Beugeltje voelt dan beter aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb extreem grote handen. Die flesjes zijn nauwelijk vast te houden.
Mag ik over je heen kotsen, ah toe?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik je met een honkbalknuppel in 't nekje slaan?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien zit ie wel met vrienden op een terras, lekker een biertje te drinken.
Dat kan niet want Redux heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien zit ie wel met vrienden op een terras, lekker een biertje te drinken.
Zeker, het maakt het allemaal nog wat triester.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, zo'n zin leest grappig weg. Met juiste Pi enzo.
Heeft zij msnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil het wel. Dat maakt je juist zo kansloos. nu je dit namelijk hebt gezegd, komen er allemaal weer breezervriendjes op je msn die het met je eens zijn, lief tegen je doen en over een uur weer om tietenfoto's vragen die je ze natuurlijk gewoon geeft.
Rustig aan, Bob.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heeft zij msn, geef!
ik kon het gewoon niet laten
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef Havoc het volgende:
de tieten van ijsmeis
Met andere woorden: verzin eens wat nieuws. Je bent een vervelend pisventje nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Havoc het volgende:
HAAHAHA
CW!!??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
een vervelend pisventje
Hooghoudt Wodkaplus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
CW!!??![]()
Dit soort stoute taal past helegaar niet bij je!
Idd, en doorzuipen kreng, je begint lekker te postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met andere woorden: verzin eens wat nieuws. Je bent een vervelend pisventje nu.![]()
Met het varkentje Wodka.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
Hooghoudt Wodkaplus.
kut, hier heeft (stoere) kreator altijd hele gevatte reacties op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Havoc het volgende:
Ik snap
hoe gaat het met danny?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:24 schreef yvonne het volgende:
Hihihihihihihi,
ik ga er spontaan van kirren.
O, en Redux is een kneus, maar dat wisten we al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |