Dat ga ik in m'n nieuwe game ook wel doen ja, da's wel de moeite waard. Dan kun je dus eigenlijk nooit meer je wapens verliezen toch, of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef Yildiz het volgende:
Of ff daten met die ene uit San Fierro ( @ Sic ) en die ene uit west Las Venturas
cop en medic zeg maar
als je dan dood gaat, kom je bij het dichtsbijzijnde ziekenhuis eruit, met wapens, en zonder geldaftrek, en met die cops hetzelfde,
leuke meiden
nope, verdrinken / doodgaan is ziekenhuis met al je wapens en geld, en gearresteerd worden is al je wapens overhouden + al je geld na arrestatie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik in m'n nieuwe game ook wel doen ja, da's wel de moeite waard. Dan kun je dus eigenlijk nooit meer je wapens verliezen toch, of begrijp ik het nou verkeerd?
Ja, okay. Armor is logisch. Maar verder is dat wel echt relaxt, en zeker de moeite waard. Dan hoef je tenminste niet altijd een nieuw spel te loaden als je ff hebt zitten kutten. Zo kun je tenminste een hoge crime-status halen. Veel politie-agentjes omleggen, bij vijf sterren gearresteerd of gemold worden, maar wel alles wat je gescoord hebt behoudenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nope, verdrinken / doodgaan is ziekenhuis met al je wapens en geld, en gearresteerd worden is al je wapens overhouden + al je geld na arrestatie.
Het enigste wat je niet opnieuw krijgt is je armour, als je dood gaat ( nee echt?![]()
)
hoewel, wellicht dat je het na bijv. verdrinken nog gewoon blijft houden, ff testen
Net de eerste missie met OG Lock gedaan. Wat een ezel.quote:
Hij wordt nog behoorlijk populair.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net de eerste missie met OG Lock gedaan. Wat een ezel.
Dat is zo ver terug voor me, ik weet niet eens meer wat dat wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net de eerste missie met OG Lock gedaan. Wat een ezel.
OG blijf je het hele spel wel horen, bovendien heeft ie een persoonlijkheid die je niet snel vergeet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zo ver terug voor me, ik weet niet eens meer wat dat was
Gevoel dat ik al een heel leven er op heb zitten
Schiet je lekker op.quote:
Geweldig dat ze de "freedomfries" er ook bij hebben staanquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef -CRASH- het volgende:
Wat eten we vanavond....
Some FISHY SHIT...Yummie
[afbeelding]
voor de GTA SA humor collectie
http://www.mijnalbum.nl/Album=XKOKMVTP
Schopquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:15 schreef Sjoe538 het volgende:
http://rapidshare.de/files/3025041/GTASAsf1.b.html
was de missie van dat vliegtuig, waardoor je door het rondje moest vliegen boven dat andere vliegtuig.. alvast bedankt voor wie m doet voor me.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef CosmoNut het volgende:
gvd
ik blij dat iemand anders even een missie voor mij heeft gedaan...
ben ik 2 missies verder kom ik gvd weer niet verder ik word de hele tijd verrot geschoten door die hoerenvliegtuigen
wie o wie helpt me weer eens uit de brand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap eigenlijk niet waarom iedereen zo veel problemen met het spel heeft.. ik speel normaal helemaal geen spellen en ik stuifde door de levels heen..Dit keer zonder signature
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap eigenlijk niet waarom iedereen zo veel problemen met het spel heeft.. ik speel normaal helemaal geen spellen en ik stuifde door de levels heen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]maar van mij mag je het best proberen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap eigenlijk niet waarom iedereen zo veel problemen met het spel heeft.. ik speel normaal helemaal geen spellen en ik stuifde door de levels heen..
zou liev van je zijn
Hier uw reclame?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef CosmoNut het volgende:
[..]Je moet gewoon weg vliegen dan draaien. Dan richt je er op eentje en vlieg je weer weg, draai je omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viva los Vatos Locos
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef kokos het volgende:
[..]
Je moet gewoon weg vliegen dan draaien. Dan richt je er op eentje en vlieg je weer weg, draai je omhet probleem is alleen dat ik niet kan vliegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ook al geprobeerd om satchels op die dingen t egooien en dan kapot te maken (van te voren) dan heb heb je er namelijk 2 mindermaar al die keren is mijn eigen ding ook kapot gegaan
kan aub iemand m voor me doen ben er nou al uurtje mee bezig...Hier uw reclame?
Ik heb het geprobeerd, maar als ik jouw save wil openen slaat mijn scherm op zwartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
ja leukquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:52 schreef Yildiz het volgende:
Gewoon flink veel keer op alt drukken, zodat ie een zogenaamde flare afgeeft, dan gebeurt je niks
bijv.
[afbeelding]
man, zo moeilijk is het niet, gewoon opstijgen inhouden, landingsgestel intrekken, en n beetje op je cursor rammenquote:
als het zo weinig voorstelt waarom doe jij het dan niet? ik vlieg nl altijd meteen het water in of ik bots tegen 1 van die bruggen op of ik vlieg met 1 van de vleugels tegen een boom op.... ik heb er zelf geen zin meer in het lukt me toch niet...quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
man, zo moeilijk is het niet, gewoon opstijgen inhouden, landingsgestel intrekken, en n beetje op je cursor rammen
stelt weinig voor uiteindelijk![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:06 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
als het zo weinig voorstelt waarom doe jij het dan niet? ik vlieg nl altijd meteen het water in of ik bots tegen 1 van die bruggen op of ik vlieg met 1 van de vleugels tegen een boom op.... ik heb er zelf geen zin meer in het lukt me toch niet...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]volgens mij druk jij stiekum op vooruit ipv gas geven om meer throttle uit je pijp te mikken
als het goed is is er 1 knop, die er bij je Hydra voor zorgt dat je linea recta omhoog gaat, niet vooruit
zoek die eens op
doe dat een meter of 200, en ga dan een beetje met die knoppen spelen van leunen, dat je naar voren leunt en achteren, dat je naar links draait en rechts, en dan dat leunen etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik kan wel verticaal opstijgen en dan?
ok thnx ik zal het nog 1 x proberen en als het dan niet lukt geef ik t opquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
doe dat een meter of 200, en ga dan een beetje met die knoppen spelen van leunen, dat je naar voren leunt en achteren, dat je naar links draait en rechts, en dan dat leunen etc.
doe desnoods een cheat jumpjet, en oefen daar wat mee, en laadt dan opnieuw je game.
jumpjet = hydra dus
op gegeven moment krijg je het door, en met 2 knoppen, als t goed is regens rond numlock, kan je de straalpijpen naar achteren stellen, en dan ga je ineens vol gas.
je kan em dan uiteraard ook weer naar beneden stellen, ligt aan je settings hier en daar
tip, trek wel zo snel mogelijk je landingsgestel in, das zoveel beter voor je stabiliteit
3 brons, 1 goud de rest zilverquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:18 schreef Yildiz het volgende:
je hebt wel je flightschool een beetje op zilver / goud staan he?
Volgens mij scheelt dat stiekum ook wel wat.
ik hoef niet te leren vliegen ik wil alleen die missie doorquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef Impry het volgende:
Vliegen is echt veel oefenen. Ik heb nu echt al uren gevlogen met allerlei vliegtuigen. Vooral die privé-jet, de Hydra en het stunt vliegtuigje (incl. rook) Echt superleuk om te doen.
Bijv. zo dicht mogelijk, op z'n kop, over de landingsbaan gaanLoopings, kurkentrekkers, op z'n kop tussen twee gebouwen door.
Het lukt me nu allemaal, maar op het begin bakte ik er echt niets van. Gewoon veel oefenen
i"Ik wil niet niet naar school gaan, ik wil meteen veel geld verdienen."quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik hoef niet te leren vliegen ik wil alleen die missie door
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
i"Ik wil niet niet naar school gaan, ik wil meteen veel geld verdienen."
Geen idee waar hij normaal staat. Vliegtuigen pak ik altijd met cheats. Ik ga meestal met de Apache (OHDUDE) naar de basis, waar die privé-jet staat. Dan vlieg ik daar meestal even meequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Waar haal je die rokert?
Die vind ik een beetje traag en niet echt fijn. (staat overigens vlakbij die afgraving, aan de overkant bij een boerderijtje)quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef Yildiz het volgende:
als je alles zilver haalt, bij je airport (stunding) en anders staat een "cropduster" her en der
ohjaquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef Yildiz het volgende:
als je alles zilver haalt, bij je airport (stunding) en anders staat een "cropduster" her en der
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |