Ik heb hier nog wat spullen waar ik niets meer mee doe en daarom maar in de verkoop gooi.
Nokia 1100Een simlockvrije Nokia 1100 compleet in doos. Toestel verkeert in goede staat. Alle boekjes etc zitten erbij.
![]()
Edit:
deze is verkocht. Samsung SGH-A800Leuk toestel, verkeert in goede staat. Zit echter wel een T-Mobile simlock op. Compleet met lader en polsbandje.
![]()
Richtprijs: 65 Euro.
Chieftec Dragon behuizingZeer stevige, ruime en vooral stille kast. Kleur: antraciet. Verder zit er een Q-Tec 350 watt ATX-voeding in (ook voor P4 en nieuwe AMD's). Deze behuizing heeft de volgende opties ten opzichte van het standaard-model:
- fancontroller: hiermee kan je de fans harder en zachter laten draaien;
- front display van HTvision. Hiermee kan je diverse info op het display voor tonen. Zelfs je winamp erop showen is mogelijk!
![]()
- 2x USB 2.0 poorten voorop, zitten bij de fancontroller.
- als extra wordt er een zijpaneel geleverd die voorzien is van een raam. Ook een extra fanguard zit hierbij. Deze panelen zijn los 60 Euro! Geheel nieuw in doos, is nooit gebruikt. Het originele paneel wordt natuurlijk ook erbij geleverd (zit er nu op). Het paneel met het raam is eventueel los te koop.
![]()
Richtprijs: 130 Euro voor alles compleet. Ook te koop zonder transparant zijpaneel (deze is dus eventueel los te koop).
Compaq Deskpro EP P3-600Zeer stille, in goede staat verkerende Compaq-pc. Specificaties:
- Intel Pentium III 600mhz (Slot 1);
- 128mb ram (eventueel 256mb tegen meerprijs);
- 20gb harddisk (Maxtor, 5400rpm, 2mb cache);
- 48x cd-romspeler
- 8mb Ati Rage Pro AGP videokaart;
- onboard geluidskaart;
- netwerkkaart;
- de gebruikelijke poorten (USB, parallel, serieel etc);
- speaker intern voor geluid(ook externe speakers aan te sluiten, niet de standaard pc-speaker overigens)
- Compaq toetsenbord;
- Compaq muis.
Richtprijs: 90 Euro.
Geforce 4 AGP videokaartEditje: ik hier nog een Geforce 4 MX (geloof de 440SE) videokaart tegen, met bij mijn weten 128mb erop. Is van Leadtek, doos heb ik ook nog ergens. Prijs: 40 Euro of tegen elk aannemelijk bod!
Alle artikelen zijn af te halen in Eindhoven. Verzending is ook mogelijk, met uitzondering van de Chieftec-kast (geen doos meer van). Bieden is ook mogelijk, maar geen onzinbiedingen aub.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bart-Willem op 13-07-2005 00:39:23 ]