Heheheheh de stieren zijn woedend op spanjaardenquote:Bron Telegraaf
PAMPLONA - Tijdens het traditionele stierenrennen in het Spaanse Pamplona zijn dinsdag bijna zeventig mensen gewond geraakt. Twee personen moesten direct naar het ziekenhuis. Ongeveer 25 deelnemers struikelen in de smalle straten over elkaar heen, waardoor andere 'mozos' niet tijdig konden wegvluchten voor de stieren.
Het stierenrennen, gevolgd door het doden van de dieren in de arena, duurt nog tot donderdag. Sinds 1924 zijn er veertien mensen tijdens het omstreden festijn om het leven gekomen.
oow dan kan stier niet tegen verliesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is geen aanslag meki, het is een spelletje![]()
Jij mag hem wel eventjes tegenhouden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef Meki het volgende:
hoe kan een stier nou 60 mensen verwonden ??![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Jij mag hem wel eventjes tegenhouden.
Of is dat nou een verkapte doodsverwensing.
[afbeelding]
Toro Bravo
Het zijn er ook meerdere tegelijk die ze loslaten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef Meki het volgende:
hoe kan een stier nou 60 mensen verwonden ??![]()
Goede titel hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef cappp het volgende:
Jezus, ik las de TT. Ja hoor, een topic van Meki
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef zegje het volgende:
Ik was daar in de buurt eens in een restaurant met als specialiteit stiereballen, recht uit de arena. Toen ik klaagde over de tegenvallende grootte van de ballen op mijn bord kreeg ik als antwoord: Ja, soms wint de stier....
Damn, het hadden beter 70 doden geweest.quote:
Mee eens. Wat een teleurstellend bericht 70 gewonden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Damn, het hadden beter 70 doden geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |