Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen zondag 21 oktober 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-10-2001 13:37]
In de kamer zitten Kelly en Priscella te kletsen.
"Geestelijk kan ik veel hebben", zegt Kelly (??). "Het maakt me ook niet uit als mensen het weten van mij. Prima! Ik heb liever dat ik een jongen krijg die weet waar hij aan toe is, dan hoef ik dat niet allemaal uit te leggen. Ik heb niet te klagen..."
Er wordt iets over haar borsten gevraagd. Kelly vertelt dat ze voor de operatie cup-a had door de hormomen. Ze zegt dat het groeien wel heel langzaam ging.
Ze kletsen nog een tijdje door ....
In rijk had net GJ een opbeurend praatje aan Ed in de tuin, die baalde ook even en moest zijn ei kwijt, ging vnml over het feit dat Ed nog nix over zijn tattoo gehoord had.
Kelly en Pricilla zaten op de bank in de kamer van rijk te kletsen. Kelly vertelde over haar reacties van de buitenwereld op haar 'ombouw'.
Andries: ik heb honger captain
Frank: ik ook
Danielle: en je hebt nog wel een dubbele portie gehad.
Andries: ik heb mijn appeltje weggeven aan Tania omdat ie het eten niet luste. Dat doe ik ook niet meer, het is gewoon eten wat de pot schaft.
Andries: ik ga naar bed
Frank: het is elf uur joh (hebben ze dan de klok al teruggezet?? )
Maar Andries gaat nog niet naar bed.
Frank zit gezellig tussen Danielle der benen. Hij is nu wat bedaard en rustiger geworden.
Frank: ik vind mezelf nu een lul. Dan hebben ze een gezellig avond, en dan vergal ik hun avond.
Danielle: das toch niet jouw pakkie aan.
Frank: ja, dan voel ik gewoon schuldig. Wat een leuk feest was het he? Ik ga geen battle meer geven hoor.
Danielle: we hebben helemaal geen battle gegeven.
Frank: nou, als ik sneller had gereageeerd, ik wist er wel 10 hoor. Aan ons is de vraag gesteld. Het is de fout geweest dat we niet zo snel konden tellen.
Danielle: nou, dat is dan onze fout, maar we hebben de battle niet weggegeven, dan zou ik een lekkere captain zijn zeg.
Frank: ik ga zo mijn tandjes poetsen. Hoe laat is het? Kwart over 12.
Tuuttuut, Precilla naar de dagboekkamer komen.
Danielle: gaat het weer een beetje? Zakt het weer een beetje weg?
Frank: mompel... ja
Frenk: Ik ben geen quitter, ik ben geen opgever. Heb altijd gevochten voor m'n bestaan. Door zelfstudies me eige opgewerkt.
Leo: Maar ik hoor het je elke dag zeggen...
Frenk: Heeft te maken met emoties.
Leo: maar als je je beschikbaar stelt om genomineerd te worden geef je ook op.
Frenk: dat is ook zo...
...BB zendt het toch niet uit als ik zeg dat ik weg wil.
Leo: en internet dan?
Frenk: daar zit toch een buffer op?
In de tuin knuffelt Danielle Gert Jan.
"Dank je wel", zegt ze.
Gert Jan begint volgens mij wat te blozen.
"Welterusten", zegt hij terug.
Priscella en Kelly zitten op de bank. Kelly is wat aan het eten. Priscella kletst met Andries die bij het hek zit.
In de slaapkamer van arm maken Frank en Leo aanstalten om naar bed te gaan.
"Niet telkens op mij inzoomen", zegt Frank tegen de zoomende camera. "Ik ben hier al te veel onderwerp van gesprek".
Tegen Leo: "Het was echt geen geintje van mij. Ik meende het echt. Ik ben hier echt voor mezelf ingestapt."
"Maar waarom zeg je dan dat je gaat?", zegt Leo niets begrijpend. "Als ik zeg dat ik ga, ga ik".
"Niet iedereen is hetzelfde", legt Frank uit. "Thuis kan ik mijn zoon bellen... of hij belt mij. Hier niet en dan wordt dat gevoel te sterk. Die 10000 piek is een stukje motivatie, dat hebben ze niet zomaar gedaan. En dat ik weg wil zendt BB natuurlijk niet uit!"
"Op internet wel", reageert Leo.
"Daar zit toch een buffer tussen jongen", legt Frank uit (??????)
Danielle komt binnen, geeft Frank een kus en begint zich ook uit te kleden om naar bed te gaan...
Diane roddelt over iemand. De rest vind haar een aandachttrekker en een sneu wijf (heb dus gemist over wie het ging)
Andries: we moesten met man en macht proberen om Frank tegen te houden.
Diane: waarom heb je dat gedaan dan?
Andries: het is mijn maatje, ik wil niet dat ie weggaat. Hij had de deurknop van de dagboekkamer al in zijn hand joh. Ik ben donderdag jarig, wat voor verjaardag heb ik als hij er niet meer is! Ik denk dat ie er spijt van krijgt als ie weggaat.
Precilla roept wat naar Andries, gevolgd door over en weer geschreeuw, want ze verstaan elkaar niet.
Tania vertelt nu aan GJ dat ze niet gegeten heeft omdat ze het niet lekker vond, en dat ze nu dus honger heeft.
Tania praat met Ed en GJ in de tuin.
Tania: als ik sterf van de honger, dat eet ik het op, maar anders eet ik het niet. Ik vind het gewoon echt niet lekker. Ik heb alleen een appel gegeten vannavond. Ik ga het niet tegen me zin opeten.
GJ: heeeeeee (verbaaasd), je moet echt wel eten hoor! Ik snap het niet. Moet je opletten als je honger krijgt, dan eet je het wel.
Leo ligt al in bed. Frank staat nu tegen hem te praten in de slaapkamer.
Frank: het was van mij geen publiteitsstunt ofzo. Mensen die er al vanaf het begin inzitten die kennen mij.
Leo: waar ga je er niet uit dan als je dat wil?
Frank: dat zal ik je vertellen. Ik ben van huis uit geen opgever, ik heb altijd moeten vechten voor mijn eigen bestaan. Het ligt niet aan mijn ouders. Ik heb me door middel van zelfstudies opgewerkt. Het studeren heb ik gedaan ,want ik heb een gezinnetje, en die moete het goed hebbe. En dit (BB) doe ik voor mezelf. Dat ik wou opstappen heb te maken met gevoel. Ik kan soms heel grijs zijn. Kijk, als ik thuis ben, dan kan ik mijn zoon bellen, ik kan doen en laten wat ik wil, maar als ik hier ben,dan wakkert dat gevoel alleen maar aan, en dat gevoel is voor mij sterker dan mijn geweten en mijn verstand, en ik klap het er gewoon uit.
Leo: maar als jij zegt dat je eruit wil en dat je genomineert wil worden, dan geef je eigenlijk ook op.
Frank: das waar.
Leo: stel dat jij exit gaat, dan ben je ook een opgever, want je hebt aangegeven aan de nederlandse bevolking dat je eruit wil.
Frank: das waar, das ook een vorm van opgeven. Ze geven je niet voor niets startgeld, zodat je minder makkelijk opgeeft.
Frank vertelt nu dat hij wel bewuste keuzes maakt, hij refereert hierbij aan zijn tattoo, dat dat ook een bewuste keuze was.
Frank: nou, dat ik continue roep dat ik naar huis ga, dat zenden ze (BB) niet uit hoor.
Leo: ja maar je hebt ook internet.
Frank: daar zit echt nog wel een buffer tussen hoor.
Leo: ik vind jou een echt mens, in weze is het heel duidelijk hoe je bent, das heel handig. Tuurlijk er gebeuren altijd dingen in de groep, zoals vanavond, maar ja
Frank: ja, ik ben iemand met een gebruiksaanwijzing.
Leo: ik ben niet iemand die zwart wit zit te kijken, ik zie ook wel dat jij goede kanten hebt.
Diaan komt ff storen, Frank deelt mede dat ie zijn lenzen niet meer inheeft.
Frank: ik heb ook vaak zat bonje met Diane, maar dat ben ik na 5 minuten alweer vergeten.
Leo: de leuke dingen van jou, zie ik ook wel. Ik heb in rijk toen ook lol met je gehad.
Frank: ik heb je toch gewaarschuwd, er gebeurd iets met me als ik van Rijk naar Arm moet, dan ga ik brommen en dan ben ik een lul.
Frank: Mijn vrouw zei een keer wat moois tegen mij: de bevalling van Robin was heel zwaar, en mijn vrouw zij "de bevalling was echt heel zwaar, maar als ie deruit is, dan ben je alles vergeten" . Het was wel heel mooi een bevalling meemaken, ik heb zelf de navelstring doorgeknipt, dat was heel mooi om te doen.
Leo: het lijkt me ook heel mooi
Danielle: ik heb zoveel bevallingen meegemaakt.
Frank; ik heb alles gefilmd, heel mooi
Frank, Leo en Danielle liggen nu in bed en babbelen.
Ze wachten totdat Diane komt zodat ze het licht uit kan doen.
Gelukkig wilde Frank opeens naar huis vanavond, anders was er helemaal niets gebeurd. Ook gelukkig dat hij besloten heeft het nog even aan te zien.
Zodra er weer iets boeiend gaande is, ben ik terug....
Tania vertelt op een gegeven toch een heel klein beetje van haar verleden, maar zegt ook dat ze nu niet alles wil zien en af en toe zegt ze pepsi cola er doorheen. GJ vraagt waarom ze dat doet. Tania: omdat ik niet wil dat ze het elke keer uitzenden.
GJ: anders gaan we nu slapen en dan vertel je het een andere keer. Tania laat zich echter niet uit het veld slaan en gooit alles eruit tegen GJ. Hij staat hier wel open voor.
Dit aanleiding voor dit gesprek is dat Tania zegt dat ze morgen geen aerobic les wil geven omdat ze ongesteld is en dat zij het heel moeilijk is dan voor haar. Ze heeft het heel moeilijk als ze ongesteld is door haar verleden, dat komt dan allemaal boven. GJ zegt dat dat onzin is en geen excuus, want elke vrouw voelt zich wel kut als ze ongesteld is.
Tania: als je opgesloten bent tot je 11e als kind, geen eten krijgt, en voor je verjaardag een klein stukje kip krijgt, wat is eigenlijk een verjaardag. En op een gegeven moment komt alles terug. En dan zie je vanavond dat optreden en dat vuurwerk, nou, dat kan ik allemaal niet verwerken. Vroeger werd ik altijd gestraft voor wat ik niet deed en mijn zus wel deed. Het gaat hierom bij mij, we verliezen de battle, en jullie krijgen een kapper en de nagels worden gedaan, en jullie krijgen een feestje, en dan komt mijn jeugd boven want ik voel me weer gestraft. Ik heb het op dit moment echt moeilijk. Ik ben een open mens en ik gooi het er zo uit, en daar ben ik trots op. Dus je moet niet denken dat ik gek ben of dat er iets met me mis is. Ik heb het af en toe moeilijk met het opsluiten daarom. Ik vind dat wel leuk een beetje hard.
GJ luisterd goed, maar hij laat zich niet intimideren en gaat er af en toe kritisch opin, hij accepteert niet haar excuus van der hermoonhuishouding en verleden om niet te gaan sporten.
Discussie werd op een gegeven moment best wel heftig.
Tania: ben je dronken. Nee, ik ben 2 dagen geleden behoorlijk dronken geweest, ik doe nu ff rustig aan.
GJ: ik ga naar bed. En jij moet ook naar binnen, want je zal het wel koud hebben.
GJ zegt weltrusten en gaat naar bed.
In rijk zijn o.a. Kelly, Ed en Precilla nog op en ze hebben lol.
In arm ligt volgens mij iedereen, bevalve Tania, in bed. Ze zijn nog wel wakker want ze babbelen wat.
GJ: (over dat ed op de kussens van de bank slaapt): Ed, ik hoop dat jij nog 5 weken lang op die kussens moet slapen, want dat betekent dat we hier nog 5 weken in rijk zitten.
GJ: Ed heeft nix met Froger, dat vind ik jammer
Precilla: dat heb ik ook niet
Het gaat nu over films.
Tania maakt aanstalten om naar bed te gaan.
Kelly: wij weten al veel voor ons 21e jaar, nog lang niet genoeg, maar wel veel voor onze leeftijd.
Stem: precilla naar de dagboekkamer (zonder tuuttuut)
GJ: wat is er aan de hand?
Ed: ze heb geen zender om , maar die is kapot.
GJ: leuke avond, het is zo'n leuke avond.
Kelly: lekker he?!
GJ: Ed, het is gewoon zo leuk, dat geeft energie voor de rest van de week.
GJ: kijk iedereen stort een keer in, dat zit erin, dat zijn gewoon van die impulsen, daar kan je nix aan doen en daar krijg je energie van. Ik vind het ook zo leuk dat je gewoon met Rene Froger kan praten, dat vind ik gewoon leuk. Dat ie gewoon ook hier staat te zingen, dat vind ik zo stoer, normaal gebeurd dat niet in je leven. Dat je daar gewoon bij mag zijn, dat zo'n jongen die normaal voor een volle ahoy staat, gewoon hier voor vijf en half paardekop staat te zingen.
Ed: vinden jullie het heel erg om straks op een stoel te gaan zitten, want dan ken ik die kussens pakken.
GJ: ohh, tuurlijk Ed. Wil je anders in mijn bed pitten? Dat we gewoon om de avond wisselen.
Ed: nee joh, het is prima zo.
In arm ligt iedereen in bed en het ligt is uit. Danielle van in de dertig heeft haar duim weer in haar mond.
Kelly gaat ook naar bed, Precilla is weer terug uit de dagboekkamer, het ging inderdaad over haar zender. Pascal is ook nog wakker. BB heeft gezegd dat de zender haar eigen verantwoordelijkheid is. Precilla is nu haar zender kwijt. Pascal staat in zijn boxershort nu ook in de keuken en informeert naar het zendergebeuren van Precilla. Ed vindt nu de zender van haar.
In arm klopt en wrijft Frank over Diane der billen. Diane pakt vervolgens zijn hand vast en ze liggen nu al even hand in hand. Andries ligt met zijn rug naar Diane toe en heeft zijn arm volgens mij om Danielle heengeslagen, maar beide personen slapen volgens mij.
In arm liggen Frenk en Tan met elkaar te fluisteren (niet te verstaan) maar moeten zo nu en dan erg lachen.
Frenk kruipt steeds dichter tegen Tan aan en de twee hebben het heel gezellig zo te zien.
Zo nu en dan draait Diane dr even om en zegt wat tegen Frenk (of ze wat stiller willen zijn?) maar Frenk lijkt zich daar weinig van aan te trekken en heeft zn volle aandacht bij Tanya. (is echter totaal niet te verstaan waar ze het over hebben, Tanya vertelt volgens mij over lachwekkende situaties in spanje ofzo)
Rijk ligt nog wat na te praten over Rene Froger (meer over de achtergrondzangeresjes) en over de kok.
Een van de zanegresje had een grote neus en Pres vindt dat ze een echte 'commisares-rex-neus' had. Iedereen lachen.
Het gesprek gaat verder over de kok die nogal overdreven serveerde (??)
Pascal doet een chinees na: kloepoek erbij? das dlievijfennegentig.
Kelly en Pres laggen zich rot.
Gertjan: Willen jullie een beetje rustig doen voor San?
Kelly: Je bent een schatje Gert.
Pres houdt een schijnbaar grappig verhaal over dat coos een pruik had moeten opzetten. Ze verteld dat het vuurwerk heel mooi was. "Speciaal voor Almere"
Coos: Belt Audrey op... kunnen jullie even stil zijn?!
weer lachen.
Kelly: ik heb zin in een borrel.
Pres: ik heb zin in een sigaret, als het een kwartier stil is...
Kelly: straks begint Ed weer eumm.. euhh..
Pres: Hij was maar een clown... ..droog je tranen pjerot..
Pres: zullen we toch maar gaan slapen? Als ik dan weer ga lachen is het gewoon om mezelf, en niet om jullie okay?
Kelly: welterusten
Pres: welterusten
Kelly: Coos heb je de wekker gezet?
Coos: Ja
Kelly: kun jij me wakker maken dan?
Coos: ja is goed
Kelly: dank je
Coos moet hartelijk lachen
2:20
Er wordt gesproken over wat er nog besteld moet worden.
Pres gaat bestellen.
In de arme slaapkamer liggen Frank en Miss Belgie nog steeds heel gezellig te keuvelen. Behalve dat ik nog steeds moeite heb met haar taal, praten ze ook erg zacht en zo goed als onverstaanbaar. Volgens mij stelt Tania voor om nog een sigaretje te gaan roken (maar pin me er niet op vast!)
Ik hoor Frank zeggen dat er hier een pispot staat... hij wijst naar de hoek van de kamer. Met de hoofden tegen elkaar aan schieten ze beide in de lach.
In het rijke deel gaat het nu over de bestellingen van morgen. Sigaretten, afwasmiddel... cakemix.. Priscella gaat er nog even uit om de bestelling via de door te geven. Achterop haar t-shirtje staat "SardoniC" (?)
Dan komt Kelly er ook uit, met haar badjas open en niets eronder. Als ze bij de butlertelefoon is aangekomen knoopt ze haar badjas dicht.
K: Was het een drama, toen ze weg ging, Ellen?
P vertelt dat zij het aan had zien komen, Ed had gehoord dat zij gebeld had, twee keer zelfs. 's Avonds vertelde ze iedereen dat ze weg moest omdat ze naar haar vriend gebeld had omdat ze die ontzettend miste. P zegt dat E de eerste dag al over haar sexuele fantasieën vertelde, dat ze nog steeds naar een derde persoon voor een triootje zocht en naakt sliep. P legt uit hoe de beddenindeling tot stand kwam waarbij zij met E in één bed terechtkwam. Er zat een scheiding in het midden van het bed waar je zo inrolt.
K: Maar ze heeft geen avances gemaakt?
P: Nee, want ze hield van haar vriend, we waren gewoon soulmates.
K: Maar ze is gewoon weggestuurd dus, was ze anders gebleven?
P: Jazeker.
K: Hoe zag ze eruit? Mooi?
P: Nou, nee, gewoon, grote tieten, mollig, klein, geblondeerd haar.
Door iets wat P over E's uiterlijk vertelt krijgen ze het over dingen in de mode die ze leuk of minder leuk vinden.
Nike's met lichtjes, allegiers of zoiets, geurtjes enz.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 22-10-2001 03:39]
Ze sliep naakt naast Pris.
Ellen wilde eigenlijk best wel een keer een derde persoon erbij in haar relatie, ze had geen toenadering tot Pris gezocht, maar sprak wel vaak over sexuele fantasieen etc.
P: Mooi was ze niet, grote tieten, mollig, klein, C&A kleding.
K: Walgelijk, daar hou ik helemaal niet van.
P: Dan zat ze buiten Harrie Potter te lezen, met een lollie in d'r mond.
K: Met d'r blonde haar? Jesus!
P: Ze droeg zo'n Waterloopleinbroek, met gaten erin. Sjaaltje van de Hema.
K: Maar die eh (gaap) Bianca, die met dat bruine haar uit BB1.... Die millionaire met bruin haar, dikke bolle kop, die in de Story schrijft, Mona? Daar kan ik ook wel vriendin mee zijn, met zo'n type.
(De 'dames' gaan slapen. 'Ik' ook)
De dames vertrekken naar de slaapkamer om iets voor half vier. Er wordt wat gegiecheld, ze zijn even stil giechelen dan opnieuw, maar lijken vervolgens toch te gaan slapen. Welterusten dan maar!
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 22-10-2001 03:42]
rijk: Iedereen ligt te slapen, her en der woelden wat lichamen, maar men blijft slapen
breedband stream 2
de tuin van rijk in beeld
Kelly veegt.
Coos vraagt of ze het niet erg vindt als hij snel eet, want hij wil gaan sporten. Dat vindt ze niet erg.
Coos: echt niet?
Kelly: nee echt niet, ik stop als ik geen zin meer heb. Ik ga die afwas niet doen, daar heb ik echt geen zin in, vooral niet met mijn nieuwe nageltjes.
Kelly vond de zangeresjes van gisteren leuk. Kelly meent dat ze van die meisjes alles te weten had kunnen komen over de populariteit van BB. Coos reageert niet zo.
Kelly: maar goed dat k het niet gedaan heb, anders moest ik exit.
Coos gaat zitten met zijn eten. Coos tegen Kelly: ga ook even zitten. Kelly: nee ik veeg. Ze verheugt zich enorm op de zonnebank, daar krijgt ze zo'n energie van.
Coos tempert haar enthousiasme wat. Straks valt het tegen. Kelly: maar John de Mol heeft gezegd: je kan bestellen wat je wil. Ook een zonnebank. Kelly: gelukkig maar, dan kan ik eindelijk mijzelf worden, want nu ben ik zo wit als een dooie diender.
Kelly loopt een tafeltje om.
In arm slapen ze nog.
Rijk:
Kelly klunst wat verder in de huishouding, gooit iets van een tafeltje en vloekt stevig. Coos, die zich aan het omkleden is, vraagt of hij iets moet doen. Kelly: nee. Coos: je vindt het toch niet erg dat ik even ga hardlopen, he? Kelly: nee.
Kelly zou nooit een foto van zichzelf neer zetten.
Coos: andere mensen wel.
Coos gaat naar de fitnessruimte. Kelly barst uit in gezang, "Just say hello", gaat zitten en leest wat uit een folder. Het is Frans (misschien in het menu van gisteren?).
Coos is nog steeds binnen gehoorafstand. Kelly: ik heb gisteren echt lekker gegeten, en ze zingt nog wat, "So say hello".
In arm zet Diane haar beddegoed buiten.
Ze loopt op haar blote voetjes door de tuin.
Daan komt net van de wc.
Diaan gaat water koken. Daan hangt wat wasgoed op.
Er wordt nauwelijks een woord gesproken, ze moeten nog wakker worden, denk ik.
Coos loopt (op de rolband).
Frank draait (in bed).
Ook Daan nu buiten. Die doet wat bij de kachel. Diane haalt een keteltje water.
Ze spreken geen woord (zender nog niet om? - maar ik hoor wel andere geluiden).
Coos is nog steeds aan het hardlopen.
Frank is ook wakker geworden.
Kelly zit bij het hek.
Danielle zit in de DBK.
Ze komt weer naar buiten met de doos met eten.
Kelly laat haar nagels aan Daan zien. Ze vertelt dat ze om 10 uur onder de zonnebank had gewild, maar die komt pas om 12 uur.
Kelly zegt dat Sandy niet lekker is, dat de dokter is geweest. (Dus ligt het niet aan de drank?)
De dokter heeft Sandy gezegd hoe ze om moet gaan met de verschillen in arm en rijk, wat ze het beste kan eten en zo.
Ze hebben het nu over Rene Froger.
Een van de frogettes heeft bij het hek met de arme kant gepraat. Daan vond dit erg leuk.
K, tussendoor tegen Diane: mooie BH. Triumph?
Da: Hoe gaat het met Sandy.
Ke: Beter, ze slaapt nu, heeft gisteren slaappilletje gehad.
Ook met de dokter gepraat. Ze is fysiek zwak, en daardoor geestelijk ook.
Diane weer terug, met nu zwarte BH. De triumph zat zeker niet lekker.
Da fluistert tegen Di, K mag het niet horen, over wat K aan Da over Di vroeg: "waar is ze nou, wat doet ze nou, is ze boos?"
(Zet hem op Gia, ik ben weg)
Daan en Kelly hebben het nog over de verzorging van Kelly in rijk.
Diane is klaar met douchen. Daan trekt haar schoenen aan.
Diane trekt een broek aan die veel te wijd is. Ze slaat de band een keer om, zodat 'ie toch op haar heupen blijft hangen.
Danielle zegt dat de vogels hun broodkruimels niet lusten, ze willen alleen kruimels van de rijke kant.
Diane fluisterde tegen Daan iets over dat Andries had geduwd in bed en dat ze niets kon terugdoen, omdat Tania er nog lag.
Daan begint ook te fluisteren, over dat iemand (vrouwelijk) boos is.
Daan tegen Kelly: Ik denk dat jullie daar nog wel even mogen blijven.
Kel: Ik denk het niet.
Coos is buiten gaan staan en kijkt naar de lucht al zwaaiend met zijn armen.
Er gebeurt nu verder niet veel bijzonders, ik kijk vanmiddag nog wel even.
Danielle is brood aan het bakken.
Coos vertelt dat hij bij de postbank op de dag van solliciteren meteen was aangenomen.
Het kantoor van Coos verhuist over twee weken, hij zegt dat hij straks in een compleet vreemde omgeving komt.
Als Coos er donderdag uitmoet, dan gaat hij een paar weken op vakantie en daarna weer aan het werk.
Het valt de bewoners op dat ze veel gesprekken herhalen.
Het is niet echt boeiend wat er nu gebeurt, dus ik stop weer even.
In de tuin staat een plant die helemaal onder de luizen zit.
Daan vraagt of Diane goed geslapen heeft.
Di: Nee, want als Andries draait, draai ik mee. Ik word heel vaak wakker.
Het schijnt niet helemaal goed te gaan met het brood, het wil niet garen. Daan denkt dat dit komt omdat er geen boter in zit.
Even weer naar rijk.
Paskwal zit op de bank.
In de keuken zijn Sandy en Coos aan het opruimen.
Pris zit met haar handen over elkaar toe te kijken.
Ze loopt nu ook naar de keuken en gaat koffie maken.
Sandy zit een appel te eten.
Gert-Jan is de tafel aan het poetsen.
Coos is in de keuken bezig.
Paskwal blijft op de bank hangen en kijkt wat rond, maar voert geen steek uit.
In arm is Tania inmiddels ook weer onder de levenden.
Ze zit nu bij Diaan en Daan bij de kachel.
Frank en Andries zijn nog niet wakker, denk ik. Ik heb ze nog niet gezien.
De rijken zitten aan de koffie.
Pascal bewondert het shirt van Pris.
De bewoners denken dat het programma goed bekeken wordt, omdat het leuk is. Net als gisteren-avond met het diner en vuurwerk.
tuuttuut: Pascal naar de DBK.
Gert Jan denkt dat de regisseurs van dit programma gestoord worden, omdat ze niet kunnen bepalen wanneer de bewoners iets leuks zeggen. (Hij denkt dat ze maar af en toe opnames maken)
Ik stop weer even, tot straks.
Ik ben speciaal vroeg op gestaan voor de zonnebank, ik zit hier op te ruimen, ik ben opgestaan voor de zonnebank, ik ben al in de dbk geweest, en ze hebben gezegd dat-ie vandaag komt, en nu is-ie er niet, terwijl ik er speciaal vroeg voor ben opgestaan, ik heb me er op verheugd, maar hij is er niet, ik ben er vanochtend vroeg voor op gestaan, ik zit de hele ochtend op te ruimen, en die zonnebank komt maar niet. Etc, etc.
(Ter informatie: voor zover ik weet heeft K alleen even met de swiffer heen en weer gelopen.)
Ze blijft zeiken, nu over haar zender. (Op tv is het leuk, af en toe, maar op de streams word je er knettergek van.)
Ed staat op. Pascal: Ed wordt wakker en zijn haar zit meteen goed.
In Rijk vergadering over boodschappen en huishouden.
Sandy ziet er goed uit. Priscella is getemd; ze voegt zich gedwee naar de wensen van Pascal en Coos. Ed ziet er ook goed uit, hij lacht en zijn hoofdje glimt. Coos ook. Priscella ziet er ook welvarend uit. Iedereen vrolijk, gezond, aleen Kelly en Pascal niet. Kelly is uit haar humeur en Pascal vat zijn verantwoordelijke kapiteinstaak erg serieus op.
Kelly: precies, zo denk ik ook (op de toon van: ik klaag niet).
In Arm lopen Danielle en Leo rondjes. Leo heeft zijn overhemdje nu toch aan.
Diane en Tania bij de oven. Andries heb ik de hele dag nog niet gezien, die slaapt nog. Frank is blijkbaar toch weer in slaap gevallen.
In Rijk maakt Ed grapjes met Kelly en Sandy. Prisc zit er ook bij.
In Arm heeft Danielle het aan haar achillespees. Tania masseert haar een beetje. Leo loopt nog.
(Het is een mooie ochtend deze ochtend en alle bewoners zijn mij even lief.)
In Rijk maakt de cameraman closeups van Priscella's benen. Ze is in gedachten.
Frank maakt een praatje met Diane en Tania, en direct weer hakketak tussen die twee. Tania lacht erom.
Ed eet met smaak een boterhammetje.
(En dat ga ik ook doen.)
In arm hebben ze afgesproken om 2 x te eten.
Tania: Wat eten we dan vanavond.
Daan: Brood met warm eten. Dus je kunt nu al je beleg opeten.
Tania: Dan bewaar ik toch hier wat van, want ik denk niet dat ik dat warm zal lusten, straks.
Daan heeft het erover dat het brood niet zo goed gelukt is.
Leo vroeg aan Frank hoe brood gebakken wordt. Frank geeft met tegenzin antwoord.
Ze nemen hun vitamine-pillen in.
Frank: Wat gaan we vanmiddag doen, captain?
Diaan tegen Frank: Je mag wel wat hout voor me zagen.
Frank schuift dit klusje door naar Leo.
Daan verdeelt het fruit. Tania heeft schijnbaar nog ergens een sinasappel laten liggen. Daan zegt haar dat ze die beter in haar laatje kan bewaren.
Ze ruzien over een appel. Frank wil nu de helft van een appel. Hij zeikt Diane af. De appel is voor Leo en Andries. Frank is het er niet mee eens.
Daan wil haar sinasappel delen met Tania.
Tania: Ik heb nog mijn sinasappel van gisteren, ik ben niet zo gulzig!
Daan: Ik kan geen hele op, dus dan krijgt iedereen een stukje van mijn sinasappel.
Tania: Zo dat was weer een leuk ontbijt.
Frank: Was het niet gezellig dan.
Tania: Volgende week heb ik 5 stukjes en dan kan iedereen ruzien, wie welk stukje wil.
Coos vraagt of er nog was van de armen mee moet.
Tania zegt dat een sportbroekje van haar in de was moet. Ze vindt het bijzonder aardig van Coos dat hij dat vraagt.
Samengevat: een lichte discussie over de verdeling van het fruit, met als stoker en mopperkont de hoofdrol wederom voor Frank.
Tania: dat was me weer een leuk ontbijt jongens, dat was me weer gezellig. Ik ga voortaan mij fruit in mijn kastje doen.
Er is nog beenham, maar niemand wil daar nog van eten.
BB is met het toilet bezig.
Coos komt aan arm vragen of iemand nog dingen heeft die gewassen moeten worden. Tania heeft nog een sportbroekje die gewassen moet worden, want dat is maar 1 keer in spanje gebeurd.
In rijk staan alle stoelen op de eetkamertafel, en Ed is aan het swifferen!!!! [was dat trouwens vannochtend niet al gedaan??]
Tania is al schreeuwend bezig met de verdeling van een paar snoepjes (4 dextro's en 1 dropje zijn er]. Frank biedt zijn dropje aan aan Tania! Tania wil nu koffie gaan maken.
In rijk is Sandy zich op aan het maken.
Danielle roept naar andries dat leo wel wil afdrogen.
Danielle vraagt aan Frank of het goed gaat.
Frank: nou, weer een dag nix doen, mopper de mopper.
Sandy is zich aan het opmaken in rijk.
Diane begint weer te zingen. Iedereen in arm is nu aan het opruimen. Frank bekijkt zijn tattoo en wrijft er even overheen.
Frank (tegen Diane): maak je nou niet zo druk, ik wordt er zo moe van. Je moet die pietpeuterige toestand van je een keer achterwege laten, en anders wil ik wel een keer met je gaan kamperen, dan ben je er zo van af.
Tania die trekt wat meer naar Frank toe en betrekt hem bij veel dingen. Frank doet poeslief tegen haar, en doet echt heel aardig tegen haar, ook als ie een rothumeur heeft.
Frank en Tania liggen nu samen in de slaapkamer op hun bedden en kletsen wat over slaapgewoontes en de camera die op hen gericht staat. Frank is echt bijzonder aardig tegen haar, terwijl hij even hiervoor nog aan het mopperen e.d. was. Hij lacht ook hard mee met de grapjes van Tania.
Tania (lachend tegen frank) : zulle we eens kussen?
En nu komt Diane ook in 1 keer naar bed, volgens haar 'om de dag door te komen'. Diane ligt meteen met haar duim in haar mond, including haar rode knuffellapje.
Tania roddelt op fluitertoon over Kelly en Priscella, over laatstgenoemde zegt zei: "Dat vind ik heel moeilijk, dan mag je iemand en dan doet iemand wat, en dan keur je dat niet goed".
Tania pakt even een dropske, en zegt dat ze zo wel verder kan kletsen. Diane spreekt Frank erop aan dat hij wat normaler tegen leo moet doen, dat zij, Tania en Andries zijn gedrag wel trekken, maar niet iedereen.
Frank: ik speel toch geen soap ofzo, er gebeurd geen fuck hier. Vind je het gek dat we verkouden worden, het is oktober en we lopen nog in korte broek.
Tania: Ik heb nog geen zin om mij te wassen.
Frank: Ik ga dadelijk douzjen.
Tania: Ik heb gisteren nog gedouched.
Diane is er ook bij komen liggen, met haar duimpje in haar mondje.
Tania: Ik ga nog een dropke nemen, want mijne buik die rommelt nog.
Frank heeft schijnbaar Leo gekwetst, Diaan spreekt hem daarop aan.
Frank: Ik ben ook niet perfect. Er gebeurt toch ook geen ene fuck hier.
Diaan: Ben je verkouden.
Frank: Vind je het gek, het is oktober en ik loop nog in mijn korte broek.
Diane kruipt in haar slaapzak.
Tania: Moeten we dan vezelen?
Frank: Vezelen?
Diaan: Fluisteren.
Tania: Goed zo.
Frank heeft het over de ijzeren man.
Tania: Daar kun je zwemmen, he?
Frank: In militaire dienst moesten we daar rondjes lopen.
Tania: Weet je wat er kut en klote en stom is? Dat de kroegen maar tot 2 uur open zijn. In vught is het zelfs maar 1 uur, doordeweek.
Frank: Ja maar Vught is ook maar een kutdorpje.
Tania: Nee hoor, dat is kei-groot.
Ik moet weer weg, doei.
In de slaapkamer in arm liggen Tania, Frank en Diane nog steeds te praten. Diane heeft nog steeds haar duim in haar mond. Ze praten o.a. over ticket to love. Tania vond sabine heel leuk, en ze heeft Done nog een paar keer gezien. Frank vond Clarissa heel erg leuk (die tot het laatste bleef, errug jong, mooi maar dom), hij vertelt ook nog dat als hij niet met BB had meegedaan dat ie daar aan mee had willen doen (dat hij dan denk ik een brief aan Clarissa had willen schrijven).
Frank vind Jerry Springer ook erg leuk om de sensatie.
Het gesprek is vnml tussen Tania en Frank, waarbij tania de hoofdtoon voert. En diane ligt erbij met haar duim in haar mond en zegt verder eigenlijk nix.
Precilla, Ed en Sandy zitten op de bank in rijk. Precilla zegt tegen kelly dat ze geinformeerd heeft naar de zonnebank en dat ze ermee bezig zijn. Kelly vind dit erg tof van Precilla.
Kelly: ik neem denk ik pas een wijntje als de boodschappen der zijn, anders drink ik nu al.
Precilla: in spanje zaten we te klagen over alcohollisten, en moet je ons nu eens zien. Zullen we een wijntje nemen?
Kelly: ach, doe dan ook maar.
Precilla doet rare stemmetjes en gaat de wijn pakken.
Precilla: ik ben absoluut geen wijnkenner, maar ach, er zit alcohol in, en daar gaat het om.
Kelly gaat zich weer opmaken, Precilla geeft haar nog even een make-up tip over poeder. In arm in de slaapkamer hebben ze het licht uitgedaan, en Danielle is in de tuin bezig, volgens mij met wassen.
Alcoholist Precilla: als BB echt een sanctie wil doen, dan moeten ze die kurketrekker laten verdwijen.
Tania meldt 3 maal dat ze haar appelsientje op gaat eten( is ze misschien even stil)
Andries gaat koffiemalen.(haalde hij volgens mij uit de groene voorraadbus in de slaapkamer)
Sandy legt uit waarom ze waarschijnlijk ziek is geworden.
Haar maag was gekrompen in Arm.
Leo mist meer de alcohol.
Sandy mist het meest haar vader en haar moeder.
Haar vader is heel lief en rustig. Ze heeft jammer genoeg geen foto van hem hier.
Hier in het huis heeft ze het gevoel dat hij er niet meer is.
(niets interessants verder ga boodschappen doen)
Frank vraagt aan Pris die voor het hek staat waar vader en zoon zijn (hij bedoeld Coos en Paskal zie beiden in de Sauna zitten.)
Pris baalt van haar dikke buik en vertelt aan Frank dat ze in Spanje zoveel is aangekomen.
Ze praten wat over het huis in Spanje.
Daan zit bij Andries op schoot en kletst met Leo.
Ze hebben het over Daans familie en over het bezoeken van het graf van haar moeder.
Ze gaat er regelmatig naar toe.
ca. 16.00 uur: In Rijk zijn Paskal en Coos klaar met de sauna en douche.
Ze hebben het over de handdoeken. Ze ruimen wat op.
Paskwal doet zijn zender weer om en kleed zich aan (er gebeurd niks bijzonders).
Paskal zegt ineens in het niets "eikels" (heeft het zeker tegen de cameraman). Hij zit gel of zoiets in zijn haar te doen.
Kelly vraagt in de deuropening of Paskal nog weet of er eieren zijn. Ja, in de koelkast dus.
Ohw, nu doet paskal zijn zender pas om. (Twee streams op de badkamer waar niks gebeurd).
Gert Jan zegt tegen Sandy dat zijn ideaal is 7 dagen in Rijk te zitten en 2 dagen in arm. De twee dagen in arm zijn bedoeld om het Rijk weer te waarderen.
Ze hebben het over de exits. GJ heeft goed door dat de programmamakers met je kunnen doen wat ze willen.
GJ gaat nog 1x in de Sauna. Loopt langs Kelly die een broodje ei maakt.
O nee, K. begint te zingen. Ga even iets anders doen.
(Tjesus, wat is streamen moeilijk! valt knap tegen om alles te volgen)
Tania en Prisc aan het kletsen door het hek. Vooral veel gehinnik van Prisc met dat lachje in haar keel
Pris: ik vind dat je positief veranderd bent
Tania: Ja je overhemd hangt uit je broek
Pr: is je eczeem ook over hinnik hinnik hinnik
Leo: nee, het moet nog genezen, 1 miljoen mensen hebben er last van
Pr: zit het in oksels hinnik hinnik hinnik
Pr: ik ben elke dag geil
Leo: ja ik heb wel een dipje gehad
Pr en leo hebben het over de gesprekken die ze in spanje hebben gevoerd.
PR: dit is eindelijk de leuke leo (slijm slijm slijm)
Pr: kunnen jullie met lkaar opschieten tania en leo
Leo: ja hoor
Pr: Je was boos op mij he?
Leo: Ja
Pr: Ik was boos op jou, ik leg het je nog wel een x uit
Pr: Jij zei dat ik gestoord was
Leo: Nee verstrooid
Pr voelt zich aangevallen
PR: ik moets me ZOOOOO irriteren aan jou, dat weet je donders goed.
(ze behandelt leo echt als een kleuter, hoe oud is ze ook maar weer?)
Pr: niet zoveel van die open deuren geven leo (op belerende toon). Ben je jezelf tegen gekomen?
Leo: ik heb geleerd dat ik me nietzoveel dingen moet aantrekken
Het gaat snel het gaat nu over met wie pris veel of weinig cintact hebt.
Leo: jij was gister camerageil he met R Froger
Pr: Ja hinnik hinnik
Pr: nee ik ben absoluut niet camerageil
Pr: jezus hoe komt dat nou irritaties. Dat komt door wat je wel en niet doet
Pr: Je moet veel vragen stellen he?
Pr is duidelijk aan het acteren en aan het vriendelijk doen omdat donderdag snel nadert
Coos en Paskal zitten weer bij elkaar in de tuin.
(geen geluid ).
Het valt Pris op dat Leo iedere keer door zijn haar woelt als hij moet lachen. Ze wil weten waarom hij dat doet.
Ze (Leo, Sandy en Ed) hebben het erover of Pris wel eens langer dan 8 weken van huis is geweest.
Na een tijdje grapt ze dat ze een voormalige comapatiente is geweest.
Pris denkt dat ze snel uit het BB huis zal zijn omdat mensen niet tegen haar kunnen of zoiets.
Leo zegt dat hij het de eerste weken goed met haar kon vinden. Hij vindt haar een knappe vrouw, leuk koppie.
Het gaat nu over andries die het met iedereen doet. Volgens leo is het meer knuffelen. Hi vindt aftrekken een vervelend woord. Heeft iets seksueels.
Pr: Leo micropiemel (ze provoceert weer!!)
Leo: je hebt me pik nog nooit gezien
Pr: wel in je zwembroek
Leo: niet als ie stijf is
Pr: Nee dat is waar
Leo: nou voor de rest geen nieuws
Deze ronde is voor Leo
Nu gaat het over Ed dat hij er helemaal vet uit moet zien op tv. Pr vindt zichzelf dik. Ze is duidelijk zieltjes aan het winnen bij haar teamgenoten. Wat een braakmiddel. Nu nog een tranen-scene en ze zit geramd. (srry beetje offtopic)
Ze zouden wel een pop willen bestellen en bij iemand in bed leggen.
(Ik weet niet bij wie.)
Pris. wil voor het Kerstdiner een jurk bestellen.
Coos:"Wie kunnen we nog meer in de zeik nemen?"
P:"We bestellen 3 van die poppen en als we dan een battle hebben leggen we die poppen in bed voor de andere groep"
Coos:"Of we bestellen confetti voor Diane voor in bed"
Pris vindt dat geen leuk geintje (bunnyma wel)
Frank vertelt nu aan de rest dat zij heeft voorgesteld om samen te douchen. De rest roddelt lekker mee over Tania.
In rijk zitten een aantal in de slaapkamer, Pascal is voornamelijk aan het woord over de reacties die er kunnen komen op het eventueel iemand naar de overkant moeten sturen.
Kelly vind het jammer dat er niet in de slaapkamer gerookt mag worden, Pascal is daar blij om want hij wil absoluut niet dat er in zijn slaapkamer gerookt wordt.
In arm liggen Andries en Danielle gezellig bij elkaar en naar elkaar toe. En Frank en Diane idem dito. Diane heeft weer haar duim in haar mond en haar rode knuffellapje erbij.
Diane vertelt dat ze pijn heeft in der kies, volgens haar zit er een gat in. Danielle wil meteen even kijken, maar Diane wil haar koffie eerst opdrinken.
Frank kijkt nu even in Diane haar mond en adviseert haar om even met Listerine te gaan spoelen en anders moet ze maar een tandarts laten komen. Diane geeft aan dat ze niet bang is voor de tandarts, dat ze dat liever doet dan naar de kapper te gaan. En het onderwerp gaat nu verder over wie wanneer gaatjes kreeg en hoeveel gaatjes iedereen heeft. frank oppert nog dat gaatjes samenhangen met een slechte weerstand.
Andries vind dat frank een beetje op boris becker in zijn jonge jaren lijkt.
En diane gaat een kinderen voor kinderen liedje zingen over de tandarts [hoe toepasselijk].
Andries heeft commentaar op de koffie die tania gezet heeft, maar frank haakt hier meteen opin door te zeggen dat hij het lekker vind.
Er gebeurd verder nix.
[ik stop ff]
In arm zijn ze aan het praten. Ze stellen elkaar om de beurt een vraag waarop ze eerlijk antwoord moeten geven. Dit spelletje wordt gespeeld door Frank, Andries, Diane en Danielle.
Andries vraagt aan Danielle of ze wel eens gerookt heeft. Dat heeft ze niet, ze heeft hier geen behoefte aan en zal het ook niet doen omdat ze Cara heeft. Frank wist dit niet.
Nu vraagt Andries aan Diane of ze wel eens geblowd heeft. Dit heeft ze gedaan, in een bepaalde periode in haar leven. Hij stelt meer vragen, Frank reageert hierop "We zitten hier toch niet bij de politie Andries".
Diane heeft goede ervaringen met het blowen, ze heeft nog nooit een pilletje ofzo geslikt. Frank vertelt vervolgens over de verschillende soorten drugs [hij klinkt als een kenner]
Diane vraagt aan Andries of hij wel eens geslikt heeft. Hij zegt dat hij dit nog nooit heeft gedaan, maar wel een keer wil proberen, omdat hij nieuwschierig is naar wat er te koop is in de wereld. Diane zegt nu dat ze ook niet zegt dat ze het nooit zal doen, ze staat er in principe wel open voor als ze in een fijne vertrouwde omgeving is en als ze het durft. Een tijdje geleden was ze bij mensen die voor het eerst gingen slikken en dat ging helemaal verkeerd, dus ze vind het heel erg eng. Danielle is ook wel een beetje nieuwsgierig maar haar vriendje Mark is super anti-drugs. Danielle was vorig jaar op Dance Valley met een hele groep en iedereen verder had wel geslikt behalve zij en haar vriendje, dat vond ze erg grappig om te zien hoe iedereen wappie was. Het gesprek gaat nu verder over GBH (zo noemt Frank dat, het is volgens mij GHB, toch??). Danielle vertelt dat het heel moeilijk te doseren is en dat je daar heel snel een overdosis van krijgt, ze krijgt regelmatig zulke mensen op de 1e hulp.
Andries vraagt aan Frank of hij wel eens Hasj heeft gerookt. Frank zegt dat ie alleen af en toe eens blowt en dat hij verder geen troep hoeft. Frank vertelt nu een verhaal over een vriend die in de maling was genomen want die hadden ze een asperientje gegeven.
Diane zingt weer het refrein van het nieuwe nr van Rene Froger.
Danielle (cynisch): het is ook niet zo'n moeilijke tekst he?!
Andries: wat een rotlied
Diane: maar het ligt wel lekker in het gehoor.
[ik stop nu echt, gelieve over te nemen, bij voorbaat dank]
'ns ff kijken bij rijk
Hebben over de komende battles. Aan het hek, daan is erbij komen zitten. Dian nu ook. Rijk zit lekker bier te zuipen.
Gaat nu over de zonnebank. Kelly voert het hoogste woord (logisch want het gaat over uiterlijkheden)
Vermoedelijk hebben ze een nieuwe cameraman. Hij/zij zoemt in op de badkamertegeltjes en vervolgens op de champagnekoeler en de kaars die staat te branden in de badkamer. Boring
Ah, Kelly komt binnenlopen. Ze is het bad vol aan het laten lopen. De kaars en de champagne horen daar dus bij. Ze tuurt even in de spiegel en verlaat de badkamer weer. Het beeld blijft wel op de badkamer en ik hoor geen geluid.
Beeld naar woonkamer rijk. Leeg. (waar is iedereen toch)?
Kelly gaat bij het hek zitten. Daar zit nog één (twee) persoon, maar ik kan op deze afstand niet zien wie het is. Hij/zij heeft en blauwe bloes aan.
De camera springt over naar een slaapkamer waar het beeld wel bijna stil lijkt te staan. Zwartwit en geen geluid. Ik denk dat ik Ed kan herkennen.
Mijn beeld blijft er op vaststaan, ik ga ff wat anders proberen, dit schiet niet op.
Andries, Daniëlle en Tania zitten bij het hek met de rijke kant. Ah, Ed slaapt toch niet, hij en Coos zitten nl. aan de andere kant van het hek. Grrr, toen verbrak mijn verbinding weer
Tania is met drukke armgebaren aan het praten tegen Ed en Coos. Daniëlle zit erbij en kijkt nogal verveeld rond, ze doet niet mee aan het gesprek. Leo idem. Ik heb geen geluid Ik stop ermee, dit sucks.
23.12 Tania, Andries, Danielle en Diane zitten bij de oven. Tania zegt dat ze het niet moeilijk vindt logo's te ontwerpen. Tania : Ik hoef niet na te denken, het gaat vanzelf. Een paar klikken op de computer en het ontwerp is klaar. Andries begint over bedrukte shirts, zijn band denkt er over 300 a 500 shirts te laten maken.
23.15 Stream naar de slaapkamer waar Leo en Frank al in bed liggen. Frank : Jij hebt het maar steeds over het eindfeest. Vervolgens is het stil.
23.17 Stream weer naar de oven. Andries : Hoe kom je hier bij ? Tania : Ik heb alles geleerd op een appel (Apple). Ik ken die computer van binnen en van buiten. Ik zat bij een Apple club en je wisselt heel veel uit. Ik zat ook bij een BBS, dat is een Bulletin m-m-m board. Maar ook veel spelletjes spelen. Ik was verslaafd. Speaker : Willen alle bewoners hun batterijen wisselen.
van Ed: "als je iemand die niet kan rijden in een Ferrari zet gaat ie echt niet harder rijden".
van Pascal: "Ja toen met Damon hill he, toen had je zelfs de grootste lul in die Williams kunnen laten rijden dan had die nog kampioen geworden".
Inmiddels de stream gericht op Kelly en Pris het lijkt er op dat ze de grootste hartsvriendinnen zijn geworden
ze babbelen er behoorlijk op los en ook de drank vloeit weer rijkelijk.
Pris weet er nog even tussen neus en lippen door te gooien: "Tijd heelt alle wonden , tenminste dat hoop ik maar" Kelly: "Ja aa hihihi"
"Kom op" zegt Kel "dan gaan we even een gezichtsmaskertje nemen" "Jaaaaaa" zegt Pris "en dan een beetje zus en dit en dat".
Beide dames lopen weer naar binnen.
Stream weer gericht op groepje met Coos (Gertjan is er inmiddels ook bij komen zitten.)
Het gesprek gaat over verre reizen en vissen , dolfijnen en weet ik wat niet meer (echter quoten kan ik hier niet om dat de zware stem van Sandy er steeds tussendoor komt)
Op een gegeven moment vraagt Sandy aan Coos "heb je dan ook zo'n pakje aan" (wetsuit) Ed "nee hij staat daar met zijn blote leuter op dat bord"
Stream weer naar binnen nadat Pascal effe gemeld had hoe lekker het binnen naar cake ruikt.
Priscella en Kelly inmiddels druk bezig met hun GMtjes.
(zou Pris Kelly een lekkere kerel vinden??)
ze zijn het er over eens dat het lekker is om je eigen meeetertjes uit te knijpen.
De stream inmiddels gericht op het oventje met de heerlijk ruikende cake erin.(hmmmm lust ook wel een stukje.)
Ed is er van overtuigd dat Pascal een heel zootje huwelijksaanzoeken krijgt "een kerel die kan koken"
stream weer naar buiten... en naar binnen....
effe posten
23.26 Andries is vertrokken. Tania zegt dat het BB huis er anders uitziet als op tv. Danielle zegt dat het anders is als vorig jaar. Maaike had tegen Tania gezegd dat ze haar mond moest houden op de rode loper. Tania : Want voor je het weet is het contact met de buitenwereld. Danielle zegt dat ze geen namen moet noemen maar dat ze iedereen Big Brother moet noemen. Tania vindt de deodorant en de wc de minste dingen van de arme kant. Diane vindt het slapen in een bed waar ook een ander in slaapt het minste. Diane en Tania vinden het niet zo erg dat het eten minder is. Diane : Die mensen laten gewoon winden in hun slaapzak en daar lig ik in. Tania en Diane dachten beide dat ze drie lekker zittende setjes eigen kleding zouden hebben in arm. Diane zegt dat ze in de eerste week geen tandpasta hadden. Diane : Je kan ook te ver gaan.
23.37 Tania : We hebben een regel overtreden en daar praat ik niet zo graag over. Diane : Heb je een regel overtreden ? Tania : De deur stond open van de bewaking en Pascal, laat maar. Op dat moment worden er harde zaaggeluiden door het gesprek gemengd. Andries staat te zagen. Als ik het goed begrijp heeft Tania beelden gezien van Almere die ze niet had mogen zien.
23.40 Andries gaat naar bed en wenst de dames welterusten. Andries : Doe je de oven vol ? Diane zegt dat ze het niet zag zitten naakt onder de douche te gaan maar dat ze het toch deed met drank op. Diane : Ik had niet gedacht dat ze dat meteen zouden broadcasten (ik begrijp dat Tania dat dus heeft gezien). Nou ja, we zijn nu toch al zoveel weken verder. Diane zegt dat ze de afleveringen niet terug gaat kijken. Diane : Ik denk dat ik van heel veel dingen spijt heb. Van een paar dingen weet ik heel zeker dat ze uitgezonden zijn. Het stond in alle bladen, ze zijn niet meer onze hoeder, ze gaan ons niet meer beschermen. Danielle : Big H zal nooit iets doen. Diane : Jawel, daar heeft ze schijt aan. Ik geloof helemaal niet in die vertrouwensband toestanden. Het is commercieel. Zodra ze kijkcijfers kunnen krijgen. Tania : Tuurlijk wel (ze is het er mee eens). Diane : Als ze dat de eerste weken al laten zien heb ik er absoluut geen vertrouwen in. Danielle : Op het strand loopt iedereen bloot. Diane : Dat is wat anders. Diane denkt dat BB om 19.25 wordt uitgezonden, Tania denkt dat het om 19.55 wordt uitgezonden.
23.56 Stream naar de slaapkamer. Frank : Jij denkt dat je je borrelglaasje eerder op hebt dan ik tien bierglazen ? Je mag pas aan het borrelglaasje komen als ik het eerste glas bier op heb. Het is geen grapje maar een hele mooie truc. Leo : Vertel de oplossing maar, het is twaalf uur. Andries : Ik moest een hele avond wachten en hem vertel je het onmiddellijk ? Frank : Morgen vertel ik je de oplossing.
Het gesprek gaat over het bezoek van Pris vriendje en de gevolgen die daaruit voortvloeiden.
Pris zegt dat ze door de Big H behoorlijk is uitgefoeterd omdat ze hadden verwacht dat Pris vrijgezel zou zijn.
Kelly zegt dat ze H nog nooit boos heeft gezien.
Pris is boos omdat ze niet haar zegje heeft kunnen doen over het ontstaan van deze "mooie romance" (glapje)
Ook Patty in de bus schijnt haar daar al over aangesproken te hebben. Conclusie van de dames (open vraag) is dat ze waarschijnlijk Pris als single het Programma in hadden willen laten gaan.
Pris begint ineens over haar handen , dat ze helemaal aan het dampen zijn. Schijnt ze vaker last van te hebben.
Kelly vraagt er even over door maar het wordt niet echt duidelijk wat het nou precies is. Pris zegt dat het vaker gebeurt als ze aan het vertellen is.
( tijdens het typen een heel stuk gemist van het gesprek )
maar nu liggen de dames weer dubbel van het lachen over elkaars uiterlijkheden.
Pris doet een immitatie van Roger Rabbit na en ze vervallen alweer in een tot op het bot toe tergend gehinnik en gesnuif
effe kieken maar weer......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |