Meerdere mijn Eerwaarde. Een epistel over de verhandelingen inzake de werken van Foucault en meer van dat soort fraaie figurenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:18 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nou Schuldige_omsatnder, wat heeft u zoal gedaan deze middag? Nog enig werk van formaat afgeleverd heden ten dagen?
ja ik verzin natuurlijk mijn eigen grammatica, wat denk je wel onbeduidende stuk vlegel.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef blackmage het volgende:
als de topic starter spellvauten gaat maken dan kan het topic dus gelijk dicht.
O ja ik was die ene man vergeten die het nog iets hoger in zijn bol had, Respectquote:
ach ik heb al een natuurlijke Kloon genaamd Toffe_ellende! Die is ook welkom hier!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef djenneke het volgende:
je zou ook wat klonen aan kunnen maken natuurlijk.... lijkt het nog alsof je intellectuele vrienden hebt!
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
O ja ik was die ene man vergeten die het nog iets hoger in zijn bol had, Respect![]()
![]()
*zich na de uitnodiging meldt...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:18 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nou Schuldige_omsatnder, wat heeft u zoal gedaan deze middag? Nog enig werk van formaat afgeleverd heden ten dagen?
auw men je bent al net zo postbode als ik. wat is die beroepsgroep toch intelligent!!!quote:
Ik ben ook postbodequote:Op maandag 11 juli 2005 23:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
auw men je bent al net zo postbode als ik. wat is die beroepsgroep toch intelligent!!!![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
degradatie naar:
Topic voor bijzonder domme Fok!kers
ja, we moeten streng zijn!
dat stond ook in je profiel hahaquote:
nee dat wil je nietquote:
stalkerquote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
dat stond ook in je profiel haha
zijn wij postbodes dat niet allemaalquote:stalker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |