D66 GROOTSTE PARTIJ, CDA EN PVDA GEDECIMEERD 103quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef B_BOY het volgende:
vanaaf komt er vast weer een legendarische.
whehehe dat zal.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
D66 GROOTSTE PARTIJ, CDA EN PVDA GEDECIMEERD 103![]()
Inderdaad! Erg jammer.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:41 schreef -Mo- het volgende:
101 had jumped the shark.
Wat een aanfluitingen tegenwoordig.
Dat is dus nog niet de uiteindelijke uitslag, dus deze screenshot zal nooit legendarisch worden.quote:
Dat past ook wel op diskettequote:Op donderdag 30 november 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
Een overzicht van alle 101's (of in iig veel) in de historie op DVD lijkt me wel stoer.
Kan je zo een stukje geschiedenis volgen.
Maar die vrijgekomen journalisten dan weer welquote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
nos vindt het niet eens hoofdletters waard.
Het NOS zuigt dan ook.quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
nos vindt het niet eens hoofdletters waard.
is niet van Teletekstquote:Op zondag 10 december 2006 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Yessss, eindelijk heb ik eens iets als eerste gemeld.
En bepaald geen treurig nieuws.
[afbeelding]
RTL tekst was sneller dan NOS Teletekst.
En de NOS kiest niet voor hoofdletters.
sssssssssstquote:
Dat is geen hoofdletters waardig.quote:
In het roodquote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat is geen hoofdletters waardig..
Ik vind dat als er nogiets gebeurt als 9/11, dit behalve hoofdletters óók vetgedrukt en in de kleur geel moet, wil je nog duidelijk onderscheid maken met dit soort 'bullcrap'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |