Goedzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik bij dezen gedaan. Verdere discussie hierover wordt gewist.
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
En terecht. Beschaafde mensen doen dat niet. Maar goed, als jij jezelf zo graag profileert als onbeschofte barbaar mag je dat zelf weten. Scheld maar lekker door. Je hebt inmiddels al bereikt dat niemand je serieus neemt. Gefeliciteerd.
Wat ben jij dom. Mohammed B. is nog een verdachte, dåarom moet je hem met respect behandelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.![]()
Hey, jij ook hier?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
Wat ben jij dom. Mohammed B. is nog een verdachte, dåarom moet je hem met respect behandelen.
Totdat jij een keer (onterecht) wordt beschuldigd van moord. Dan ben je maar al te blij dat je nog verdachte bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier?
Ik ben dom?
1. Mohammed heeft bekend.
2. Mohammed is gezien terwijl hij op Theo inschoot.
3. Mohammed is opgepakt, nadat hij op politieagenten schoot.
4. Mohammed droeg een brief bij zich.
Hoe vaak gebeurt het dat een onschuldig iemand wordt opgepakt terwijl hij agenten aan het beschieten is, er een getuige verklaart dat hij iemand vermooord heeft.. en bekent hij vervolgens ook nog die daad?
Nooit. Juist.
Wie is hier nou dom![]()
Dat toont juist dat hij een echte vent is en dat hij niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden, dat is wel weer een respectabel kenmerkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:29 schreef matthijst het volgende:
Hoe vaak gebeurt het dat een onschuldig iemand wordt opgepakt terwijl hij agenten aan het beschieten is, er een getuige verklaart dat hij iemand vermooord heeft.. en bekent hij vervolgens ook nog die daad?
En behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef Loedertje het volgende:
Hij heeft dus wel gesproken..
Neen, jij wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je overigens nog iets gelezen over de bewaking daar?
De dag dat je mij met een pistool op politieagenten ziet schieten, er een getuige is die zegt dat ik net iemand heb vermoord, geprobeerd heb hem met een mes te onthoofden en vervolgens een brief met een mes in zijn borst heb gepriemd mag je mij als schuldig beschouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef WalfredGeesink het volgende:
Totdat jij een keer (onterecht) wordt beschuldigd van moord. Dan ben je maar al te blij dat je nog verdachte bent.
En oh: Mohammed B. heeft níet bekend.
Was om aan te geven dat het nooit gebeurt dat iemand heteredaad betrapt is en onschuldig blijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat toont juist dat hij een echte vent is en dat hij niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden, dat is wel weer een respectabel kenmerk²
Dat denk ik wel, ik vroeg me alleen af of men in dit geval nog extra maatregelen genomen zou hebben, toen ik die paar agenten zo zag staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, jij wel?
Is toch standaard bewaking bij dit soort zaken?
Jouw mening boeit niet, officieel is 't een verdachte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
De dag dat je mij met een pistool op politieagenten ziet schieten, er een getuige is die zegt dat ik net iemand heb vermoord, geprobeerd heb hem met een mes te onthoofden en vervolgens een brief met een mes in zijn borst heb gepriemd mag je mij als schuldig beschouwen.
Overigens is het hier geen rechtzaal en is dit mijn mening: de man is schuldig, de man is een moordenaar...
"Verdachte" geldt allen in de rechtzaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |