Okee, benieuwd wat je van ze vindt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
Als ik ze tegenkom wel ja.
Een paar had ik al gezien.
Wat mij niets verbaast. Wij zitten wel vaker op 1 lijn qua films.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
Die post hier boven was ik mee bezig voor jij deze had gepost en die film noemde ik dus ook.
Ach ja, Go druk ik stiekem overal altijd ff bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Wat mij niets verbaast. Wij zitten wel vaker op 1 lijn qua films.
Alhoewel ikzelf 'Go' wat meer in de Snatch/Lock Stock/Pulp fiction-hoek zou gooien.
En terecht, want het is een vreselijk leuke film. Vooral die brand, daarbij rolde ik echt van de bank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach ja, Go druk ik stiekem overal altijd ff bij.
Mijn reactie op de FP:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind het een meesterwerkje.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sterke film, maar te geforceerd en te berekend om een meesterwerk of een klassieker te zijn/worden.
Ik ook. De verhaallijnen zijn te geforceerd. In elke scene na scene wordt de meest simpele en kleine verspraking uit vergroot tot gigantische dramatische properties. Waardoor het punt dat Haggis wil maken je zo door de strot wordt geduwd, dat het imho nooit een meesterwerk kan zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Mike het volgende:
Ik ben het eens met SaintOfKillers. Het is zeker een heel aardige film, maar ook bij mij kwamen de verhaallijnen wat geforceerd over.
Ach, het is een verhollywoodste (quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Mike het volgende:
Ik ben het eens met SaintOfKillers. Het is zeker een heel aardige film, maar ook bij mij kwamen de verhaallijnen wat geforceerd over.
Ach, ik vind 2001 en American Beauty ook geen meesterwerken en daar zijn de meeste mensen het ook niet mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef MeneerTim het volgende:
Nou word ik tegenover SaintofKillers gezet alsof ik de film fantastisch vind en hij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |