quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Het gaat de laatste tijd iets rustiger hoor... Wel jammer, het liep eerst zo goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:11 schreef HekManiac het volgende:
't Word tijd dat ik me ook es ga mengen, hier. Damn wat gaat die reeks snel.
Maarre: Hoi
Hoi, bier, eten, doeg noem jij goed?quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd iets rustiger hoor... Wel jammer, het liep eerst zo goed![]()
quote:
* rompompom rent achter numero_uno aan met alabstine en verfkwastquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:11 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno ramt maar weer naar binnen om rompompoms vergeten schade gelijk maar mee te nemen
Heb vanavond al gefrituurd, krijg er alleen maar pukkels van enzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wie slingerd de frituur aan ?
't is ook al laat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd iets rustiger hoor... Wel jammer, het liep eerst zo goed![]()
Zonde voor het postopkrikkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit gebruiktGebruik gewoon de bookmark functie
![]()
Je trekt me de woorden van het keyboardquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi, bier, eten, doeg noem jij goed?
Bier veteranen hequote:Op woensdag 13 juli 2005 03:15 schreef HekManiac het volgende:
[..]
't is ook al laat.
Dit is mijn eigen fipo in deze reeks, maar ik heb wel genoten van het lezen.
Volgens mij zitten alle veteranen hier.
Krijg r soms het zuur van. En dan werkt wegspoelen met bier ook niet meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb vanavond al gefrituurd, krijg er alleen maar pukkels van enzo![]()
quote:
Jaja, vastquote:
Dat was een msn grapjequote:Op woensdag 13 juli 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
[BeF] #124 bier en frituur hier en .....
Dan is het voor mij het teken om te gaan je post alleen maar plaatjes van bitchesquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, vast![]()
Ik ga zometeen ook weer even een leuk plaatje posten, als ik me biertje op heb en ga slapen![]()
Bitchesquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is het voor mij het teken om te gaan je post alleen maar plaatjes van bitches
Trusten voor zoen tot later allemaal
Niet waarquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is het voor mij het teken om te gaan je post alleen maar plaatjes van bitches
Trusten voor zoen tot later allemaal
Dat zeg ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee
Gewoon aan mijn eigen verderfelijke brein ontsproten
Noem alcohol en je vat het beter samenquote:
Dat bondagegedoe?quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet waarMijn laatste plaatje was heel mooi
![]()
Niet verkapte jaja-ik-heb-een-koelkast postquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:22 schreef Poit- het volgende:
Nog wensen ? Hij staat aan en het bier is koud(jaja ik heb een koelkast)
Nee johquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je daar iets tegen dan?
Naja, dan maar geen plaatje meer posten hé...
Dat weet ik toch? Anders zou je mij op msn hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hep eg wel un levuh buituh Em-e$-¤N hoor (H) (A) :S
Does lievquote:
Jij komt toch nooit aangelijndquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat weet ik toch? Anders zou je mij op msn hebben![]()
quote:
Ghehehe ik was te snelquote:
Rijtjes postenquote:
Gefrituurd?quote:
Maar de grap is nu wel wegquote:
Hoi ilonaquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:IK ga dus echt niet frituren hč, straks val ik in slaap en slaat de vlam in de pan...
Weer vriendjes dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rijtjes posten
Maar vooruit, we moeten niet met ruzie gaan slapen![]()
![]()
![]()
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, ik neem je het je verder ook niet kwalijk. Maar ik plaatjs geen plaatjes meer...
Hang anders even de chagrijnige PMS-er uit op dit tijdstipquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, ik neem je het je verder ook niet kwalijk. Maar ik plaatjs geen plaatjes meer...
Ik zie wel, heb me bier nog niet op en moet nog een leuk plaatje uitzoeken... En tja, jij bent een vrouw, dus dat is ook niet zo vreemdquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor
Omdat ik nou niet warm of koud van vrouwen word wil niet zeggen dat jij geen plaatjes meer moet posten
Ik ben niet chagrijnig hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hang anders even de chagrijnige PMS-er uit op dit tijdstip
Zoete droompjes ook voor jouquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er nu echt vandoor
Welterusten en sweet dreams voor zometeen en tot later![]()
rpp![]()
Ik was idd wel een beetje teleurgesteld, maar dat is nu over en ik plaats zometeen als ik ga slapen nog een mooi plaatje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weetikwel! Maar het was echt zo'n "Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld" bericht.
De groeten aan de uwequote:Op woensdag 13 juli 2005 03:47 schreef rompompom het volgende:
Mensen, ook ik ga me tegen de vlakte van mijn matras aansmijten
Groeten aan uwe moeders!
Als ik niet te moe ben om één up te loaden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was idd wel een beetje teleurgesteld, maar dat is nu over en ik plaats zometeen als ik ga slapen nog een mooi plaatje.
Weet ik, kon zo snel geen goeie bedenken met al dat bier op gisterquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:01 schreef no1uknow het volgende:
Wat een kut TT zeg
Goedemorgen trouwens
Ikke wel hoor. EN jij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef no1uknow het volgende:
Heey AMD
En Heey de rest
Lekker geslapen?
Mooi zo. Nog plannen voor vandaag?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef no1uknow het volgende:
Heerlijk
ik zit nu in Rotterdamquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef AMD64 het volgende:
SpeedyRich. Zin om bij mij langs te komen?
Wij 2en?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Nog dubbel zoveel reekschnummers en er komt een meet, toch?.
Mijn broertje is jarig, dus verjaardag vieren en een beetje niksenquote:
ben bij de centrale verkeerling van de RETquote:
Nog feli.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn broertje is jarig, dus verjaardag vieren en een beetje niksen
Vrijdag naar U2
Het begint zxo te kriebelenDD
Aha. Tot hoe laat ben jij daar?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ben bij de centrale verkeerling van de RET
Gutentagquote:
Pff saaie bende zeg... En ik ben elke nacht weg om te feesten... Dus de leuke dingen mis ik weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Nee
Topic was zo ongeveer de hele ogtend dood
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Bier en Frituur Doar hebben we het Heur !
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
teveel zelfs.....
AARRGGGH DAT KAN NATUURLIJK NIET HĖ TEVEEL BIER !?!?
![]()
Goedemorgen AMD64quote:
Biertje? Stomme vraagquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:47 schreef KopieerMachine het volgende:stop maar weer, ik weet dat ik een foutje heb gemaakt
biertje ?
nou ja.. je hebt van die impotente eikelige sukeltjes die geen bier willenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Biertje? Stomme vraag
Natuurlijk wil ik een biertje
Ach. Die mogen dan nog geen bier ; )quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nou ja.. je hebt van die impotente eikelige sukeltjes die geen bier willen![]()
maar hier heb je bier![]()
OOK EEN FRIKANDEL![]()
Voet doet pijnquote:
Wat mankeert er aan je voet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Voet doet pijn
Verder wel prima opzich
je moet je voet niet in de frituur donderenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Voet doet pijn
Verder wel prima opzich
Is een scheurtje in middenvoetsbeentje gekomen omdat ik het nodig vond om 3 uur lang op blote voeten te rugbyen op het strand en daarbij ook die bal loeihard weg ging schieten.quote:
Fuckzooi! Dat krijg je als het vroeg isquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
je moet je voet niet in de frituur donderen, ik bedoelde Friet niet voet
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Is een scheurtje in middenvoetsbeentje gekomen omdat ik het nodig vond om 3 uur lang op blote voeten te rugbyen op het strand en daarbij ook die bal loeihard weg ging schieten.
Ik ben zo tof
Je dacht: ,,Kom , ik neem een voetbad"quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Fuckzooi! Dat krijg je als het vroeg is
Yep... schijnt ontspannend te werekn zeggen zequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je dacht: ,,Kom , ik neem een voetbad"
Dankzij mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nu leeft dit topic is. Ben je weer niet tevreden.
En toen bleek het frituurvet te zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep... schijnt ontspannend te werekn zeggen ze
zeg datquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nu leeft dit topic is. Ben je weer niet tevreden.
Neuh. Je hebt alleen maar gemist dat deze reeks doodbloedquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Bne ik weer. Ik verveel me. Heb ik nog tieten of iets gemist?
Er is al visite geweest en weggegaan en er is visite.quote:
Nu je het zegt, paar dagen geleden heb ik voor het laatst in deel 116 gepost, en nu zijn we pas bij deel 125.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt alleen maar gemist dat deze reeks doodbloed
Nee de reeks bloedt niet dood, er zijn veel mensen op vakantie enzo. Dit is een rustperiodequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt alleen maar gemist dat deze reeks doodbloed
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er is al visite geweest en weggegaan en er is visite.
Maar hij is nog maar 7 dus er komen toch alleen maar van die kutkoters![]()
Nog een paar lekkere wijven dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er is al visite geweest en weggegaan en er is visite.
Maar hij is nog maar 7 dus er komen toch alleen maar van die kutkoters![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar dagen geleden heb ik voor het laatst in deel 116 gepost, en nu zijn we pas bij deel 125..
Dat hoop ik van wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee de reeks bloedt niet dood, er zijn veel mensen op vakantie enzo. Dit is een rustperiode
Gelukkig wel diamant, want diamant bakt droog krokantquote:
Anders blijven we gewoon met 4 man hier postenquote:
Kan gezellig zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Anders blijven we gewoon met 4 man hier posten
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Gelukkig wel diamant, want diamant bakt droog krokant
En dat zijn wie precies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Anders blijven we gewoon met 4 man hier posten
Pics!quote:
Pff die heb ik gister al genoeg gezien.. ik werd zo'n beetje meegesleurd naar de Joffer gister want dinsdag is bier daat 50 cent... Godver stikt het daar van de lamballen die geen bier drinken maar flugel en breezer. Zelfs de kerels zaten daar aan de breezerquote:
Posten zebbie, litso, JDude, DD, Janetje, ijsmeis enzo niet meer?quote:
Alleen al meisje van 6 lezen bezorgt mij een enorme stijve lulquote:
Zebbie/Litso zijn op vakantiequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Posten zebbie, litso, JDude, DD, Janetje, ijsmeis enzo niet meer?
Dat zijn homo's.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Pff die heb ik gister al genoeg gezien.. ik werd zo'n beetje meegesleurd naar de Joffer gister want dinsdag is bier daat 50 cent... Godver stikt het daar van de lamballen die geen bier drinken maar flugel en breezer. Zelfs de kerels zaten daar aan de breezer
Maar wij dus wel elke keer een meter bier gehaald en dat was dan op in 5 minuten (we waren met 3 man)
Maar kerels die geen bier drinken als het zo goedkoop is moeten gewoon dood dus. Ik durf te wedden dat die mietjes ook niet frituren.
En er werd ok de hele tijd slechte muziek gedraaidquote:
quote:
quote:Jdude en DD af en toe
quote:Janetje, geen idee
Moest zeker d'r tieten posten?quote:ijsmeis is ongeveer weggepest.
Dus je bent gelijk opgerotquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
En er werd ok de hele tijd slechte muziek gedraaid
Die lui waren zo erg gaylord dat ze echt niet frituren hoor. En 1 van die flikkers stond me uit te checkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn homo's.. Maar frituur is voor iedereen, maar degene die er geen bier bij drinken zijn geen echte frituurders.
Waarom ga je er dan heen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
En er werd ok de hele tijd slechte muziek gedraaid
Niet gedaan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Die lui waren zo erg gaylord dat ze echt niet frituren hoor. En 1 van die flikkers stond me uit te checken
Ik had echt iets van "Ik neem die chick mee waar ik mee sta te ouwehoeren en vrfaag haar buiten haar naam en dan paal ik haar op de brug ofzo"
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
[..].
[..].
[..]
Moest zeker d'r tieten posten?.
Oprotten als het bier maar 50 cent kost zeker?quote:
Bier 50 cent.quote:
Nee ik BeF alleen op de eerste datequote:
Kijk, dat is idd niet duur. En nice work dude.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Oprotten als het bier maar 50 cent kost zeker?
Gewoon doorzuipen, de muziek vergeten en toen het bier weer duur werd (om 12 uur) weggegaan en naar een echte kroeg gegaan met chickie
Ja maar thuis kan ik geen vrouwen versierenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je kan het ook thuis beluisteren én bier zuipen
Matigquote:
Kan welquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja maar thuis kan ik geen vrouwen versieren
Dude jij bent ziek... das mijn moeder manquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude jij bent ziek... das mijn moeder man
Hehehe dit is nog nietsquote:
Goed? Dude das een understatementquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed? Dude das een understatement
We heersen maximaal de pan uit
Wie is die chick?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef beelz het volgende:
Kick ass! Ik ben net toegevoegd op msn door chickie van gisteren
Je zal maar zo hard heersen als ik
Pics! Liefst strip webcam shots enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef beelz het volgende:
Ken haar al een tijdje uit de docter (de goede tent) en gister was ze ook bij de recreatieplas waar ik was en toen zei ik dat ik dus naar de joffer ging 's avonds en toen was ze er ook ineensquote:
MSN en heersen, dat gaat niet samenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef beelz het volgende:
LOLquote:
Al geneuckt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ken haar al een tijdje uit de docter (de goede tent) en gister was ze ook bij de recreatieplas waar ik was en toen zei ik dat ik dus naar de joffer ging 's avonds en toen was ze er ook ineens
Ze wil met me zwemmenquote:
Ze komt eraanquote:
Kleedhokjes.quote:
Recreatieplasquote:
Ook leuk. Is het dichtb bij je huis, want dan kan je haar natuurlijk gelijk (mee)nemen.quote:
ROFLquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook leuk. Is het dichtb bij je huis, want dan kan je haar natuurlijk gelijk (mee)nemen..
Neem Hollandia Superstrongquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens naar de supermarkt ga, op deze warme zomerdag gaat een biertje er wel lekker in![]()
We houden het op een bescheiden six-pack vandaag anders 4 halve liters. Alleen kijken wel merk. Iemand suggesties?
Dead bodies everywhere?quote:
Postopkrikkerquote:
Is dat wel lekker vlot naar binnen te gieten? Ik drink af en toe lente-bok en dat krijg ik niet naar binnen vanwege de zware smaak, lentebok is behoorlijk zwaar vergeleken met normale pils en is 6,5 procent. Daar moet ik de tijd voor nemen bij het drinken. Grimbergen in de winter lukt wel, maar dan drink ik langzamer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Neem Hollandia Superstrong
Dat bier is lekker, zit 8% alcohol in (in tegenstelling tot de 4% die normaal in Hollandia zit) Das dus even dronken en minder pissen
quote:
Het drinkt heel lekker vlot weg, smaakt verder gewoon naar puik bier en het komt in halve liters.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is dat wel lekker vlot naar binnen te gieten? Ik drink af en toe lente-bok en dat krijg ik niet naar binnen. Daar moet ik de tijd voor nemen bij het drinken. Grimbergen in de winter lukt wel, maar dan drink ik langzamer.
Ik wil dus met 1 slok een half glas kunnen wegwerken als ik erge dorst heb
Alcoholvrij bierquote:
Idd, wij gaan over op scarlet. Zit gelijk telefoon bij die altijd gratis is naar huistelefoons. Naar mopbiel bellen we toch nooit, of dat doen we met een andere mobiel.quote:
quote:
Ja ik ben ook geen 18 meerquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een gelulMaar ik ben na 5 halve liters al redelijk moe de laatste tijd. De tijd dat ik meer aankon is verleden tijd.
Je zou toch zeggen dat je meer aankan naarmate je ouder wordt. Of verschilt dat van persoon tot persoon. Met stappen was het vaak continu bier bier bier, 2 bier in de hand en maar bijvullen.quote:
Bittergarniuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga naar de supermarkt
Meteen kijken of er nog wat meer meegenomen kan worden
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:09 schreef punkgirl het volgende:
En bier.quote:
ROFLOL inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie kan er geen Engels in m'n usericon?.
En dan dat hoofdlettergebruik.quote:
Het moet een zeer slim persoon geweest zijn inderdaadquote:
Valt meequote:
Bier?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef SpeedyRich het volgende:
zo ben ik weer
Wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef AMD64 het volgende:
Kom je zo nog SR?
Neger je me ofzo?:{wquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef SpeedyRich het volgende:
nog een beetje leven in dit topic
Geen idee welke het gaat wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef no1uknow het volgende:
Welke?
Ruim op tijdquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef numero_uno het volgende:
goede morgen BeFfertjesen AMD was je op tijd?
Amsterdam, en heb een McDonald's bezochtquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef numero_uno het volgende:
Nog een koffietent bezochten waar ging de reis hene?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
ja maar de vlucht en de mc is ook altijd nog open en ligt meer in de BeF statuten
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
ik klemde net m'n rechterbal! dat deed kei-pijn
ik word er een beetje misselijk van
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die is pas flauw
"The TV is leaking"![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
ik klemde net m'n rechterbal! dat deed kei-pijn
ik word er een beetje misselijk van
Sim City 4 Rush Hourquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef timbob het volgende:
verder waarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |