quote:Ik wil me graag hierbij aansluiten, dank je wel bixister
Op dinsdag 23 oktober 2001 07:14 schreef bixister het volgende:[..]
het getuigt ook van bekrompenheid dat er hier zo zwart wit over Priscella (en vast ook andere BB-ers maar dat lees ik niet) gedacht wordt.
Priscella's botte opmerkingen meteen maar als 'n zware psychische stoornis duiden vind ik ook nogal kort door de bocht. en Sakura, die er ineens van overtuigd blijkt te zijn dat Priscella de duivel zelf is oid? sjonge wat een hatelijkheden. ik heb nog niet veel BB3 gezien maar ik kan gewoonweg niet geloven in zulke simplistische mensbeelden. laat je toch niet zo opjutten allemaal!
Die opmerking van Pris naar Kelly was leuk. Heerlijk hoe Kelly reageerde. Toen GJ zei: "Nog even en dan ben je weer het ventje" toen vond iedereen het leuk. Maar is dat eigenlijk niet een beetje hetzelfde geintje?
Die opmerking over de verbrandingsoven tegen Tania. Wij horen het nu alleen maar zeggen. Maar heb je gezien hoe dit twee huppelkutjes het huis binnen kwamen? Volgens mij zat dat wel snor. Pris kent Tania beter dan wij dus ze zal heus wel weten of ze zoiets kon zeggen of niet. Zo'n opmerking moet je niet tegen de eerste de beste zeggen. Misschien was het wel een probleem en hebben ze het uitgepraat.
Mensen die niet naar de streams kijken weten maar voor 10% wat er gebeurd. Yorin trekt alles wat op tv wordt uitgezonden uit zijn verband. Wij hebben toch niet gezien op tv wat de aanleiding van die opmerking was tegen Sandy en tegen Kelly.
Worden jullie dan niet goed van het gezeik van Kelly? Dit jaar mogen ze wel naar de kapper, maar vorige jaren niet. Geef je dan niet op als je bang bent voor haaruitgroei, nagels die breken (kunstnagels gaan geen 3 maanden mee... das duidelijk), geen zonnebank etc.
Nee, Pris is niet aardig. Maar moeten we dan allemaal aardig zijn en iedereen ook aardig vinden? Ze zit vast niet in het huis om vrienden te maken en aardig gevonden te worden. Is Andries met zijn achterbakse gedrag dan wel aardig? Was Willem dan met zijn matennaaierij wel aardig? Laat lekker gaan, geniet ervan en als je dat niet kan... wind je dan niet zo op. Het is maar tv. Jij zit niet in dat huis!
quote:Sjah ik heb gisteravond geen streams gezien.. ik constateer enkel wat ik de laatste paar dagen op tv heb gezien en gehoord. Dat is wat de meeste mensen en de meeste potenciele stemmers te zien krijgen.
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:55 schreef APK het volgende:
Dat laatste heb je helaas fout gezien en gehoord. Gisteravond heeft ze drie uur lang gezongen.
Om schijtziek van te worden....
De mensen in arm moeten toch echt over zeer sterke zenuwen beschikken, persoonlijk zou ik er inmiddels allang een sok in gestopt hebben.
Jammer.. ik had echt gehoopt dat dat n keer afgelopen zou zijn.
quote:Wat ze letterlijk zei was: "ach kom op jonge, hè kom op joh"
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:52 schreef Toxygen het volgende:[..]
Maar wacht effe hoor, want hoorde ik het nou goed?? (heb het hier op het forum nergens terug kunnen vinden, but correct me if I'm wrong) Toen ze dus Kelly ging troosten en zei dat ze het niet zo bedoeld had zei ze wel steeds: " ooooh jongen... man, zo heb ik het toch niet bedoeld!" Zoiets. Maar de woorden "jongen" en "man" werden een paar keer door P. gezegd.
Kreeg sterk de indruk dat ze dit min of meer expres deed.
Iemand een idee?
(het klonk dus niet zoals Danny het deed geloven in zijn streamverslag)
Wat kan mij het nou schelen of iemand die ik verder IRL toch niet ken onaardig is? Daarom kijk ik juist dit soort pulp-tv: om achterbaks gedrag te zien. Om de emotionele stabiliteit en eventuele opgelopen psychische schade van de overige deelnemers geef ik geen stuiver. Had je maar niet mee moeten doen.
Moge de grootste klootzak (of bitch, in dit geval) winnen!
Vandaag toch maar eens gekeken. Ze is goed bezig en weet goed de zwakke punten van anderen te vinden. Alleen op het laatst viel ze wat tegen. Gert-Jan had 'r goed te pakken en ze had even geen goed weerwoord.
Ze is wel mijn favoriet. Lekker herrie in de tent.
En zo heel mooi is ze toch niet?
quote:Klopt als een bus ik heb het gezien en gehoord ze heeft het meerdere malen gedaan .
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:05 schreef Parel het volgende:
Ik had ook de indruk dat ze een aantal keer (expres)jongen zei, en "sorry man"
Maar nu is het zo dat je Priscella of mag of juist niet. Het kan zijn dat het publiek er ook zo over denkt.
Ik denk niet dat Priscella kan winnen als ze zich zo gedraagt. Hopelijk verandert ze niet al te veel, want ik moet soms erg hard lachen om haar vreselijk onaardige opmerkingen
Toneelspelen moet 1 van haar hobby's zijn en als ze echt zo erg is in het echt, dan hoop ik haar nooit tegen te komen
quote:Kweet niet wie er geen goed weerwoord had. Ik vond Gert-Jan ook niet helemaal sterk in z'n schoenen staan. als ze allebei gewoon hun kleppert hadden gehouden (zoals Priscella al voorstelde), maar dat kan natuurlijk niet. Jammer dat Tania naar de dagboekkamer vertrok anders was er nog een veel leukere discussie ontstaan denk ik.
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:40 schreef Bazyx het volgende:
Vandaag toch maar eens gekeken. Ze is goed bezig en weet goed de zwakke punten van anderen te vinden. Alleen op het laatst viel ze wat tegen. Gert-Jan had 'r goed te pakken en ze had even geen goed weerwoord.
quote:Welk haar
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:41 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Wat is dat toch een gezeik over de lengte van haar haar?
quote:Dat was gertjan niet, dat was Pascal
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:57 schreef Kleintje het volgende:
Toen GJ zei: "Nog even en dan ben je weer het ventje" toen vond iedereen het leuk.
quote:Toen GJ in de tuin het over Tania had (over het in zijn ogen aandacht trekken van Tania met zielige verhalen), ving Pris een flard van het gesprek op, vroeg "gaat dit over mij?", kreeg te horen dat het over Tania ging en begon gelijk over Tania te spuien. En dat zit dan wel snor?
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:57 schreef Kleintje het volgende:Die opmerking over de verbrandingsoven tegen Tania. Wij horen het nu alleen maar zeggen. Maar heb je gezien hoe dit twee huppelkutjes het huis binnen kwamen? Volgens mij zat dat wel snor. Pris kent Tania beter dan wij dus ze zal heus wel weten of ze zoiets kon zeggen of niet. Zo'n opmerking moet je niet tegen de eerste de beste zeggen. Misschien was het wel een probleem en hebben ze het uitgepraat.
quote:Denk het ook...sterker nog ik vind dit een waarschijnlijkere theorie dan het "voor galg en rad opgegroeid"-verhaal.
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:12 schreef milagro het volgende:
Ik ken Priscella natuurlijk niet en oordeel puur op wat ik zie (op de streams en op tv) en lees (hier op Fok in de streamverslagen). En ik zie een ongelukkig persoon die dat door middel van een "grote bek" en een houding van "wie doet me wat" probeert te verbergen.
Ik moet zeggen, die grote bek en die houding...ze doet het wel met flair
quote:
Toen GJ in de tuin het over Tania had (over het in zijn ogen aandacht trekken van Tania met zielige verhalen), ving Pris een flard van het gesprek op, vroeg "gaat dit over mij?", kreeg te horen dat het over Tania ging en begon gelijk over Tania te spuien.
Speciaal is het wel te noemen ja. Vooral dat "gaat het over mij" van iemand die zo stoer doet, de angstige blik in de ogen maakte het geheel af. Gelukkig is het vastgelegd voor het nageslacht, zodat ik het nog een keer na kan kijken als ik een keer een slechte dag heb
quote:Ik geloof niet dat je erg indruk maakt door maar door te blijven zeuren over iemands haar om uit te drukken dat je degene een eikel vind.
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:16 schreef Sakura het volgende:Welk haar
Ik heb trouwens gemillimeterd haar. ex-luchtmacht (geen marinier dus).
quote:Zij zei ook gisteren tegen Kelly:"jij hebt echt jongen lippen,echte mooie lippen,man!"
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:05 schreef Parel het volgende:
Ik had ook de indruk dat ze een aantal keer (expres)jongen zei, en "sorry man"
(Moet toegeven dat het mij ook soms irriteerd, maar goed... Da's een andere zaak).
Denk alleen niet dat Pris degene zal zijn die over de eindstreep zal gaan.
Zag van de week drie flitsen van BB waarbij iedere keer Priscella wel één van de bewoners aan het janken kreeg. Heerlijk gewoon, eindelijk iemand die begrijpt hoe het werkt.
Het heet niets voor niets The Battle.
Iedereen is concurentie naar de hoofdprijs. Het zacht zoetige van BB1 en BB2 is eindelijk doorbroken op deze manier. Niet meer het gezeur van ff lekker knuffelen maar gewoon keihard er tegen aan en zorgen dat zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen het huis willen verlaten.})
Je zit daar niet om vrienden te maken, of een hechte groep te zijn. Er is maar een winnaar aan het eind en niet een heel team. Dus als je mensen door een simple opmerking mentaal kan breken dan is dat alleen maar in je voordeel.
quote:volgens mij denkt ze dat ze het goed speelt, of het daadwerkelijk zo is.....
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:50 schreef bad-eendje het volgende:
Daarmee bedoel ik dat ze het spelletje goed speelt
quote:Even voor de goede orde: Het Korps Mariniers is een eenheid die slechts bestaat uit mannen.
Op zondag 21 oktober 2001 23:30 schreef Sakura het volgende:(of in het geval van die kale marinier, over het ontbreken van karakter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |