Ah, je zat in de buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:58 schreef BVO het volgende:. Dat had ik niet verwacht.
.
Wel een heel erg leuke keuze..
Ook dat niet.quote:
Watquote:
Niks, ik wilde gewoon een reactiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
Ik beloof bij deze plechtig dat ik samen metDuiveltja
SHO zo leuk ga houden als het nu is, of zelfs leuker
.
En nu heb ik naast R&P ook SHO om me in te wentelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Achja, iedereen moet zijn plekje hebben in het leven, he.
*mompelt iets over referentiekader.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu heb ik naast R&P ook SHO om me in te wentelen.
Best of both worlds, mooie verhouding!
Articuleert dat mompelen niet netjes isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:16 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
*mompelt iets over referentiekader.
Dat zei Skaai net ook al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Articuleert dat mompelen niet netjes is.
quote:
Eindelijk erkenning...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Feli! Bent nu officieel een roddeltante
Whehehe.quote:
Je bent dus ook van harte welkom!quote:
Over smaak valt niet te twisten....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik draag geen geitenwollensokken... die misstaan in mijn Havaianas teenslippers en trendy sleehakken.
Cc wil altijd!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:06 schreef Moonah het volgende:
Cc wil altijd!
Of bedoelde je iets anders...![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
Welkom, Copycat! En veel succes met het onder de duim houden van het SHOschorum. *kuchtania18kuch*![]()
Of wat bedoel jij?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Cc wil altijd!
Of bedoelde je iets anders...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
De juiste persoon op de juiste plaats. Veel plezier, CC.
Ben heel blij te lezen dat je er zo over denkt, staticquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
De juiste persoon op de juiste plaats. Veel plezier, CC.
Bloos!quote:
Ga maar naar der toe... ze bijt niet.. ga maar... ze is heel lief! Niet bang zijn... kom op je kan het!quote:
* Zhenar kruipt weg in een hoekje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga maar naar der toe... ze bijt niet.. ga maar... ze is heel lief! Niet bang zijn... kom op je kan het!
Wees nou niet bang!!! Ze bijt echt niet!! Toe nou...quote:
IK BEN BAAHAHAHAHAHAMG!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees nou niet bang!!! Ze bijt echt niet!! Toe nou...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |