Deur eruit, drukgranaat erin, einde oefening.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef nixxx het volgende:
Natuurlijk ben je bang als ze op je schieten, ik ben een keer oefenvijand geweest voor luchtmobiel. Gebarricadeerd in een gebouw en ik wist precies wat er ging gebeuren, deur opblazen en ze kwamen naar binnen, dat was vantevoren afgesproken en al. Nou ik kan je zeggen dat met die knal en het geluid van 5 man die een trap op komen stampen mijn hartslag al verdubbelde. En dan wist ik nog dat het een oefening was, losse flodders enz.. geen gevaar, maar toen ze mijn deur intrapten.... pfoe... niet zozeer bang op een geestelijk niveau, maar mijn lichaam stond echt helemaal strak van de zenuwen, denk dat je dat ook angst kan noemen.btw de eerste twee die mijn kamertje inkwamen doorzeefd hehehehe
En zo is het maar net.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef gelly het volgende:
Het zou pas raar zijn als men niet bang was, het gaat erom je angst te beheersen. Zelfs leden van arrestatieteams en commando's zijn bang. Ben je niet bang in dat soort situaties dan was je waarschijnlijk niet eens door de pyschologische keuring gekomen.
Ja dat zou het in het echt geweest zijn.. deur intrappen granaat erin en later kijken we wel of er iemand zat... de oefening was wat beperkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:40 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Deur eruit, drukgranaat erin, einde oefening.
Angst maakt je meer alert toch ?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Als jij geen angst zou hebben of niet bang zou zijn zou dat betekenen dat jij door je ondoordachtzaamheid je collega's of jezelf in gevaar zou kunnen brengen.
Je word er speciaal op geselecteerd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja dat zou het in het echt geweest zijn.. deur intrappen granaat erin en later kijken we wel of er iemand zat... de oefening was wat beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |