quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
en mee drinktquote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef Mr-Z het volgende:
*Bier open maakt
Wel een hertog-jannetje neem ik aanquote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef Mr-Z het volgende:
*Bier open maakt
die had je alquote:
quote:
thxquote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wegstompt.. neem je eigen fles..![]()
Hier heb je er een![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wegstompt.. neem je eigen fles..![]()
Hier heb je er een![]()
Om heel eerlijk te zijn ga ik vandaag aan de trappist.. Uit Postel om precies te zijn.. gisteren vers gehaaldquote:
Slijmbalquote:
Kijk. Brand bier is lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef teamlead het volgende:
*Beertender met Brand.... hemel op aarde*
is een goeiequote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef teamlead het volgende:
*Beertender met Brand.... hemel op aarde*
Maggenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Tssss laat hem mij maggen![]()
Ik mag AMD64 ook wel hoor![]()
oke dan heb ik niks gezegtquote:Op maandag 11 juli 2005 22:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Tssss laat hem mij maggen![]()
Ik mag AMD64 ook wel hoor![]()
geen homofilie hierquote:
* SpeedyRich die het weer ongedaan maaktquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik mag
Jij magt
Wij maggen
wij hebben gemagt![]()
Dan zuip jij niet snelquote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef teamlead het volgende:
jullie posten sneller dan ik kan zuipen..... respect.....![]()
THNX oprechtquote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef teamlead het volgende:
Ja! hoiquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef teamlead het volgende:
En we zuipen misschien ook nog wel sneller dan jijquote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:26 schreef jackson het volgende:
[..]
En we zuipen misschien ook nog wel sneller dan jij
wedden?quote:
nee we zitten aan het water ik moet nog rijdenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:26 schreef jackson het volgende:
[..]
hahaha.. echt nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:26 schreef jackson het volgende:
[..]
We leven nog na de exorbitante hoeveelheden bier gister...quote:
Ik zie misschien...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
hahaha.. echt niet
Hoelang doe je over een beertender-vat?
20 minquote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
hahaha.. echt niet
Hoelang doe je over een beertender-vat?
Kut. SR is bij mijquote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef jackson het volgende:
[..]
We leven nog na de exorbitante hoeveelheden bier gister...
en daar ?
quote:
we have a winnerquote:
ja tuurlijkquote:
De film Sin City kijken ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef AMD64 het volgende:
En ik wil Simcity spelen en hij wilt een film zien. Wat zullen jullie doen?
AMD64 doet het binnen 13 min en 45 sec en 6 honderstequote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
we have a winner![]()
heb zelf toch minstens 25 minuten nodig
Bier gaan drinken en een film kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef AMD64 het volgende:
En ik wil Simcity spelen en hij wilt een film zien. Wat zullen jullie doen?
Nee. Die heb ik nietquote:
vond ik geen Z aanquote:
Ja. Ik ben er nog steeds duf vanquote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
AMD64 doet het binnen 13 min en 45 sec en 6 honderste
Game spelen is zoooooooooooooo 2000quote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
We kunnen ook bier drinken en een game spelen.
ja hequote:
Thuisbioscoopquote:
Meelullen met mensen ook trouwensquote:
voor mij film.. kan je rustig biertje in de hand, lekker hangen..quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Die heb ik nietEn wil hem ook niet echt zien... Wat doe jij het liefst? Gamen of Film kijken
ik lul niet ik praatquote:
Ikzelf ben helemaal geen gamer meerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
voor mij film.. kan je rustig biertje in de hand, lekker hangen..
Als je gaat gamen is veel te intens met dit weer..
Dat bepalen wij welquote:
2 graden boven 0quote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
voor mij film.. kan je rustig biertje in de hand, lekker hangen..
Als je gaat gamen is veel te intens met dit weer..
zeg jijquote:
Nee... ik koop dus ook nix meerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ook niet echt meer.. laatst GTA: San Andreas gekocht, maar heb het nog geen uur gespeeld![]()
Zeker... donderdag op vakantie.. dus weekend in Pgal vierenquote:
veel plezier dan maarquote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker... donderdag op vakantie.. dus weekend in Pgal vieren
Dat zal vast lukkenquote:
Ik nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijk.. alleen de GTA reeks heb ik helemaal origineel![]()
Zoals voorspeldquote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef freiss het volgende:
Hallo jongens, volgens mij is de BeF-manie wel een beetje gekoeld.
Achja.. sommigen mensen hebben weer een paar duizend posts erbij.. en daar ging et om denkquote:
Ik denk het ook. Het is zeer stoer natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja.. sommigen mensen hebben weer een paar duizend posts erbij.. en daar ging et om denk
wattequote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef AMD64 het volgende:
Speelt hier iemand SC4. Ik heb een klein probleempje
Splinter Cell 4? Nee, door de anti-kopie shit.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef AMD64 het volgende:
Mat is er dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef AMD64 het volgende:
Nogalquote:Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Het is zeer stoer natuurlijk
nieuwe pc kopenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb jullie hulp nodig:
[[url=http://img292.imageshack.us/img292/7032/17ce.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit is door het schuiven van het beeld. Als ik ergens anders klik op de radar. Dan wordt alles weer helder. Zodra ik weer ga verschuiven, zie je net iets zoals boven
Dit is met een Asus N6600GT . Alle drivers zijn geinstalleerd
Das vaag ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb jullie hulp nodig:
[[url=http://img292.imageshack.us/img292/7032/17ce.th.jpg]afbeelding][/url]
Dit is door het schuiven van het beeld. Als ik ergens anders klik op de radar. Dan wordt alles weer helder. Zodra ik weer ga verschuiven, zie je net iets zoals boven
Dit is met een Asus N6600GT . Alle drivers zijn geinstalleerd
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
Misschien SC4 weer even opnieuw installeren.
Ook goed inderdaadquote:
Tuurlijk wel. Anders heb ik hem eerst ook niet kunnen spelen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Misschien ondersteunt SC4 wel geen 64-bits.
Ow het is opeens gebeurd, hij deed het wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders heb ik hem eerst ook niet kunnen spelen.
Idd. Ik heb alleen maar een nieuw videokaart gekocht.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ow het is opeens gebeurd, hij deed het wel goed.
Dan lijkt het mij dat het aan je videokaart ligtquote:Op maandag 11 juli 2005 23:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Idd. Ik heb alleen maar een nieuw videokaart gekocht.
Serieus? Maar wat. Drivers zijn okéquote:Op maandag 11 juli 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij dat het aan je videokaart ligt
tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik hier reclame maken voor mijn uitermate kwaliteitstopic?.
Sure.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik hier reclame maken voor mijn uitermate kwaliteitstopic?.
Dat zat er aan te komen hé?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef onderjas het volgende:
Echt druk is het niet meer op BeF, toch?
ik okquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef tuut84 het volgende:
ik wil bier
oh ik hoef ook niet meer. heb net feest gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb bier![]()
Maar alleen voor mezelf![]()
PSquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zat er aan te komen hé?
Nu is het iig een echte SC
Met hoi, ik pak een biertje kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:53 schreef Mailbox het volgende:
Ik moet nog even in het gesprek komen hoor![]()
Misschien wel een beetje logisch hé?quote:
Hij gaat steeds meer doodquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan deze baggerreeks al 122 delen hebben, hij bestaat nog maar zo kort
Tja. Maargoed. Kom daar toch niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje logisch hé?
Heej AMD
Neem het baggeren letterlijk en je hebt je antwoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan deze baggerreeks al 122 delen hebben, hij bestaat nog maar zo kort
Waar maak je jezelf dan druk om?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Maargoed. Kom daar toch niet meer.
waarom veranderen ze Bier en Frituur niet gewoon in [centraal] ik verveel me #122quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neem het baggeren letterlijk en je hebt je antwoord
Stel die vraag aan Havoc, die is de starter van deze reeksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom veranderen ze Bier en Frituur niet gewoon in [centraal] ik verveel me #122
Niet dusquote:
hij wilde gewoon wat minder baggertopics, zodat de spammers zich hier konden uitleven. en het topic zit onder een schuilnaamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel die vraag aan Havoc, die is de starter van deze reeks
Zijn dat speciale dames?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:57 schreef Knoekie het volgende:
Avonddames
Deal.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet dus
Er zijn genoeg ander subfora waar je kan posten, laat GCSC voor wat het is
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk dat het van 't weekend wel weer drukker word![]()
Vaarwel schatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben morgen 3 weken op vakantie
Het idee opzich is niet verkeerd, maar het lijkt een echt baggerzooitje te worden en dat verveeld toch best welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij wilde gewoon wat minder baggertopics, zodat de spammers zich hier konden uitleven. en het topic zit onder een schuilnaam
hey PSquote:
Jij irriteert ons nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey PS
wat zal ik doen naar bed gaan en genieten van een welverdiende nachtrust of jullie hier nog ff al gapend een half uurtje irriteren
Laatste stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
jaja die kennen we, ha je leeft echt nog wel
over 3 weken dus héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]Op welke datum kan ik weer van je genieten
Ik heb nog bijna niks gelezen, maar ik ben het er nu al mee eensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het idee opzich is niet verkeerd, maar het lijkt een echt baggerzooitje te worden en dat verveeld toch best wel
Nee, dacht ik vanochtend van alles te doen om vanmiddag lekker in de zon te kunnen zitten, ben ik klaar en dan is de zon wegquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee, dacht ik vanochtend van alles te doen om vanmiddag lekker in de zon te kunnen zitten, ben ik klaar en dan is de zon weg
Neem nog een appelsap andersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey PS
wat zal ik doen naar bed gaan en genieten van een welverdiende nachtrust of jullie hier nog ff al gapend een half uurtje irriteren
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
jaja die kennen we, ha je leeft echt nog wel
Ok. Dat is zo. Maar heel juli geen sinterklaaskapoentjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
augustus word een mooie maand
hey RPPquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna niks gelezen, maar ik ben het er nu al mee eens
Haai PS![]()
en de rest
mischienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
is dat een ,,Yes, die zien we straks niet meer terug" reactie?
waar moet dit forum heenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. Dat is zo. Maar heel juli geen sinterklaaskapoentje
Dan ga je niet... Ik ben gister ook tot 4 uur 's nachts opgebleven terwijl ik er alweer om 8.00 uit moestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:03 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet morgen 6 uur op
Maar ik wil niet naar bed
Ja ik moet werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan ga je niet... Ik ben gister ook tot 4 uur 's nachts opgebleven terwijl ik er alweer om 8.00 uit moest![]()
Succes dan, met ruim 40 graden is het daar ook niet leuk meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het straks mooi weer wordt. Anders verkassen WIJ naar Kreta
dat irriteren doe ik speciaal voor jou omdat ik weet dat je daar zo van houd, oudjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
Heej rpp![]()
Het is toch ook zo, een stompzinnig hoi en doeg zorgt voor een snelle dood van een reeks
@ ks, je irriteert al maanden dus dat half uurtje kan er ook wel bij
Uhm. Omdat het dan aangenaam is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Succes dan, met ruim 40 graden is het daar ook niet leuk meer
Waarom denk je dat wij altijd voor juli daarheen gaan?
Omdat?quote:
* AMD64 vraagt of hij er ook 1 magquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat?
* PrintScreen ks een HJ geeft
Tsja, ik zei eergister (ik denk een stuk of 50 topics terugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
Heej rpp![]()
Het is toch ook zo, een stompzinnig hoi en doeg zorgt voor een snelle dood van een reeks
@ ks, je irriteert al maanden dus dat half uurtje kan er ook wel bij
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moest ik ook hoor. Maar ben vandaag lekker vrij![]()
sorry meid maar heb beetje hoofdpijn en ben moe dus ga lekker naar bedje om er morgenvroeg om 8 uur weer uit te vallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat?
* PrintScreen ks een HJ geeft
Ik donderdag. Maar dat moet ik thuisblijven wachten op de Versatel monteurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moest ik ook hoor. Maar ben vandaag lekker vrij![]()
Boor huren en voor de kust gaan liggen. Op zee is het altijd een stuk koeler en staat er altijd wel een fij briesjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Succes dan, met ruim 40 graden is het daar ook niet leuk meer
Waarom denk je dat wij altijd voor juli daarheen gaan?
Ach, heb gister een brief ontvangen met de mededeling dat ik geslaagd ben voor me opleiding, dus mijn dag kan niet meer stukquote:
Mazzelpikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik nog 6 weken ofzo![]()
en er zitten er al 3 op
Gefeliciteerd T_Tquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, heb gister een brief ontvangen met de mededeling dat ik geslaagd ben voor me opleiding, dus mijn dag kan niet meer stuk![]()
laten we er maar over ophouden dan hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
En tegen de hoofdpijninsidegrappen zijn zoooo 1981
Boorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boor huren en voor de kust gaan liggen. Op zee is het altijd een stuk koeler en staat er altijd wel een fij briesje
20 Mbitje? Ben vandaag door zo'n sukkel van Versatel gebeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik donderdag. Maar dat moet ik thuisblijven wachten op de Versatel monteur![]()
ik ben gezaktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, heb gister een brief ontvangen met de mededeling dat ik geslaagd ben voor me opleiding, dus mijn dag kan niet meer stuk![]()
Ik heb handmatig geconfigureerd IP adresquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
20 Mbitje? Ben vandaag door zo'n sukkel van Versatel gebeld
Blijkt dat je een dynamisch IP hebt, waar ik dus niets mee kan![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat irriteren doe ik speciaal voor jou omdat ik weet dat je daar zo van houd, oudje![]()
Het is iig uit te houden dan, boven de 40 heb je echt nergens zin meer inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Uhm. Omdat het dan aangenaam is?
ga ik voor de koelkast?
Ik heb in het begin, dus toen ik terug was van vakantie wel overdag of s'avonds gereageerd, maar puur baggeren om het baggeren kan ik niet dus blijf ik hier ook weg tot het postgedrag wat "normaler" isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, ik zei eergister (ik denk eenstuk 50 topics terug) dat het bij 125 afgelopen is. Dat was een grap, maar het zou me niet eens verbazen als ze er dan echt een eind aan breien. Overdag gaat het helemaal nergens over en mijd ik dit topic
Ben ik uitgenodigd?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje. Dat word feesten van 't weekend![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is iig uit te houden dan, boven de 40 heb je echt nergens zin meer in
Nope, alleen een biertje kennie winnen
Okayquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry meid maar heb beetje hoofdpijn en ben moe dus ga lekker naar bedje om er morgenvroeg om 8 uur weer uit te vallen
trusten meis
en de rest ook natuurlijk
True, zelfs op de waterfietsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boor huren en voor de kust gaan liggen. Op zee is het altijd een stuk koeler en staat er altijd wel een fij briesje
Iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het feest word bij een kameraad in Groningen gegeven. Lijkt me een beetje ver weg voor jou![]()
Denk het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]Een biertje is nog beter
Enne. Volgend jaar ga jij zeker weer?
Zou zomaar eens een verstandig besluit kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:18 schreef AMD64 het volgende:
PrintScreen. Ik denk dat ik maar offline ga
Behalve de OP is dit de eerste post in deze reeks met meer dan twee quotes erin, denk ik. Het probleem is dat heel veel mensen reageren terwijl ze niks te melden/toe te voegen hebben. Blijf dan van je toetsen af ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Je doet het dus puur om mij te plezieren?
Broekie
[..]
Het is iig uit te houden dan, boven de 40 heb je echt nergens zin meer in
Nope, alleen een biertje kennie winnen
[..]
Ik heb in het begin, dus toen ik terug was van vakantie wel overdag of s'avonds gereageerd, maar puur baggeren om het baggeren kan ik niet dus blijf ik hier ook weg tot het postgedrag wat "normaler" is
Het is nu eenmaal een postopkriktopicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Behalve de OP is dit de eerste post in deze reeks met meer dan twee quotes erin, denk ik. Het probleem is dat heel veel mensen reageren terwijl ze niks te melden/toe te voegen hebben. Blijf dan van je toetsen af ofzo
Dan blijf je nog ff gezellig hier hangenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga niet slapen
Wat koste het dan toen je dit jaar ging?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het niet
Het is er schreeuwend duur geworden
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou zomaar eens een verstandig besluit kunnen zijn
Slapen is wel gezonder hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga niet slapen
Hehe, je wordt ook lekker snel bruin als je op het water zitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True, zelfs op de waterfietskan je zover gaan dat je op "open" zee bent
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het niet
Het is er schreeuwend duur geworden
morgen 7 uur op, maar ik kan niet slapen door de reiskoortsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan blijf je nog ff gezellig hier hangen
Tsja, als ze de regels van het vorige [SC] zouden instellen (vooral die regel dat er pas na twaalven een topic mag worden geopend), zou ik dat heel prima vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een postopkriktopic
Meeste mensen vinden het teveel moeite om meerdere posts in 1 post te beantwoorden.
Ik geef toe dat ik ook kan baggeren hoor, maar meestal zijn mijn posts toch wel iets meer dan 3 woorden
Slaapmutsje ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
morgen 7 uur op, maar ik kan niet slapen door de reiskoorts
Ik sta om ??:?? opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
morgen 7 uur op, maar ik kan niet slapen door de reiskoorts
Ik zal maar vragen waarom, want volgens mij wil je je verhaal kwijtquote:
Net zoveel als in Nederland, terwijl het een aantal jaren de helft was ten opzichte van hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat koste het dan toen je dit jaar ging?
Beetje optijd gaan kooien is nooit verkeerdquote:
toptopic?quote:
True true. Maar ik heb vakantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoveel als in Nederland, terwijl het een aantal jaren de helft was ten opzichte van hier
[..]
Beetje optijd gaan kooien is nooit verkeerd
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal maar vragen waarom, want volgens mij wil je je verhaal kwijt
Dus vertel op meid, was ist los?
Of je verbrand en gaat na 14 dagen pas vervellenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, je wordt ook lekker snel bruin als je op het water zit
[..]Zonde! Aan de hand van de foto's kreeg ik het idee dat jullie er met een groep zaten die er echt al jáááren komt. Echt leuke foto's trouwens!
Weet ik niet. Ik ga zo SC4 spelen. En dat kan de hele nacht doorgaan :'0quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en hoelaat ga je je nest in?
Oe spannend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]morgen toekomstbepalende toetsuitslag die ik vandaag zou krijgen waar ik vandaag de hele dag nerveus voor ben geweest
Zo
Hoe is het met jullie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij ook nog wakker, had ik nou net niet verwacht![]()
Oe. Anders kan je niet BeF'enquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]ik ben altijd wakker.. nou ja.. rond dit tijdstip wel...
Ah, nog een dag in de stress dus. Dasniefijnneequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]morgen toekomstbepalende toetsuitslag die ik vandaag zou krijgen waar ik vandaag de hele dag nerveus voor ben geweest
Zo
Hoe is het met jullie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of je verbrand en gaat na 14 dagen pas vervellen
Klopt, er waren mensen die we daar elk jaar weer tegenkomen
De foto's geven heel goed de sfeer weer die er heerst in het apartement en het dorpje
Het is alleen jammer dat er altijd weer een stel zijn die alles vern**kenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, als ze de regels van het vorige [SC] zouden instellen (vooral die regel dat er pas na twaalven een topic mag worden geopend), zou ik dat heel prima vindenOok de neiging om overal op te reageren ontbreekt bij mij. Dat scheelt ook al een hoop gezwets.
Daaromquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt he
Ik ga ,nu ik terug ben, overdag maar slapen.quote:
Iedereen klaagde eroverquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde dat dat vanwege het geld 'oplost'. Dachten de anderen er net zo over?
Doeiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu ga ik wel slapen.
tot over 3 weken FOK!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ga ,nu ik terug ben, overdag maar slapen.
Ja, en het probleem van die mensen is, is dat je ze het niet aan hun botte hersenen kan bijbrengen dat ze iets leuks aan het kapot maken zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er altijd weer een stel zijn die alles vern**ken
Ik heb iig besloten om never nooit meer me in te zetten voor een SC
Ik heb hetzelfde, ik reageer alleen op wat een antwoord waard is, zinloos posten doe ik niet denk ik.
Nou ja, wel in TTK misschien, maar dat vind ik gewoon echt leuk
Het gaat net zoals hier sinds de euroquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en het probleem van die mensen is, is dat je ze het niet aan hun botte hersenen kan bijbrengen dat ze iets leuks aan het kapot maken zijn.
Dat zijn geen grappen inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iedereen klaagde erover
Alleen in de niet toeristische dorpen is het nog betaalbaar, maar daar heb je een auto voor nodig om er te komen en die prijzen voor autohuur zijn ook gigantisch gestegen.
Had je eerst een auto 5 dagen voor 350 gulden nu heb je een auto 3 dagen voor 350 euro
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gaat net zoals hier sinds de euro
Het is jammer, maar kan hun geen ongelijk geven.
Ik weet het nog niet, vanmiddag over Turkije gesproken, maar Kreta voelt als thuis voor ons dus word het moelijk om wat anders te kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen inderdaadHeb je al nagedacht waar je dan heen gaat, of zie je dat over een halfjaar wel? Ik weet het niet, misschien dat Malta of Cyprus iets is?
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet de post gelezen waarop jij antwoorde
Is idd waar dus, maar ik ga niet meer lobbyen om bans op te lossen, begrip te krijgen enzo
Hoe lang gaan jullie daar nou al heen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vanmiddag over Turkije gesproken, maar Kreta voelt als thuis voor ons dus word het moelijk om wat anders te kiezen
Berg je, dit gaat niet licht voorbijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
PS is een zeikwijf
Vrouwen kunnen ook nooit hun smoel eens dichthouden hé![]()
Jij ook voor straks ;quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
Fijne vakantie en tot later sinterklaaskapoentje
Kom weer safe terug
AMD welterusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |