Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar nu noem je dus ook de 3 toppers van SC
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley is
Dat bedoelde ik dus met misluktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kin![]()
Whehequote:
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgenquote:
Graag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik had 't eerst ook niet gezien ... Buup, wil je een crea bea van me lenenHeb er aan drie toch teveel
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelfquote:
Ik heb hem al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelf![]()
Like duh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad![]()
Het is een goeie Buup![]()
![]()
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC damesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad![]()
Het is een goeie Buup![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat moet ik nou met mijn geverfde paardenbloemen?
Ja en daar hoor ik absoluut niet bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |