DVD al verstuurd?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef FreddyVork het volgende:
5 pack besteld via Conrad. Bedankt voor de tip, Sigg.
Hij heeft zijn casettebandjes gekocht van jouw geld... die meneerquote:
Ja, die liepen zo zwaar dat ze op een gegeven moment vanzelf knapten..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
Als je pech had, kreeg je op je verjaardag tapes van de hema... mijn god, wat waren die slecht....![]()
Hoi,quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:23 schreef FreddyVork het volgende:
Die link naar Modern is dus voor een chroom bandje, daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Liefst TDK.
Ik zal eens naar de Mediamarkt.
Wil voor iemand een mooie tape maken, die alleen cassette-speler in de auto heeft.
Oh, die heb ik ook gehad en aan de achterkant hadden ze zo'n raampje gemaakt waar je de radertjes kon zien draaien en zo, vond ik altijd erg interessant.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef woeeiiii het volgende:
En ik dacht altijd dat die (Y) duim een knopje was die kapot was
Ik hield wel de volgorde aan, maar ging door tot ik net onder het halve uur zat. Daarna bandje openschroeven, afknippen tot aan inloopstrook, plakken en weer in elkaar. Daarna de rest van de nummers op kant B. Ik zat alleen met meters los tape waar ik niks meer mee deed. Wel handig in de bus, aan het einde van kant A omdraaien en meteen weer muziek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb ook nog een aantal van die bandjes. Doe er eigenlijk niks mee, aangezien het alleen maar muziek van cd's is, die ik vroeger dan meenam op vakantie.
Was sowieso een heel ritueel voor mij om verzamel-bandjes te maken. Om te voorkomen dat op het einde van een bandje geen half nummer stond, ging ik eerst van alle leuke nummers de tijden opschrijven (in secondes) en dan zorgen dat het precies op zo'n bandje kon. Ik was er dan wel minimaal 3 uur mee bezig, maar ik had wel mijn perfecte bandjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |