quote:And the winner is.....
Paint My Ride van Mr-Z
![]()
Een creatief Paint-topic, waarin users een oude Fiat Panda weer op en top big pimpin' maken met hun virtuele verfkwastje. Thanx Mr-Z, for painting my ride!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zal zeker in de toekomst meer kwaliteits topics openen want al dat gebagger in ONZ is juist leuk![]()
Goed bezig!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef Mr-Z het volgende:
Ik zal zeker in de toekomst meer kwaliteits topics openen want al dat gebagger in ONZ is geen flikker aan.![]()
Cartwomanquote:
Mooie instelling!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef Mr-Z het volgende:
Ik zal zeker in de toekomst meer kwaliteits topics openen want al dat gebagger in ONZ is geen flikker aan.![]()
Nikkyyyyyy van me!quote:
je hebt een eigen topic muts!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nikkyyyyyy van me!![]()
Ik ben ook 'es laat... drank...
Trusten meis, ik bel je van de week even!
maakt niet uit.. ik heb liever dat de vrouwn mij aanraken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:58 schreef Bob-B het volgende:
*kijkt verbaasd...strekt wijsvinger uit...raakt bijna....durft niet aan te raken.
In dat geval wordt het géén reeksquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
maakt niet uit.. ik heb liever dat de vrouwn mij aanraken...
Ik kan een cursus gevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wil ook eens een keer in de TTT.
kom op, je kan hetquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wil ook eens een keer in de TTT.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef Mr-Z het volgende:
Hey waarom nou dit topic omhoog kickenquote:
Afkraken mag altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef Koentje3 het volgende:
toen ik TT las dacht ik dat er stond:
Jullie mogen mij afkraken
Nee jij pijpt Ronald McDondaldsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
iellllll, mr-z aan aanraken.. brrr... vieze perverseling dat het is!
Heeui. Slim.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hey waarom nou dit topic omhoog kicken![]()
Je bent gewoon jaloers![]()
Er liggen nog een stel geniale topics te wachten van mij! Maar ik wacht daarmee tot na de vakantie.. want nu is het toch alleen maar gebagger![]()
Zal wel aan mij liggen maar ik vond het een baggertopik van nixx... Kinderachtig ook...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mijn topic heeft dus de eer om als ENTTT vermeld te worden! Daarom wil ik de mensen bedanken die op mijn topic gestemt hebben! Ook wil ik de mensen bedanken voor de felicitaties die ik zo links en rechts heb gekregen!
ik vond dat je nog meer aanrakingen en aandacht verdiendequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hey waarom nou dit topic omhoog kicken![]()
Je bent gewoon jaloers![]()
En als ik je nou eens vanaf een afstand aanraak.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef Mr-Z het volgende:
Maar ik wil helemaal niet meer aangeraakt worden![]()
Stelletje perverselingen hier! Dit topic is oud.. toen was ik nog jong en geilde ik er op om aangeraakt te worden door Fokkers! Nu ben ik oud en wijs en weet ik wel beter.. Dus mensen.. handjes thuis a.u.b..
*spreekt aan over de andere foto:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik vind het stom dat ik altijd wordt aangesproken over die foto en nooit over die andere.
zo, dat wilde ik ff kwijt, een hele opluchting nu.. er valt een last van mijn schouders ofzo
Hmmz.. oke..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:41 schreef kutvent het volgende:
[..]
En als ik je nou eens vanaf een afstand aanraak.
Laten we zeggen met een honkbalknuppel ofzo?
jaja, ik zal nog es wat oude topics van jouw gaan zoeken en omhoog schoppenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef Mr-Z het volgende:
Maar ik wil helemaal niet meer aangeraakt worden![]()
Stelletje perverselingen hier! Dit topic is oud.. toen was ik nog jong en geilde ik er op om aangeraakt te worden door Fokkers! Nu ben ik oud en wijs en weet ik wel beter.. Dus mensen.. handjes thuis a.u.b..
Neeeeeeequote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaja, ik zal nog es wat oude topics van jouw gaan zoeken en omhoog schoppen
dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef Mr-Z het volgende:
oh wacht.. dat heb ik gister gedaan met het feliciteer topic![]()
Als jij dat nou ook eens bij mij deed en niet een topic waarin allerlei vieze mensen mij willen aanrakenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat had ik nog niet eens gezienik ben blij dat je het met een topic hebt gedaan waar ik trots op ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |