quote:Wat zit jij eigenlijk al dagenlang te mauwen over kale mariniers ?
Op zondag 21 oktober 2001 23:52 schreef Sakura het volgende:die kale
quote:Ja leg dat eens effe uit, het enige mannelijke wat ik aan haar kan ontdekken zijn "KLOTEN"
Op maandag 22 oktober 2001 00:06 schreef Guus het volgende:[..]
Wat zit jij eigenlijk al dagenlang te mauwen over kale mariniers ?
quote:http://www.uglychick.com/galleries/20/156.html
Op maandag 22 oktober 2001 00:10 schreef Jappie het volgende:[..]
Ja leg dat eens effe uit, het enige mannelijke wat ik aan haar kan ontdekken zijn "KLOTEN"
quote:Is dat omdat Maria ook niet wist wie de vader was?
Op zondag 21 oktober 2001 23:42 schreef Danny het volgende:[..]
Nee, dat is God... Jezus is mijn aankomende kindje, en die heeft volgens mij nog geen voorkeur...
quote:goh, net ingestuurd zeker.
Op maandag 22 oktober 2001 00:19 schreef Sakura het volgende:[..]
http://www.uglychick.com/galleries/20/156.html
quote:Als het kind Corky zou heten zou ik niet weten waarom niet... Als 't JERNEY heet daarentegen
Op zondag 21 oktober 2001 23:55 schreef jerney het volgende:[..]
Zou jij dan ook "vader van Corky" als ondertitel nemen?
J.
quote:Neuh, dit was een BEVLEKTE (door moi
Op maandag 22 oktober 2001 00:23 schreef Sakura het volgende:[..]
Is dat omdat Maria ook niet wist wie de vader was?
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-10-2001 00:37]
quote:Hahahha super LOL .
Op maandag 22 oktober 2001 00:19 schreef Sakura het volgende:[..]
http://www.uglychick.com/galleries/20/156.html
quote:Als je dat niet hebt gelezen in de afgelopen 3 delen dan moet je wellicht toch eens je schoolgeld gaan terugvragen.
Op maandag 22 oktober 2001 02:50 schreef Hagelslag het volgende:
Vier delen Priscilla. Wat maakt haar zo bijzonder dat daar 4 * 255 postings over gepost moeten worden?
Zie de foto hieronder:
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-10-2001 05:05]
quote:Uitspraken Pristisgeweldig:
Op zondag 21 oktober 2001 23:26 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dan mag jij mij daarop quoten dat ik hier op FOK als eerste post in een topic gezegd heb dat ik HET vriendje van PRIS ben...
tot over 3 dagen Nyrem in de studio en succes met Prisgeweldig die dan met een kater bij Patty zit omdat niet heel NL haar zo geweldig vindt.
[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 22-10-2001 05:42]
quote:Gaat Nyrem dit allemaal donderdagavond zeggen? Op Tv?
Op maandag 22 oktober 2001 04:44 schreef Emphyrio het volgende:
Zal ik je dan eens lekker beffen?
Moet je hem soms in je kont hebben?
quote:Met een beetje lef en zijn idee van opkomen voor zijn _levenspartner_ geeft ie daar commentaar op. Yorin zendt pristisgeweldig uitspraken zowiezo wel uit denk ik .
Op maandag 22 oktober 2001 04:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Gaat Nyrem dit allemaal donderdagavond zeggen? Op Tv?
quote:Niet lachen omdat je zo'n leuke mongool bent, Danny.
Op zondag 21 oktober 2001 23:36 schreef Danny het volgende:
STEL (ik zeg STEL) nou dat ik een broer of zoontje zou hebben en die zou bv het syndroom van down hebben. Waarom zou ik dan niet zijn of haar foto als usericon mogen hebben ?
Hoe kun je daarover in vredesnaam op voorhand een oordeel vellen zonder dat je weet hoe de persoon achter de usericon in elkaar steekt ?
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 07:27 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Niet lachen omdat je zo'n leuke mongool bent, Danny.
Ik weet niet wat de reden is dat deze troela opmerkingen als "wil je je snikkel terug" of "zal ik je even beffen" denkt te moeten maken. Is het een misplaatst gevoel van superioriteit? onzekerheid? Of is het gewoon een vals loeder?
Ik vond het zwak dat ze na het plaatsen van 1 van bovenstaande opmerkingen vervolgens naar Kelly toeging om te zeggen dat het niets betekende. Was dan ze toch niet een beetje bang buiten de groep te gaan vallen?
En Nyrem, ik heb begrepen dat jullie pas enkele weken een relatie hadden voordat ze naar Spanje vertrok; hoe goed ken jij haar dan eigenlijk? Mensen die hier op Fok! roepen dat "ze eigenlijk een heel erg lief en gevoelig meisje is" baseren zich zeker op een Fok!meeting waar ze een keer wat drinken voor hen haalde ofzo?
Tot nu toe heb ik een narcistische persoonlijkheid gezien die niet zal schromen mensen keihard te pakken op hun gevoelige kanten zonder rekening te houden met de pijn die ze veroorzaakt.
Het levert overigens wel spannende TV momenten op.
quote:En aangezien ik nog steeds BB kijk om vermaakt te worden vind ik 't geweldig
Op maandag 22 oktober 2001 08:55 schreef Noayla het volgende:Het levert overigens wel spannende TV momenten op.
quote:Dat was de signature van Pris, bij die usericon.
Op maandag 22 oktober 2001 08:52 schreef Danny het volgende:
Zal wel.
quote:En daar stond ook 'Danny' achter ?
Op maandag 22 oktober 2001 09:09 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dat was de signature van Pris, bij die usericon.
Bijdehand kutje zeg, die had de wind van voren gekregen van mij.
En laat haar alsjeblieft haar haar weer aangroeien, dit staat afschuwelijk.... ook al omdat ze nogal te zwaar is.
Al was het wel leuk dat ze Kelly afzeek gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |