ja de meeste studenten, hoe aardig sommige ook zijn, zijn nu eenmaal zwijnen. ik stoor me er allang niet meer aan.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef S_ het volgende:
Had ik vorige week nadat mijn tentamens waren afgelopen, heel netjes (eindelijk) ons huis schoongemaakt. Iedereen was het er over eens dat we het huis toch wat beter moesten bijhouden. Kom ik terug van een weekendje ouders, is het weer even goor als eerst.![]()
Verstandig!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga maar niet eens proberen de frutraties die ik nu heb op papier te zetten
Idd. Als het te smerig wordt loopt het vuil vanzelf weg.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:10 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ach studenetn zijn zogenaam allemaal druk met hun jaarklupjes en activiteitencommissie werk die hebben helegaar geen tijd om schoon te maken![]()
Ik heb gelukkig een eigen koelkast op mijn kamer, anders had ik het al helemaal niet overleefd.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn huisgenoten gaan wel. Maar daar is ook maar eentje student van, en we hebben een deense die alles schoonlikt (niet letterlijk). Maar toch kan ik niet wachten totdat ik iets echt voor mezelf heb... na een weekeindje weg vlees in de koelkast vinden dat al begint te lopen is geen fun, al helemaal niet als jij dat moet opruimen omdat die sukkel op vakantie is naar Spanje.
.
Gelukkig hebben wij een huisbaas die voor schoonmakers zorgtquote:
Komt alleen maar meer troep van, zo ik vrees.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
schiet ze dood
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een huisbaas die voor schoonmakers zorgt
Als je een stadjer bent niet neequote:
ja, ze kunnen jou wel daar gebruiken als schoonmaakster toch...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef Jett het volgende:
neem een schoonmaakster
Dat wil ik ookquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verstandig!
Huisgenoten zijn kut. Alleen wonen is geniaal.
Dat is hij, alleen hij weet het nog nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef Jett het volgende:
neem een schoonmaakster
Huisfeutje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |