Ik hoef er niks voor te hebben, heb hem namelijk gewonnen met een Lush VIP avond.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Skaai en PeRi:![]()
![]()
SUPER!
Wat wil je er voor hebben Skaai?!
En Lotje: wil je je rekeningnummer even mailen, ik wilde het gaan overmaken, maar ging rottig zonder nummer
Top! Dankjewel!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor te hebben, heb hem namelijk gewonnen met een Lush VIP avond.
Dus ik heb er niks voor betaald, dan hoef jij dat uiteraard ook niet.
Welke dacht je dat Enchanted Eye Cream was? Want ik kan 'm daar niet vinden. Mijn Italiaans is ietsjes beter dan bagger. Niet veel, maar toch =Pquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:06 schreef Kyara het volgende:
Ja, wacht ff... mijn budget staat het niet toe om ALLES op mijn lijstje te kopen
Misschien dat ik sommige dingen in Italie koop. Volgens mij is die enchanted eye cream daar goedkoper (als het hem tenminste is hoor, mijn italiaans is echt bagger....). De strokes moet ik nog ff opzoeken maar die heet daar ook weer anders
edit: heb hem gevonden op de italiaanse site. Daar is ie 12,50. Morgen toch maar meenemen dus.
De guardami. (bij cremeria viso). Ik heb de ingredienten bekeken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Welke dacht je dat Enchanted Eye Cream was? Want ik kan 'm daar niet vinden. Mijn Italiaans is ietsjes beter dan bagger. Niet veel, maar toch =P
ik zie dat je t al overgemaakt hebtquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
peri, had je mijn mail met rekeninggegevens nog ontvagne?
Neuh het is wel goed, ik had ook nog Aquamarina gehad en verzendkosten enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 06:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zie dat je t al overgemaakt hebt[en teveel ook nog!]
bedasnkt!![]()
****Edit: te laat****quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanmorgen besloten dat ik de Big Banana Moon zeep niet lekker vind.
Vanmorgen voor het eerst mee gedouched, en ik vond er niks aan. Geurtje van niks eik.
Heb hem met een soort 'fluf' spons achtig iets gebruikt, dus hij is niet in aanraking gekomen met mijn lichaam. Dus slechts 1 keer 'gebruikt'. Iemand interesse in een stuk Big Banana Moon van 100 gram? (Denk dat het nu 98 gram is geworden) Voor de zeep hoef je niks te betalen, evt. verzendkosten wel en die verzendkosten toch ook maar niet.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |