Bob - b mag ik jouw vriendelijk verzoeken -> VAN DIT FORUM TE VERDWIJNENquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sorry zo ben ik in het echt niet, ben alleen super melig
Hey ik trakteer altijd in de kroeg....nouja dat heeft het meer met het feit te maken dat ik altijd ruim in de slappe was zitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef spenky het volgende:
[..]
als je nou nog is wat bier uitdeeld dan kunne er meer meegenieten
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahahahahahquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zelfs voor die leeftijd is je intellect zeer ver onder de maat.
dat is zielig bob-b is stoerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bob - b mag ik jouw vriendelijk verzoeken -> VAN DIT FORUM TE VERDWIJNEN
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey ik trakteer altijd in de kroeg....nouja dat heeft het meer met het feit te maken dat ik altijd ruim in de slappe was zit
Ik was hier eerst, dus ik heb ook de rechtmatige copyrights op de naam Bob in de forum, dus onderschik je aan mij...slaaf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bob - b mag ik jouw vriendelijk verzoeken -> VAN DIT FORUM TE VERDWIJNEN
Dit is account 2 -> vorrige account Anti-Virus -> en daarvoor zat ik al 2 jaar op fok . OPTIEVEN NEWBEEquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was hier eerst, dus ik heb ook de rechtmatige copyrights op de naam Bob in de forum, dus onderschik je aan mij...slaaf.
Ja je kent het wel, zeg ik zo van, o ik betaal wel....en dan springt er nooit iemand op van, nee het is mijn beurt...quote:
Anti-Virus, als jij daar de naam Bob uit kan halen krijg je een lintje....u krijgt 30 seconde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is account 2 -> vorrige account Anti-Virus -> en daarvoor zat ik al 2 jaar op fok . OPTIEVEN NEWBEE
Even te laten weten dat ik eerst was! Dan wel niet met naam.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Anti-Virus, als jij daar de naam Bob uit kan halen krijg je een lintje....u krijgt 30 seconde.
haha nou doe dat dan ook niet... ik ben altijd te laat met betalenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja je kent het wel, zeg ik zo van, o ik betaal wel....en dan springt er nooit iemand op van, nee het is mijn beurt...
Nee dat is gelogen, ik ben altijd snel met betalen en dan zie je ze kijken van, nou dat kan ik zelf ook wel
Ha. Ik heb zo m'n bronnen hè.quote:
Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak SMAAAAAAAAAAAAAAAAKquote:
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef spenky het volgende:
[..]
haha nou doe dat dan ook niet... ik ben altijd te laat met betalen![]()
Hoi knoekie knoek alles oke in je broekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef Knoekie het volgende:
Hoi
jeeeeejquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak SMAAAAAAAAAAAAAAAAK
Tokkuhdie tok tok![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |