abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:48:58 #51
122955 T4rava
Dudde-sjum?
pi_28974291
1.:Apocalypse Now. De hele film eigenlijk. Just... wow.

2.:The Deer Hunter: Een gebrainwashte Nicky schiet zichzelf door zijn hoofd.

3.:(Eerder genoemd) Andy Dufresne weet na een verbale schermutseling met een taaie bewaker biertjes voor zijn medegevangenen te regelen.
One's own shit doesn't smell.
pi_28985302
In The Godfather als Vito doodgaat terwijl hij met z'n kleinzoon speelt

En in Troy hoe Achilles zijn mannen toespreekt vind ik wel okay. "Immortality, take it. It's yours!" enzo
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:53:48 #53
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_29001881
The Notebook is in z'n geheel de mooiste film die ik heb gezien. Het meest aangrijpende moment vond ik dat zij met hem ging dansen en toen vroeg "How are the kids?" en kort daarna weer alles was vergeten.
De meesten zullen wel denken dat het een chick flick is, maar geloof me dat is het niet
pi_29001978
In the film The Dinner Game als Pigon probeert Brochant te helpen hem zijn vrouw terug te krijgen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29002027
Het moment dat Clint Eastwood en die twee kameraden over het laatste hek klimmen, en weg zwemmen in het donkere water, in de film The Escape from Alcatraz
pi_29003400
Tom Cruise die achteruit de pits inkomt in Days of Thunder schiet me zo f te binnen..
en de muziek bij die film is steengoed..
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:35:29 #57
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29006001
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 08:23 schreef m44rt3n het volgende:
The Rock, de scene in de badkamer waar alle mariniers worden afgeknalt, met de beste soundtrack allertijden op de achtergrond
is inderdaad een steengoede soundtrack om je nieuw aangeschafte homecinema setje eens mee te testen
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:00:06 #58
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29006666
Deze scene:

Finding Neverland: het hele stuk dat ze Peter Pan thuis opvoeren.

Wit: de oude professor die bij een stervende Emma Thompson in bed kruipt en haar een verhaaltje voorleest (ik heb serieus nog nooit zo hard gehuild bij een film)
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29088384
titanic als leonardo dood gaat........LOL
Boeiuuh
pi_29098221
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:10 schreef Soolman het volgende:
titanic als leonardo dood gaat........LOL
Dat was mijn "Woehoe!" moment.
pi_30019667
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
star wars 3 obi wan tegen anikan.
Het moment dat Obi-Wan zegt;'You were the chosen one' is wel het moment waar de link wordt gelegd tussen deel 1, 2, (3) en 4, 5 en 6.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:00:15 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_30021792
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 09:53 schreef Butterscotch het volgende:
The Notebook is in z'n geheel de mooiste film die ik heb gezien. Het meest aangrijpende moment vond ik dat zij met hem ging dansen en toen vroeg "How are the kids?" en kort daarna weer alles was vergeten.
De meesten zullen wel denken dat het een chick flick is, maar geloof me dat is het niet
Ik vind het een van de beste romantische liefdes verfilmingen.

1. Green Mile : Die muis tot leven / Neger op de stoel
2. Pianist: .. Dat een duitse agent het mooi vind dat hij speelt in een kapotgeschoten huis waar de piano nog van doet.
3. Pay it Forward: .. Als dat jongtje wordt neergestoken
4. American Beauty : plastic zakje.
5. ET: Dat ET in grepel ligt en ziek wordt .. Als kind is dat een verscrikkelijk moment op te zien.
6. Einde Graduate ..een van de betere eindscenes van een film.
7. Jurassic Park: Onderzoekers het JPark en de eerste dino zien
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_30026686
Jurassic Park: als ze voor de eerste keer dino's zien
free willy: als willy nog vrij rondzwemt
alive: als ze gered worden
pi_30027154
De nachtelijke discussie tussen Johnny en Brian uit de film Naked. Verloopt van via tot
Maar ik heb het vermoeden dat er niet veel mensen zijn, die deze gezien hebben?

Verder diverse scenes uit Salò o le 120 giornate di Sodoma, o..m. waarin men brood met spijkers voert, waarin het jongetje wordt doogeschoten en waarin de bewakertjes met elkaar dansen terwijl de meisjes worden opgehangen.

Ten derde Caligula waarin de keizer zelf iemand volgooit met wijn en diens penis afsnijdt, een nog te trouwen stel ontmaagd en tenslotte wordt afgemaakt.

Oh en Stalingrad waarin een Duitse soldaat stert omdat zijn onderlichaam is weggechoten door een tank, waarin iemand zelfmoord pleegt vanwege het oorlogsleed en waarin de je mensen, terwijl ze elkaar vasthouden, uiteindelijk ziet doodvriezen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dallie_v1.02 op 27-08-2005 14:31:55 ]
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
pi_30027341
het einde van donnie darko icm de muziek
namaste
pi_30027669
1:
Once Upon A Time in the West
De flashback/shootout scene aan het einde

2:
Aliens
Ripley die terug gaat naar het eierhol om Newt op te halen (kind in de ene hand en vlammenwerper in de andere)

3:
Léon
Mathilda die bij Léon aanklopt nadat ze heeft gezien dat haar familie is uitgemoord en Léon twijfelt of hij haar moet binnenlaten.
en:
de climaxscene waarin Léon een presentje van Mathilda aan Stansfield geeft.

4:
Ed Wood
Ed Wood vertelt in een spookhuis op de kermis aan zijn nieuwe vriendin dat hij graag vrouwenkleren draagt.

5:
Liar Liar
Jim Carrey slaat zichzelf in elkaar op het toilet ("I'm kicking my ass !! Do you mind !!")

6:
Unforgiven
De scene op het einde waarin Munny veranderd in een maniak
en:
Little Bill die speelt met zijn prooi English Bob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')