #43
106776 Nickthedick
pi_28759804
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:42 schreef Tropos het volgende:
Mag ik alle posters, bezoekers en twijfelaars wijzen op de Poll? Kijk een paar post hierboven en laat je stem horen, ook op Fok!
Ik vind het een nogal polarizerende poll; ik weet niet waarom.
pi_28759810
quote:
Het is nu wel duidelijk dat TS zijn verhaal onzin is.
Goedemorgen, ben net wakker hoor.
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:46:51 #45
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28759822
sgop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:47:21 #46
106776 Nickthedick
pi_28759825
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goedemorgen, ben net wakker hoor.
En ik heb 6 wodka en 5 bier in m'n mik, what's your point?
pi_28759827
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:43 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik vind het een nogal polarizerende poll; ik weet niet waarom.
Hmm, jammer is dat. Ik dacht een volstrekt neutrale poll aangemaakt te hebben.

Maar onderaan de poll staat een link waarmee je je eigen poll aan kan maken. Wellicht kunnen er wat categorieën bij?

[Nu ik er zo over nadenk, ik kan inderdaad best een aantal andere categorieën bedenken.]
pi_28759839
quote:
En ik heb 6 wodka en 5 bier in m'n mik, what's your point?
Op woensdagochtend? Beetje zonde van je dag.
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:52:22 #49
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_28759841
tis gewoon een aggressievert punt
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:54:51 #50
106776 Nickthedick
pi_28759848
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 07:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Op woensdagochtend? Beetje zonde van je dag.
Nee hoor... ik sta gewoon weer om een uur of 7 ('s avonds) op voor het volgende feest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')