Net zoals bij de Petacchi-trein wordt hen geen strobreed in de weg gelegd. Terwijl (net als bij die andere trein) het niet zo moeilijk is hem serieus te ontregelen. Maar ze doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, in de vorige etappe werd van start tot finish volle bak gereden en waren ze " leeg" toen die laatste klim begon. Nu laat men ze rustig alles opsparen en dan kunnen ze uiteraard hier nu de gaskraan vol open zetten ...
Voor de klim reden ze ook vol op kop. Lance gaat straks hoor. Let maar op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, in de vorige etappe werd van start tot finish volle bak gereden en waren ze " leeg" toen die laatste klim begon. Nu laat men ze rustig alles opsparen en dan kunnen ze uiteraard hier nu de gaskraan vol open zetten ...
Dat redt die denk ik dan nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Rasmussen moet ff de aanval op gang zetten.
Wat wil je hier tegen doen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Net zoals bij de Petacchi-trein wordt hen geen strobreed in de weg gelegd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor de klim reden ze ook vol op kop. Lance gaat straks hoor. Let maar op.
iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Rasmussen moet gewoon me de groep mee en kijken of die het wiel van Armstrong kan houden.
Vroeger beginnen en weg DSCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat wil je hier tegen doen dan?
Bergop kan je daar niks tegen doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |