abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:42:41 #276
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28754982
-edit: Dit topic gaat over iemand anders.

[ Bericht 33% gewijzigd door kLowJow op 13-07-2005 00:27:23 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:25:43 #277
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28756340
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Toentertijd zonder enige twijfel.
De Bijbel is niet veranderd.
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:29:30 #278
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28756440
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Loedertje het volgende:
Als Atheist heb je meer kans te overleven .
En je hebt ook meer vrije tijd. Om andere leukere (zondige) dingen te doen.
pi_28756654
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:29 schreef Drugshond het volgende:

Ja, dat is echt mijn grootste bezwaar tegen religie, alle leuke dingen zijn zondig. Ik blijf wel agnosticus, veel meer lol op die manier
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 00:46:12 #280
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28756872
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat noem jij zondig?

(en hoe kun je nu iets zondig vinden terwijl je net zegt niet te geloven in religies waar men dingen tot zondig bestempelde?)
Zondig zijn bestaat dan dus ook niet want daar geloven we niet in.

* Loedertje ik blijf wel onder invloed van mijn MPS
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:08:04 #281
89730 Drugshond
pi_28757307
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef Loedertje het volgende:
Wat noem jij zondig?
Zondig als uitdrukking van sarcasme.
  • Alchol nuttigen als je daar zin in hebt.
  • Sex hebben voor het huwelijk.
  • Drugsverkenning/gebruik/misbruik.
  • Je vreetkick wegwerken bij de Mc Drive.
  • en nog meer onzin (maar het valt wel onder maatschappelijke vorming)..
    quote:
    (en hoe kun je nu iets zondig vinden terwijl je net zegt niet te geloven in religies waar men dingen tot zondig bestempelde?) Zondig zijn bestaat dan dus ook niet want daar geloven we niet in.
    Exact : it's in the eye of the beholder.
    quote:
    * Loedertje ik blijf wel onder invloed van mijn MPS
    Ja en ik heb last van baardgroei.....
  •   † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 01:24:36 #282
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_28757582
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 01:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zondig als uitdrukking van sarcasme.
  • Alchol nuttigen als je daar zin in hebt.
  • Sex hebben voor het huwelijk.
  • Drugsverkenning/gebruik/misbruik.
  • Je vreetkick wegwerken bij de Mc Drive.
  • en nog meer onzin (maar het valt wel onder maatschappelijke vorming)..
    [..]

• Er zit hier geen McDrive
    pi_28758265
    quote:
    Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Prachtig verwoord!

http://130.115.83.49:81/Stripmaker/strip.php

²
    Je vervalt in herhaling...
    pi_28758727
    Mohammed B zijn meningen worden veel en veel te belangrijk gemaakt op dit moment
    Hij krijgt zelfs de mogelijkheid om zijn overtuiging vanuit de rechtszaal te laten horen!
    Zouden we dit met moordende Hells Angels doen?

Betere PR voor een ordinaire crimineel is er niet, van welke zgn 'groep' losers dan ook
    Ga de eerste beste coffeeshop in en elke stonede puber kan je dit soort praatjes laten horen
    Flikker op met de media hype rond die kakkerlak zeg

Inderdaad, topic niet gelezen, geen trek in
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_28758754
    Hij had beter doodgeschoten kunnen worden, dan hadden we al die shit niet gehad nu
    Dit proces is te pijnlijk voor de nabestaanden, wat moeten we nou met zo'n gefrustreerde moslim
    pi_28758986
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Hij had beter doodgeschoten kunnen worden, dan hadden we al die shit niet gehad nu
    Dit proces is te pijnlijk voor de nabestaanden, wat moeten we nou met zo'n gefrustreerde moslim
    Of ie gefrustreerd is of dat ie de boodschapper van zijn god is interesseert me geen reet.
    Wat maakt dat die man zijn mening vanuit de rechtszaak op TV wordt uitgezonden?

Bespottelijk.

"Krijgt ie de kans om zijn medegevangenen te interesseren voor zijn denkbeelden?"
    Anders helpen we hem een handje met een paar minuten spreektijd op Nederlands meest bekeken actualiteitenprogramma.. Elke jongere die niet lekker zit ziet wat dit teweeg brengt, iedereen die zich flink wil afzetten tegen de gevestigde orde krijgt zo mooi een platform aangereikt.

Het is een moordenaar. Waarom hij dat doet, dat hoef ik niet te horen, zeker niet uit zijn mond. Er is nauwelijks een nuchter tegenwoord te horen. Iemand met zijn denkbeelden hoort geen gebruik te maken van onze vrijheden die hij zelf om zeep probeert te helpen.

Ik schaam me voor onze media, die hijgerig elke randdebiel tot sensatie verheffen.
    Jusqu'ici tout va bien...
      woensdag 13 juli 2005 @ 06:48:41 #287
    89730 Drugshond
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:40:34 #288
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_28760211
    quote:
    Ik had nou niet het idee dat hij zo gefrusteerd is.. En het was idd goedkoper geweest als de politiemensen wat beter zouden mikken.. En als het te pijnlijk is, moeten ze thuisblijven en niet naar de rechtzaak gaan..
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:55:59 #289
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_28760412
    Verdachte geeft aan volledig rationeel gehandeld te hebben. Geen spijt van zijn daden. En hij geeft aan weer te moorden als hij de kans krijgt. Ik zie geen enkel argument als zinnig genoeg om deze man niet levenslang op te sluiten. Ongeacht wie hij vermoord heeft eigenlijk. Hij is niet ontoerekenings vatbaar, maar wel een serieuze bedreiging voor de maatschappij. Geen TBS dus, maar gewoon levenslang.
    pi_28761062
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:55 schreef ShaoliN het volgende:
    Geen TBS dus, maar gewoon levenslang.
    Maar dan wel in isolatie of in een plek waar alleen maar andere lui zitten die nooit meer de gevangenis uitkomen. Als je hem in de normale gevangenisbevolnikg zit kan hij weer nieuwe strijders inspireren.

Mocht er zoiets worden gedaan zal Mo wel meteen de Nederlandse wet herontdekken en tot het hoogste hof denkbaar gaan procederen om weer te kunnen rekruteren.
    pi_28761078
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 00:25 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

De Bijbel is niet veranderd.
    Nee, maar de manier waarom christenen hun geloof beleiden wel. Vooral het katholicisme is al decennia volledig dood-geciviliseerd. Er is nog maar zo weinig van over dat het restant een tragische verzameling betekenisloze ritueeltjes en praal is. Dat gebeurt uiteindelijk ook wel met de islam.
    Ik en mijn leger van stokstaartjes.
      woensdag 13 juli 2005 @ 09:45:28 #292
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_28761177
    Kunnen ze die gozer niet wikkelen in varkenshuiden en verzuipen in varkensbloed ?
    Hij wou toch zo graag dood ?
    Ik ben inmiddels overleden
      woensdag 13 juli 2005 @ 09:51:55 #293
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_28761293
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 09:45 schreef Enchanter het volgende:
    Kunnen ze die gozer niet wikkelen in varkenshuiden en verzuipen in varkensbloed ?
    Ja, geef hem zijn zin maar. Ben je vergeten dat dit juist zijn grootste wens? De doodstraf is een beloning voor hem (in zijn ogen), dus laten we hem eens flink gaan belonen na de slachtpartij op wijlen nootmuskaat Theo van G.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_28761345
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 09:45 schreef Enchanter het volgende:
    Het gemak waarmee mensen dergelijke ideeën opperen. Geweldig.
    Ik en mijn leger van stokstaartjes.
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:08:07 #295
    13462 BansheeBoy
    pi_28761582
    quote:
    Dat was zijn wens nogmaals, wil je die ingewilligd zien? Dat lijkt me sterk
    quote:
    Nou en, dit is een rechtstaat, als de nabestaanden het zgn. zo pijnlijk hebben moeten ze maar naar 1 of andere corrupte dictatuur waar daders nauwelijks worden vervolgd, om met dezelfde retoriek te spreken als veel extreem-rechtsen hier op Fok! Hier in Nederland "we bring them to justice", ongeacht de pijn of het leed van de nabestaanden, en daar ben ik blij om

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:11:52 #296
    32652 GeorgeW.Bush
    President of the USA
    pi_28761644
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat was zijn wens nogmaals, wil je die ingewilligd zien? Dat lijkt me sterk
    [..]

Nou en, dit is een rechtstaat, als de nabestaanden het zgn. zo pijnlijk hebben moeten ze maar naar 1 of andere corrupte dictatuur waar daders nauwelijks worden vervolgd, om met dezelfde retoriek te spreken als veel extreem-rechtsen hier op Fok! Hier in Nederland "we bring them to justice", ongeacht de pijn of het leed van de nabestaanden, en daar ben ik blij om

²
    Wie is er op FOK! extreem rechts dan? Of zijn sommige al extreem rechts omdat ze anti-islam zijn
    Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
    Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
    beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:22:57 #297
    13462 BansheeBoy
    pi_28761846
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 10:11 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Wie is er op FOK! extreem rechts dan? Of zijn sommige al extreem rechts omdat ze anti-islam zijn
    Onderstaande gebruikers zijn wat mij betreft zonder twijfel gebonden aan extreemrechtse gedachtegangen al dan niet genuanceerd:

• Kaalhei
  • Akkersloot (met stip)
  • X-ray en zijn klonenleger
  • GeorgeW.Bush
  • Lemmeb (wel humorvol )
  • Pberends
  • Halfgedraaide
  • BHFH

²
  • Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:29:01 #298
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_28761968
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 09:39 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Maar dan wel in isolatie of in een plek waar alleen maar andere lui zitten die nooit meer de gevangenis uitkomen. Als je hem in de normale gevangenisbevolnikg zit kan hij weer nieuwe strijders inspireren.

Mocht er zoiets worden gedaan zal Mo wel meteen de Nederlandse wet herontdekken en tot het hoogste hof denkbaar gaan procederen om weer te kunnen rekruteren.
    Dat zou ongetwijfeld het beste zijn, maar dat zit er helaas niet in waarschijnlijk.
    pi_28762103
    Wat een zielig gebrabbel allemaal.

Hij neemt de verantwoordelijkheid van zijn daden, verschuilt zich nergens achter en zegt klip en klaar dat hij het heeft gedaan en opnieuw zou doen. Wat wil je nog meer? Levenslang geven en geen aandacht meer aan besteden, geen martelaar van maken.
    Hij is schuldig (volgens eigen bekentenis) aan moord en geeft aan dat er gevaar is voor recidive.
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:39:41 #300
    13462 BansheeBoy
    pi_28762165
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 10:36 schreef Tijger_m het volgende:
    Hij is schuldig (volgens eigen bekentenis) aan moord en geeft aan dat er gevaar is voor recidive.
    Er bestaat natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat Mohammed B. liegt omdat hij lijdt aan grootheidswaanzin. Ik vind de selectieve benadering van mensen erg ziekmakend, als hij had gezegd:"Ik heb het niet gedaan." had niemand hem geloofd, maar nu geloven ze hem maar al te graag, terwijl wijlen Theo van G. ook weleens een goede slok nam

²
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')