Met elke seconde weer een seconde te oud.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef LostFormat het volgende:
Hoe oud is die knakker eigenlijk?
Een unieke ruk-ervaring.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Havoc het volgende:
Deze keer blijven ze gewoon staan en gaan we onder het rukken verder met Redux te ondervragen waarom hij zo kansloos in het leven staat en waarom er nog nooit door hem aan zelfmoord is gedacht.
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ken je verder niet en ik ben je nu al zat.
Hoe, in vredesnaam, kan deze man zichzelf voedsel nuttigen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Kreator het volgende:
ik heb een foto van Redux gevonden. Ik begrijp het nu steeds beter.
Hoi, tief eens op met telkens de aandacht naar jezelf te trekken, kansloos wicht.quote:
Mag ik ook nog zeggen dat ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal ijsmeis tieten/kut/anus topic voor het meisje maken. Dan kan alle geile kansloze jongetjes aandacht die het kansloze breezermeisje zo waardeert netjes in een kansloos hoekje worden volgespamd.
Tis en blijft heineken hèquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Kreator het volgende:
Of ben ik nu weer te negatief mbt mijn foto?
Ik zag toevallig mijn naam langswippen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi, tief eens op met telkens de aandacht naar jezelf te trekken, kansloos wicht.
Je wil het wel. Dat maakt je juist zo kansloos. nu je dit namelijk hebt gezegd, komen er allemaal weer breezervriendjes op je msn die het met je eens zijn, lief tegen je doen en over een uur weer om tietenfoto's vragen die je ze natuurlijk gewoon geeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik ook nog zeggen dat ik dat niet wil?
Fijn, ophoeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag toevallig mijn naam langswippen.. Kneus.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom uit grolschstad. Het was een of andere actie, dat groene...
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
Dus hey. Zorg eerst eens dat je, je info in orde hebt.
Vandaar dat je em een beetje onwennig vasthoudt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom uit grolschstad. Het was een of andere actie, dat groene...
ijsmeis tieten/kut/anus topic, deel 3quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal ijsmeis tieten/kut/anus topic voor het meisje maken. Dan kan alle geile kansloze jongetjes aandacht die het kansloze breezermeisje zo waardeert netjes in een kansloos hoekje worden volgespamd.
Ik heb extreem grote handen. Die flesjes zijn nauwelijk vast te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vandaar dat je em een beetje onwennig vasthoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |