Bij jullie wel.. maar bij mij nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
bij jou staat er alleen maar een kruisje![]()
Misschien wel handig als je iets op een forum post, dat een ander het ook kan zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bij jullie wel.. maar bij mij niet![]()
Tja, weet niet wat ik fout doe. Ik link rechtstreeks door nos-tt 101. Denk dat het te maken heeft met het feit dat het plaatje nog in mijn geheugen zit en dat jullie m daarom niet kunnen zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien wel handig als je iets op een forum post, dat een ander het ook kan zien.
Grapjurk, ik dach dat er wereldnieuws was, jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
NIEUWE LOGO`S NEDERLAND 1, 2 EN 3 UITGELEKT
NOS TELETEKST
- krijg hem alleen zo klein... hoe krijg je zo'n mooie heldere op normaal formaat? (ik doe printscreen, paint, tinypic.)quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hopelijk wordt die ingestorte brug in Utrecht niet legendarisch, is nu nog allemaal een beetje onduidelijk.
Edit: voor de helderheid vast even het bericht erbij, mocht dit nieuws nog niet bekend zijn.
[afbeelding]
Ik las op RTL Z dat hij legionella heeft/had ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef PV het volgende:
Zonet stond er heel kort op dat Burgemeester brouwer was overleden, helaas te laat voor een screenshot.
Klopt (het is een zijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las op RTL Z dat hij legionella heeft/had ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |