Hoer eerst raken zodat ze spint, snel je auto er voor, spijkers laten vallen, klaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Weet iemand hoe je het beste die missie kan aanpakken dat je met die stingers moet strooien om dat wijf haar auto te jatten? Je moet haar tires poppen daardoor. Maar die hoer rijd om mijn stingers heen.![]()
Het is gelukt ik ging voor haar rijden trap vol op de rem ze klapt achter tegen me op en ik flikker zo;n stinger neer ze kon geen kant meer op. Bandjes lek en wagentje naar garage gegast.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoer eerst raken zodat ze spint, snel je auto er voor, spijkers laten vallen, klaar.
Waarom ken ik die missie nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Weet iemand hoe je het beste die missie kan aanpakken dat je met die stingers moet strooien om dat wijf haar auto te jatten? Je moet haar tires poppen daardoor. Maar die hoer rijd om mijn stingers heen.![]()
Is dat een side mission? Want ik heb de storyline al uitgespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is dat een side mission? Want ik heb de storyline al uitgespeeld.
Waar zit Wang cars ergens dan?
Ja maar die missie die ik beschreef hoort bij de storyline hoor. Daarna is Wang Cars unlocked en kun je een side missie doen door auto's te gaan jatten van een lijst.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ah, nu herken ik het wel ja.
Die ga ik gelijk even doen.
mooi he, vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
Alle hoods overgenomen, brandweermissie gedaan. Zo de tags, ambulance en pimpmissie even afmaken.
Je moet ook een beetje naar de muziek luisteren, dus niet alleen naar de pijltjes kijken. En gewoon beetje oefenenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
tvp-tje. pff, ik krijg dat gedans met m'n auto nog niet eens voor elkaar na 4x *kuch*
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar die missie die ik beschreef hoort bij de storyline hoor. Daarna is Wang Cars unlocked en kun je een side missie doen door auto's te gaan jatten van een lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je die nog niet gedaan hebt zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Bij mij was Wang Cars nog niet unlocked omdat ik de laatste test van de drivingschool nmog niet had gedaan.
Daarna belt Jethro 2x en dan kan ik Wang Cars kopen.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:50 schreef Yildiz het volgende:
Ik snap alleen niet met dat import export, dat je op gegeven moment de auto vind, staat ie op slot, kan je het met geen manier jatten
dan heet het nog grand THEFT auto ook
Zelfs met de golfstick erop staan, tot loeiends en brandend aan toe, niks geen deur eruit
zo jammer he
[afbeelding]
Ik moest een keer een Patriot jatten voor de export-list. ook de Patriot stond op slot, maar gelukkig reed er wel een towtruck in de buurt om de Patriot naar de kraan te slepenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:50 schreef Yildiz het volgende:
Ik snap alleen niet met dat import export, dat je op gegeven moment de auto vind, staat ie op slot, kan je het met geen manier jatten
dan heet het nog grand THEFT auto ook
Zelfs met de golfstick erop staan, tot loeiends en brandend aan toe, niks geen deur eruit
zo jammer he
[afbeelding]
Dagje vrij van werk, overgewerkt tot 1.30 vanmorgen.quote:
das inderdaad het beste ja, niet op zoek gaan, maar als je ze toevallig tegenkomt, hoplaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik had bij de brandweermissies als eerste brandende voertuig een Patriot, die heb ik toen toch maar even meegenomen naar de export
je kan er alleen maar saven en omkleden, en daar betaal je $100.000 voorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
das inderdaad het beste ja, niet op zoek gaan, maar als je ze toevallig tegenkomt, hopla
je verdient er best leuk mee, zo gemiddeld 30.000 per aut, en uitschieters tot 100.000
ander vraagje, je kan hier:
[afbeelding]
een farm kopen van 100.000
das een groot gruwelijk bedrag, krijg je er nog wat voor terug ofzo? Dagelijks een paarduizend?
Of moet je erin blijven pompen? Boeren in NL hebben het iig niet al te ruim, je weet het niet.
Ja die vond ik erg moeilijk, als je te hard spinde en je stond bijna stil was ie direct over.quote:
staat vlakbij de export / import haven, op de eerste screenshot zie je het,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef DaFan het volgende:
Welke missie is die met NRG-500?
Iedereen zit buiten of in IEDquote:
volgens mij is het een jumpquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
en zou dit een foutje wezen, die wause afslag?
[afbeelding]
Hydra pakken van je vliegveld, naar legerbasis, tank jatten, hard wegrijden (quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan zes sterren?
Ah, als een soort Nimitz Freeway die instorte tijdens de Loma Prieta.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij is dat ingestort door een aardbeving. (San Francisco staat bekend om aardbevingen)
Of dat stuk snelweg nog ergens nuttig voor is,.... geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |