en als je dan niet intelligent bentquote:Op maandag 11 juli 2005 21:38 schreef djenneke het volgende:
Topic voor minder intelligente Fok!kers
enzo
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben zo dom geweest om dit topic te bekijken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben zo dom geweest om dit topic te bekijken.
he? ik snap er werkelijk niks van...quote:
oeps na alles weer opnieuw gelezen te hebben blijkt dat ik een foute heb gemaakt, dus vergeet het maarquote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
he? ik snap er werkelijk niks van...
ondertussen nagels vijlt, roze nagellak opdoet, nog eens met dr haar gooit enzo van die dingen die aan het leven werkelijk nut en waarde geven
ach, daarvoor zitten we immers in dit topic, is het niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Matroxx het volgende:
[..]
oeps na alles weer opnieuw gelezen te hebben blijkt dat ik een foute heb gemaakt, dus vergeet het maar![]()
Dacht al zoiets. Dit topic is voor jou!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Matroxx het volgende:
[..]
oeps na alles weer opnieuw gelezen te hebben blijkt dat ik een foute heb gemaakt, dus vergeet het maar![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, daarvoor zitten we immers in dit topic, is het niet?![]()
Jhallo, hier ben ik al, sorry ik ben wat verlaat... ik moest nog een emmerke kleeflijm opsnuivenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
eens kijken wat voor een tuig hier op afkomt.
ben jij tuig dan? tuig noemt zichzelf niet schuldigquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Jhallo, hier ben ik al, sorry ik ben wat verlaat...
ik joug gin lukke joeser vindequote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben jij tuig dan? tuig noemt zichzelf niet schuldig![]()
die zeggen: "ik niet gedaan heb"![]()
je bent slim, en hoort dus niet in dit topic, dat is bij deze duidelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ik joug gin lukke joeser vindel
ghehehequote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
huh waar ging dit topic ook alweer over nou ben ik uit mijn concentratie!
![]()
kijk zo hoort hetquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
huh waar ging dit topic ook alweer over nou ben ik uit mijn concentratie!
![]()
wat is niks concentratie? Een opeenhoping/vereniging van nada?quote:
Lijkt me niet verstandigquote:
je hoort erbij! je hoort erbij!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:22 schreef nlboy het volgende:
Ik volg het niet meer... :/
over jou!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef Markjuh het volgende:
Eindelijk! een topic waar ik me thuisvoel!
Waar ging het ook alweer over?
lol weet ik zelf niet eens meerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef Markjuh het volgende:
Eindelijk! een topic waar ik me thuisvoel!
Waar ging het ook alweer over?
WIE BEN JIJ??KEN IK JOUquote:
ehwe.. wa zeide gij ? ik benne uit Helmond!quote:
Dat is niet zo mooi, is dat nou een leuke vent die duivel?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ehwe.. wa zeide gij ? ik benne uit Helmond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |