abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28888741
Het zou pas raar zijn als men niet bang was, het gaat erom je angst te beheersen. Zelfs leden van arrestatieteams en commando's zijn bang. Ben je niet bang in dat soort situaties dan was je waarschijnlijk niet eens door de pyschologische keuring gekomen.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:40:47 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28889033
Natuurlijk ben je bang als ze op je schieten, ik ben een keer oefenvijand geweest voor luchtmobiel. Gebarricadeerd in een gebouw en ik wist precies wat er ging gebeuren, deur opblazen en ze kwamen naar binnen, dat was vantevoren afgesproken en al. Nou ik kan je zeggen dat met die knal en het geluid van 5 man die een trap op komen stampen mijn hartslag al verdubbelde. En dan wist ik nog dat het een oefening was, losse flodders enz.. geen gevaar, maar toen ze mijn deur intrapten.... pfoe... niet zozeer bang op een geestelijk niveau, maar mijn lichaam stond echt helemaal strak van de zenuwen, denk dat je dat ook angst kan noemen.

btw de eerste twee die mijn kamertje inkwamen doorzeefd hehehehe
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 17 juli 2005 @ 21:40:59 #103
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28892185
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef nixxx het volgende:
Natuurlijk ben je bang als ze op je schieten, ik ben een keer oefenvijand geweest voor luchtmobiel. Gebarricadeerd in een gebouw en ik wist precies wat er ging gebeuren, deur opblazen en ze kwamen naar binnen, dat was vantevoren afgesproken en al. Nou ik kan je zeggen dat met die knal en het geluid van 5 man die een trap op komen stampen mijn hartslag al verdubbelde. En dan wist ik nog dat het een oefening was, losse flodders enz.. geen gevaar, maar toen ze mijn deur intrapten.... pfoe... niet zozeer bang op een geestelijk niveau, maar mijn lichaam stond echt helemaal strak van de zenuwen, denk dat je dat ook angst kan noemen.

btw de eerste twee die mijn kamertje inkwamen doorzeefd hehehehe
Deur eruit, drukgranaat erin, einde oefening.
  zondag 17 juli 2005 @ 22:06:18 #104
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_28892870
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef gelly het volgende:
Het zou pas raar zijn als men niet bang was, het gaat erom je angst te beheersen. Zelfs leden van arrestatieteams en commando's zijn bang. Ben je niet bang in dat soort situaties dan was je waarschijnlijk niet eens door de pyschologische keuring gekomen.
En zo is het maar net.
Als jij geen angst zou hebben of niet bang zou zijn zou dat betekenen dat jij door je ondoordachtzaamheid je collega's of jezelf in gevaar zou kunnen brengen.

Je word er speciaal op geselecteerd.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:05:02 #105
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28896940
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:40 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Deur eruit, drukgranaat erin, einde oefening.
Ja dat zou het in het echt geweest zijn.. deur intrappen granaat erin en later kijken we wel of er iemand zat... de oefening was wat beperkt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 18 juli 2005 @ 00:24:21 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897510
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef Poncho het volgende:

[..]

En zo is het maar net.
Als jij geen angst zou hebben of niet bang zou zijn zou dat betekenen dat jij door je ondoordachtzaamheid je collega's of jezelf in gevaar zou kunnen brengen.

Je word er speciaal op geselecteerd.
Angst maakt je meer alert toch ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 18 juli 2005 @ 07:53:16 #107
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28901623
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ja dat zou het in het echt geweest zijn.. deur intrappen granaat erin en later kijken we wel of er iemand zat... de oefening was wat beperkt.
pi_28905984
Ok ik vind de TS een beetje kortzichtig:

Angst is een belangrijke emotie, het maakt je alerter. De agenten hadden ALLE reden om bang te zijn:

- De verdachte had net met een automatisch wapen een magazijn op een aantal agenten leeggeschoten.
- De agenten hadden een goede reden te vermoeden dat deze gast zichzelf misschien zou kunnen opblazen.
- Agenten worden geen agent om mensen neer te schieten, jongens die zich met die reden aanmelden bij de politie worden er al snel uitgefiltered. Je wilt als politie geen cowboys erbij hebben die de held gaan uithangen met alle risico's van dien.

Desondanks hebben ze deze persoon uiteindelijk wel gearresteerd. Waarvoor hulde.

TS mag ik vragen wat voor opleiding je volgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')