kalahari woestijn? sahara?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom kan het in NL nooit een paar dagen achter elkaar een strak, maar dan ook strakblauwe lucht zijn? Zoals vanmorgen 8 uur, echt strakblauwe lucht, maar 2 uur later alweer bewolking
En waar op aarde heb je de meeste en langst achter elkaar strakke blauwe luchten? Dus meeste zon eigenlijk
Vochtige atmosfeer, zeeklimaat.....quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom kan het in NL nooit een paar dagen achter elkaar een strak, maar dan ook strakblauwe lucht zijn? Zoals vanmorgen 8 uur, echt strakblauwe lucht, maar 2 uur later alweer bewolking
Op/rond de evenaar, Australië, Zuidpool... oftewel op extreem droge omgevingen.quote:En waar op aarde heb je de meeste en langst achter elkaar strakke blauwe luchten? Dus meeste zon eigenlijk
Mogen die bovenste 2 op me site?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
foto's enzo
Die mensen blijfen gewoon liggenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
Ok voor Speedy: deze had je nog te goedGenomen iets meer dan een week geleden in Blanes, Spanje..
Van mij mag je, tzijn toch maar vakantiefoto'squote:Op zondag 17 juli 2005 18:18 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Mogen die bovenste 2 op me site?
Ze lagen er nog omdat het toen pas echt bewolkt werd en het waaide nog niet. Pas toen die Shelfcloud over was begon het te waaien..quote:Op zondag 17 juli 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die mensen blijfen gewoon liggengeweldig.
Dit is een Selfcloud
Tact: 20.9 graden.
Is een rolwolk hoor...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die mensen blijfen gewoon liggengeweldig.
Dit is een Selfcloud
Thnx, zal je naam vermelden!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van mij mag je, tzijn toch maar vakantiefoto'sJe hoeft er niks bij te zetten ofzo, maar goed, zou wel leuk zijn he
Wordt wel weer tijd voor flink wat onweerquote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Dikke onweersbuien in W Frankrijk..... en die lucht ligt morgenmiddag en avond boven ons land
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
[afbeelding]
Mag ik de newbie-vraag stellen wat Tact betekent?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helderquote:Op zondag 17 juli 2005 22:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Tempratuur actueel
Een shelf zit vast aan de de wolken boven zich (als het ware) Zoals deze foto van mij van een 2 weekies terug ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ Drelletje: Hmmz oke, nou ja, ik volg het allemaal niet meer![]()
@ R_Z: WRZZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |