abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28788007
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef frederik het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon betekenen dat jij hem naar een restaurant hebt meegenomen waar die nog nooit geweest is.
Dat die net zo goed als leesblinde naar die kaart kon kijken
Nouja, eet nooit in zuilke vreemde restaurants hoor, dus kaart is nooit zo bijzonder dat hij niet weet wat het allemaal is
pi_28788132
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aarrg, dat is idd erg irritant ja als iemand niet weet wat ie wil, of als ze dan zeggen dat ie wel hetzelfde als mij neemt
Dat is al helemaal erg.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik hou wel van metroseksuelen als het gaat om kledingstijl, maar verder heb ik inderdaad liever een 'ouderwetse' man. Stofzuigen en de was doen doe ik ook met liefde zelf. Alleen wil ik bij voorkeur een LAT-relatie, dus daar heeft 'ie weinig aan.
Een echte vent kan voor zichzelf zorgen. Maar het is dan ook wel weer vrouwelijk om dat voor hem te doen, als je samenwoont of lang samen bent. Als je gewoon lekker aan het daten bent vind ik dat een beetje onzin.

Iets wat ik heel snel krijg is dat ik een beetje beschermgedrag ga vertonen. Even meelopen naar huis bijvoorbeeld vind ik niet meer dan normaal, en ik kijk ook altijd even naast me bij het zebrapad, of ik nog iemand moet tegenhouden die anders onder een auto komt. Tja, ik vind het belangrijk (en dat is eigenlijk wel ouderwets te noemen) dat je er gewoon voor zorgt dat een meisje met wie je op stap bent zich veilig voelt en dat ook is. Maar goed, ik heb die neiging al bij m'n vrienden, het is misschien wel een kwestie van regelneverij of gewoon een beetje het idee hebben dat je op de rest moet letten, en je jezelf wel redt.

En ik denk dat je toch over het algemeen wel een idee hebt van wat er verkocht wordt in een restaurant, waar je van houdt/wat je wilt proberen en waar je trek in hebt. Als ik naar de bar loop weet ik echt wel wat ik ga bestellen, en dat is heus niet altijd hetzelfde.

Dat treuzelen doen vrouwen volgens mij niet meer dan mannen, trouwens. Of denk jij van wel Lupa? Het lijkt erop in je post daarover namelijk.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28788214
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef heiden6 het volgende:

Iets wat ik heel snel krijg is dat ik een beetje beschermgedrag ga vertonen. Even meelopen naar huis bijvoorbeeld vind ik niet meer dan normaal, en ik kijk ook altijd even naast me bij het zebrapad, of ik nog iemand moet tegenhouden die anders onder een auto komt. Tja, ik vind het belangrijk (en dat is eigenlijk wel ouderwets te noemen) dat je er gewoon voor zorgt dat een meisje met wie je op stap bent zich veilig voelt en dat ook is. Maar goed, ik heb die neiging al bij m'n vrienden, het is misschien wel een kwestie van regelneverij of gewoon een beetje het idee hebben dat je op de rest moet letten, en je jezelf wel redt.
Ik vind dat alleen maar als een jongen me netjes veilig naar huis brengt. Je weet tegenwoordig maar nooit wat er allemaal kan gebeuren en vindt het wel zo fijn als er 's avonds laat of 's nachts iemand met me meegaat totdat ik veilig thuis ben
pi_28788227
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Dat treuzelen doen vrouwen volgens mij niet meer dan mannen, trouwens. Of denk jij van wel Lupa? Het lijkt erop in je post daarover namelijk.
Nou, ik doelde vooral op het besluiteloos zijn en niet weten wat je wilt. Onzekerheid eigenlijk denk ik. Ik kan niet zo goed met mensen die erg onzeker zijn en die al zenuwachtig worden van de vraag wat ze moeten eten.
pi_28788250
Naar mijn idee komt dat trouwens veel meer voor bij vrouwen. Ik voel me over het algemeen ook veel prettiger in mannelijk gezelschap, ben graag 'one of the boys'. Vrouwen vind ik vaak zeurpieten. Niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.
pi_28788260
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat misschien wel, maar de vrouwen die betalen zeiken daar niet over.
Grmmmbl. Ja, je hebt gelijk, voorzover 't dit topic betreft
quote:
Een recht is het zeker niet. Maar een leuk gebaar van de kant van de man vind ik het wel. Het gaat me helemaal niet om het geld, ik betaal graag de helft, maar ik vind het toch wel een pluspuntje als meneer erop staat om voor me te betalen.
Kan ik me voorstellen. Maar 't is iets wat heel erg situatiegebonden is, van de manier waarop 't gebracht wordt, van wat je van elkaar verwacht, etc. En dan kun je geen platte regel opstellen als 'de heer betaalt de eerste keer'.

Ik kan me zelfs voorstellen dat er mannen zijn waarbij je denkt 'nou, laten we maar 50/50 doen, want dan verwacht-ie verder ook niets, hoop ik'.
pi_28788269
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind dat alleen maar als een jongen me netjes veilig naar huis brengt. Je weet tegenwoordig maar nooit wat er allemaal kan gebeuren en vindt het wel zo fijn als er 's avonds laat of 's nachts iemand met me meegaat totdat ik veilig thuis ben
Geheel mee eens.
pi_28788295
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Naar mijn idee komt dat trouwens veel meer voor bij vrouwen. Ik voel me over het algemeen ook veel prettiger in mannelijk gezelschap, ben graag 'one of the boys'. Vrouwen vind ik vaak zeurpieten. Niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.
heb ik ook hoor, ik heb alleen maar vrienden en 1 vriendin die ik al sinds groep1 ken, maar kan echt veel beter met jongens ( ook gewoon vriendschappelijk dus) opschieten dan met meiden
pi_28788344
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:58 schreef joshus_cat het volgende:
Kan ik me voorstellen. Maar 't is iets wat heel erg situatiegebonden is, van de manier waarop 't gebracht wordt, van wat je van elkaar verwacht, etc. En dan kun je geen platte regel opstellen als 'de heer betaalt de eerste keer'.
Je hebt gelijk ja. Ik had nu de huidige situatie in gedachten: ik (student, 27) ga uit eten met man (vaste baan, 34) na een aantal vrij serieuze mailtjes.
quote:
Ik kan me zelfs voorstellen dat er mannen zijn waarbij je denkt 'nou, laten we maar 50/50 doen, want dan verwacht-ie verder ook niets, hoop ik'.
Kan ik me ook erg goed voorstellen dat ik dat zou doen als ik het allemaal niks vind.
pi_28788353
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, ik doelde vooral op het besluiteloos zijn en niet weten wat je wilt. Onzekerheid eigenlijk denk ik. Ik kan niet zo goed met mensen die erg onzeker zijn en die al zenuwachtig worden van de vraag wat ze moeten eten.
Dat bedoel ik met typerend. Als je bij de keuze tussen champignonsaus of pepersaus al bijna in paniek raakt, moet je echt heel gauw bij mij vandaan.

Van mannen lijkt het me nog erger.
pi_28788366
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met typerend. Als je bij de keuze tussen champignonsaus of pepersaus al bijna in paniek raakt, moet je echt heel gauw bij mij vandaan.
doe maar champignonsaus
pi_28788368
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef Sylvana het volgende:
heb ik ook hoor, ik heb alleen maar vrienden en 1 vriendin die ik al sinds groep1 ken, maar kan echt veel beter met jongens ( ook gewoon vriendschappelijk dus) opschieten dan met meiden
Yep. Ik heb een paar goede vriendinnen, maar die zijn allemaal van het type 'vrouw met ballen'. Ik hou niet van gemiep.
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:03:45 #293
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28788389
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik wacht altijd met wegrijden tot de huisdeur opengaat. Scoor ik nu extra pluspunten?
Vampire Romance O+
pi_28788390
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef heiden6 het volgende:
Zoiets is echt een teken aan de wand, denk ik dan.
quote:
Van mannen lijkt het me nog erger.
Mijn beste vriend is af en toe zo. Niet te harden vind ik het, word soms ook kwaad op hem daarom.
pi_28788400
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik wacht altijd met wegrijden tot de huisdeur opengaat. Scoor ik nu extra pluspunten?
ja
pi_28788406
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:
Je gaat niet eens mee naar binnen om te kijken of er geen krokodillen onder het bed liggen?
pi_28788431
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

doe maar champignonsaus
pi_28788521
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Je hebt gelijk ja. Ik had nu de huidige situatie in gedachten: ik (student, 27) ga uit eten met man (vaste baan, 34) na een aantal vrij serieuze mailtjes.
En mijn situatie is die van een uitvretende ex-huisgenote waar ik sowieso weinig in zag.
quote:
Kan ik me ook erg goed voorstellen dat ik dat zou doen als ik het allemaal niks vind.
'maar ik sta erop om te betalen'

[ijspegels]
doe maar niet
[/ijspegels]

pi_28788576
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je gaat niet eens mee naar binnen om te kijken of er geen krokodillen onder het bed liggen?
Waarvoor moet je als man altijd mee naar binnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_28788579
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef joshus_cat het volgende:
En mijn situatie is die van een uitvretende ex-huisgenote waar ik sowieso weinig in zag.
Waarom ging je dan met 'r uit?
quote:
'maar ik sta erop om te betalen'

[ijspegels]
doe maar niet
[/ijspegels]

Soms ben ik erg goed in ijspegels.

Mededaters, ik moet naar bed. Truste allemaal.
pi_28788599
slaap ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')