Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzienquote:Op maandag 11 juli 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, uiteraard heb ik niet de woonruimte gezien, maar als ik de keuze had tussen Wiitevrouwen/Van de Weteringstraat en de omgeving van de A'damsestraatweg, dan wist ik het wel.... Maar da's puur gebaseerd op de buurt en niet de huizen die je bezocht hebt...
Zou het?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef Eilanden het volgende:
Zouden we het dan toch eens voor elkaar krijgen er twee tegelijk vol te posten?
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzien. Ik twijfel nog steeds
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig man, al die kroegen die open zijn op maandag
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voor
[afbeelding]
Maar die heb je in Wittevrouwen ook. Vlak bij de Weteringstraat heb je de Nachtegaalstraat en Burgemeester Reigerstraat en daar kan je ook gezellig winkelenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |