ja leukquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:52 schreef Yildiz het volgende:
Gewoon flink veel keer op alt drukken, zodat ie een zogenaamde flare afgeeft, dan gebeurt je niks
bijv.
[afbeelding]
man, zo moeilijk is het niet, gewoon opstijgen inhouden, landingsgestel intrekken, en n beetje op je cursor rammenquote:
als het zo weinig voorstelt waarom doe jij het dan niet? ik vlieg nl altijd meteen het water in of ik bots tegen 1 van die bruggen op of ik vlieg met 1 van de vleugels tegen een boom op.... ik heb er zelf geen zin meer in het lukt me toch niet...quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
man, zo moeilijk is het niet, gewoon opstijgen inhouden, landingsgestel intrekken, en n beetje op je cursor rammen
stelt weinig voor uiteindelijk![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:06 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
als het zo weinig voorstelt waarom doe jij het dan niet? ik vlieg nl altijd meteen het water in of ik bots tegen 1 van die bruggen op of ik vlieg met 1 van de vleugels tegen een boom op.... ik heb er zelf geen zin meer in het lukt me toch niet...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]volgens mij druk jij stiekum op vooruit ipv gas geven om meer throttle uit je pijp te mikken
als het goed is is er 1 knop, die er bij je Hydra voor zorgt dat je linea recta omhoog gaat, niet vooruit
zoek die eens op
doe dat een meter of 200, en ga dan een beetje met die knoppen spelen van leunen, dat je naar voren leunt en achteren, dat je naar links draait en rechts, en dan dat leunen etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik kan wel verticaal opstijgen en dan?
ok thnx ik zal het nog 1 x proberen en als het dan niet lukt geef ik t opquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
doe dat een meter of 200, en ga dan een beetje met die knoppen spelen van leunen, dat je naar voren leunt en achteren, dat je naar links draait en rechts, en dan dat leunen etc.
doe desnoods een cheat jumpjet, en oefen daar wat mee, en laadt dan opnieuw je game.
jumpjet = hydra dus
op gegeven moment krijg je het door, en met 2 knoppen, als t goed is regens rond numlock, kan je de straalpijpen naar achteren stellen, en dan ga je ineens vol gas.
je kan em dan uiteraard ook weer naar beneden stellen, ligt aan je settings hier en daar
tip, trek wel zo snel mogelijk je landingsgestel in, das zoveel beter voor je stabiliteit
3 brons, 1 goud de rest zilverquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:18 schreef Yildiz het volgende:
je hebt wel je flightschool een beetje op zilver / goud staan he?
Volgens mij scheelt dat stiekum ook wel wat.
ik hoef niet te leren vliegen ik wil alleen die missie doorquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef Impry het volgende:
Vliegen is echt veel oefenen. Ik heb nu echt al uren gevlogen met allerlei vliegtuigen. Vooral die privé-jet, de Hydra en het stunt vliegtuigje (incl. rook) Echt superleuk om te doen.
Bijv. zo dicht mogelijk, op z'n kop, over de landingsbaan gaanLoopings, kurkentrekkers, op z'n kop tussen twee gebouwen door.
Het lukt me nu allemaal, maar op het begin bakte ik er echt niets van. Gewoon veel oefenen
i"Ik wil niet niet naar school gaan, ik wil meteen veel geld verdienen."quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik hoef niet te leren vliegen ik wil alleen die missie door
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
i"Ik wil niet niet naar school gaan, ik wil meteen veel geld verdienen."
Geen idee waar hij normaal staat. Vliegtuigen pak ik altijd met cheats. Ik ga meestal met de Apache (OHDUDE) naar de basis, waar die privé-jet staat. Dan vlieg ik daar meestal even meequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Waar haal je die rokert?
Die vind ik een beetje traag en niet echt fijn. (staat overigens vlakbij die afgraving, aan de overkant bij een boerderijtje)quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef Yildiz het volgende:
als je alles zilver haalt, bij je airport (stunding) en anders staat een "cropduster" her en der
ohjaquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef Yildiz het volgende:
als je alles zilver haalt, bij je airport (stunding) en anders staat een "cropduster" her en der
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |