gisteren zei 'ie dat hij niet echt voor het klassement gingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat had ie echt gezegd
Hij was nog niet in supervorm en wilde gaan vlammen in de Pyreneeën.
Gaat waarschijnlijk nog steeds over de bolletjestrui denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gisteren zei 'ie dat hij niet echt voor het kalssement ging
53 sec Ullrichquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef elby1988 het volgende:
50 sec ullrich
valverde?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Het zal gaan tussen Valverde, Lance en Rasmussen denk ik.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Het zal gaan tussen Valverde, Lance en Rasmussen denk ik.
Bij de overwinning van Weening liet ie zich na de Schlucht 2,5 minuut wegrijden, dat is wel jammer geweest ... en Valverde en Rasmussen zijn helden aan het worden, na keizer Lancequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gisteren zei 'ie dat hij niet echt voor het klassement ging
Niet alleen dat hij er bij zit, maar ook de manier waarop. Het lijkt hem geen moeite te kosten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef jozef444 het volgende:
mijn god lance is echt weer zo ultiem goed bezigen dat rasmussen bij kan blijven
nooit gedacht
quote:
hij verloor toen 55 sec op armstrong... had hij niet moeten doen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij de overwinning van Weening liet ie zich na de Schlucht 2,5 minuut wegrijden, dat is wel jammer geweest ... en Valverde en Rasmussen zijn helden aan het worden, na keizer Lance
Hodverquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eindelijk van het gewauwel verlost, puur beelden
daar zeg je wat,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij de overwinning van Weening liet ie zich na de Schlucht 2,5 minuut wegrijden, dat is wel jammer geweest ... en Valverde en Rasmussen zijn helden aan het worden, na keizer Lance
En 20 seconden bonificatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef Grobbel het volgende:
Lachen als Rasmussen zo weer de rit pakt.
Die zijn nu zelf ook aan het kijken en denken fuck it met die sitequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef snellejelle het volgende:
op de site van de tour wordt alejandro helemaal niet genoemd in de kopgroep
Leuk is dat als ie kansloos laatste wordt het een clownsactie is, nu is het een prachtige anekdote. Er vanuit gaande dat hij wint natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan mogen de stiksels eruit liggen, het is wel een mooi broekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |