Hehehequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Hoi knoekie knoek alles oke in je broek![]()
Dan maak ik je doodquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Vanvond niet . Die buurjongen zat de hele tijd hamertje tik tegen muur te spelen . Ga ik vanavond ook doen, over een uurtje of 3
Lekker heeeeeeeeeeeequote:
Met je hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Vanvond niet meer . Die buurjongen zat de hele tijd hamertje tik tegen muur te spelen . Ga ik vanavond ook doen, over een uurtje of 3. Eens kijken of die na zoeen nacht nog omhoog gaat
Kutnewbiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Hoi knoekie knoek alles oke in je broek![]()
Weetje ik had aangebeld..ik had gevraagd zullen we even samen hammertjuh tik gaan spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Vanvond niet meer . Die buurjongen zat de hele tijd hamertje tik tegen muur te spelen . Ga ik vanavond ook doen, over een uurtje of 3. Eens kijken of die na zoeen nacht nog omhoog gaat
jaaaah superquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Lekker heeeeeeeeeeee![]()
Smulluh smulluh wel niet onthulluh he
Jah mijn beurd !!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaaah super![]()
Ik zal nix onthullen!!!
nog een keer?![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Weetje ik had aangebeld..ik had gevraagd zullen we even samen hammertjuh tik gaan spelen
Ik op jou hooffie jij op de mijne ?
Neem jij eens een andere naam.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Bob-B het volgende:
Zweefmeisje, lees je OP nog es door.
nog un keer, en nog un keer, en nog un keer ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaaah super![]()
Ik zal nix onthullen!!!
nog een keer?![]()
Vorrige vriendin ook al gejat die kwam der liev vanaf. De volgende komt er minder goed vanafquote:
Wat is een OP?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Bob-B het volgende:
Zweefmeisje, lees je OP nog es door.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
nog un keer, en nog un keer, en nog un keer ?
En dan nog us nog us nog us..Omdat omdat het het zo zo lekker is is is ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |