Ja, presteren in Vuelta (Heras) of Giro (Salvodelli) maar dus niet in de Tour. Niemand is ooit zo goed geweest dat hij een bedreiging heeft kunnen vormen voor Armstrong.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:20 schreef flyckje het volgende:
3. heb toch gezegd dat renners bij usp/dc beter presteren dan elders. Heras, Landis, Padrnos, Salvodelli bijvoorbeeld.
Heras was zo goed voor lance als bij lance. was bij kelme dichter bij lance concurrent dan nu. veel dichter. zelfs gevaarlijk bergop toen.
Landis nog altijd goed, die jongen heeft ook een opwaartse curve gehad.
Padrnos dunno deftelijke tijdrijder, deftelijk op het vlakke nie echt iets speciaal
Salvoldelli giro gewonnen, heel de tijd breuken, bij DSC maar 1 breuk gehad en terug giro gewonnen. zeg ik verdorie al heel dit topic ...
Denk daar maar even over na.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef flyckje het volgende:
zijn ze nog steeds niet ... wat heeft dat met doping te maken ?
Ik vind dat een beetje overdreven. Bij Fassa won hij nog altijd een etappe in de Giro, en 1 in de Tour. En ook in de Vuelta heb ik hem nog een keer goed zien rijden in het hooggebergte.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:46 schreef wimderon het volgende:
Maar ik blijf het toch opvallend vinden dat renners die van de ene naar de andere ploeg overstappen ineens veel beter / slechter gaan rijden, een overzichtje:
Aitor Gonzalez wint de Vuelta, bakt er bij Fassa niks van, maar nu bij Euskaltel ineens weer wel;
Sowieso is een prestatiecurve van een wielrenner vaak grillig. Opeens komen ze op zetten, dan komt er wat druk op te staan, wordt er wat verwacht en hebben ze ineens knechten die zich voor hen uitsloven en dan bakken ze er niets meer van.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje overdreven. Bij Fassa won hij nog altijd een etappe in de Giro, en 1 in de Tour. En ook in de Vuelta heb ik hem nog een keer goed zien rijden in het hooggebergte.
Dus helemaal van de aadbodem verdwenen kan je ook niet zeggen. Niet dat ik em helemaal vrij pleit, maar van een echt verdachte prestatiecurve kun je nu ook weer niet spreken, vind ik.
Ja, dat is zeker zo. Maar die van Gonzalez was dan nog wel redelijk constant. Zelfs in zijn mindere periode (bij Fassa Bortolo dus) won hij nog koersen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sowieso is een prestatiecurve van een wielrenner vaak grillig. Opeens komen ze op zetten, dan komt er wat druk op te staan, wordt er wat verwacht en hebben ze ineens knechten die zich voor hen uitsloven en dan bakken ze er niets meer van.
Maar in de Giro, Vuelta en Tour was het niet veel, dus dan valt het niet zo op voor mensen als JohnDDD.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker zo. Maar die van Gonzalez was dan nog wel redelijk constant. Zelfs in zijn mindere periode (bij Fassa Bortolo dus) won hij nog koersen.
Dat is zeker zo. Je kunt bedenkingen hebben, maar ik geef mensen altijd eerst het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar in de Giro, Vuelta en Tour was het niet veel, dus dan valt het niet zo op voor mensen als JohnDDD.
Ik vind het onzin om meteen de link te leggen met doping. Als iemand betrapt is dan mag dat best gezegd worden, maar lukraak renners gaan beschuldigen slaat nergens op.
Ik ook. Ik word ook misselijk van dat hypocriete Franse gedoe met hun "deux vitesses". Al jarenlang lopen ze te kloten in Frankrijk, dat betaalt zich nu uit en dan lopen ze weer te melken dat iedereen gedrogeerd is behalve de Fransen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Je kunt bedenkingen hebben, maar ik geef mensen altijd eerst het voordeel van de twijfel.
Mayo won een paar jaar terug nog de etappe naar Alpe d'Huez. Laiseka heeft volgens mij ook eens gewonnen in de Alpen. Die jongens waren toen gewoon heel erg goed. In de Dauphiné van 2004 was Mayo super. Toen ging de ploegdokter weg die in verband werd gebracht met EPO en toen kwam die hele ploeg de berg niet meer op. Dit jaar...Mayo het hele jaar slecht. In de Alpen komt hij op 20 minuten binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je wat bewijzen dan om je beschuldiging te onderbouwen of is je enige argument dat ze in vorige ritten niet zo goed reden?
Klimmers die in het ene gebergte wat beter gedijen dan in het andere gebergte zijn er altijd al geweest.
dan ben je ook niet zo ver in het boek om te lezen dat de Kneet niet aan een hartstilstand is overleden, maar aan een longembolie.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:03 schreef Falco het volgende:
Wat die Bakker in dat boek van Smeets ook vertelt is dat Zoetemelk naast hem ook nog een dokter hadden waar ze af en toe op bezoek kwamen gedurende de ronde. Wat daar allemaal gebeurde wist hij niet te vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |