Heeeee, hij is goed aangekomenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:42 schreef Kyara het volgende:
en er zat ook nog een proefje reincarnate bij de post van XcUZ_Me!
Voor als je weer nuchter bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heeeee, hij is goed aangekomen!
Mên wat ben ik dronke
Wanneer heb je besteld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:57 schreef debby1973 het volgende:
Ik verwacht een lush pakje vandaag!!!!
Ik heb via internetbankieren betaald. Daarvan mag je toch - denk ik - ook wel verwachten dat het snel op hun rekening staat, toch? Hmmm misschien komt er voor mij ook wel wat danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:35 schreef debby1973 het volgende:
Ik ook de 10de, heb het geld met een spoedoverboeking overgemaakt. Dat moet dus dinsdag wel op hun rekening gestort zijn. Ik hoop toch zo dat het pakje vandaag komt!!!
Hmzquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:59 schreef debby1973 het volgende:
Het is er nog niet terwijl de ptt hier op zaterdag altijd rond 9 uur al is. Misschien rijden ze vandaag een andere route maar ben er bang voor.....
Ik moet alleen over een half uurtje weg en kom morgenavond pas weer thuisquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:22 schreef Maerycke het volgende:
Gaat pakjespost niet met een aparte zending? Dat is hier wel in ieder geval, dus het kan nog
Dank je welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Kyara: bedankt dat je het geprobeerd hebt, maar dan is het goed zo. Hoef er verder niks voor te hebben dan, het was toch maar een proefje.
Veel plezier met Reincarnate!
Op zich heb ik nog best een puberhuid, ben wel bijna 22, maar puistjes heb ik nog vaak. Ik kijk het nog een tijdje aan, hopelijk helpt het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef Sanne het volgende:
Ik had Fresh Farmacy. Deed niets voor me, na een week mee gestopt.
Heb ook het gevoel dat die meer voor een puberhuid is dan de mijne.
Ja vind ik ook. Heb een proefje van AOBS, maar vrij onhandig spul vind ik het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:59 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het wel makkelijk in gebruik. Een stuk handiger dan AOBS of mijn geliefde Aquamarina.
Nou, dat klopt hoor =) Gelukkig is mijn Italiaans nog net zo goed dat ik de omschrijving ook begrijp =Pquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
De guardami. (bij cremeria viso). Ik heb de ingredienten bekeken.
Mooi! Bedankt voor de bevestiging!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, dat klopt hoor =) Gelukkig is mijn Italiaans nog net zo goed dat ik de omschrijving ook begrijp =P
Wat heb je gebruikt dan??? Ik heb er weer 2 puistjes bij sinds Fresh Farmacy.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:26 schreef imago het volgende:
Ik hoooouuuuu van Lush...!!![]()
Binnen een week is m'n hele hoofd weer pukkel- en vlekjes-vrij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |