quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb er ook zin in. Ben lekker om 2 uur al vrij
.
Ja precies.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom?
Het blijft toch opvallend?
Hij zegt alleen dat je niet gelijk het woord dopinggeval moet gebruiken!
We zullen zien,mocht het gebeuren.. de Fransen worden gekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het moet zeker kunnen, hij mag op bijna iedereen zelfs anderhalve minuut (en meer) verliezen. Hij moet alleen LA en Rasmussen in de gaten houden, ervan uitgaande dat Voigt het niet kan bijbenen.
Mja, ik vind het hier wel vrij verdacht, maar ik beweer zeker niet serieus en oprecht dat alle renners doping gebruiken. Maar bij sommige ploegen wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow en nu is het ineens onzin. JohnDDD is wel de aanleider om er steeds doping van te maken. Gewoon er niet meer over beginnen en het topic alleen gebruiken voor de Tour-etappes. Als je dan toch over doping wil praten maak een nieuw topic met de naam "Doping in het wielrennen" of nog algemener "Doping in de sport"
Dat kun je niet menen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef JohnDDD het volgende:
het maakt me ook niet uit of lance doping gebruikt of niet, zolang ie maar zorgt dat ie, als ie gebruikt, vandaag genoeg gebruikt heeft om de etappe te winnen!
Kijk dat is de echte sportgedachtequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
het maakt me ook niet uit of lance doping gebruikt of niet, zolang ie maar zorgt dat ie, als ie gebruikt, vandaag genoeg gebruikt heeft om de etappe te winnen!
denk dat Mayo pas in de Pyrenneen gaat rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:26 schreef marco789 het volgende:
wat denken jullie trouwens van Iban May.
Het hele jaar nog niet gezien!!!!
Dat blijft zo denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:26 schreef marco789 het volgende:
wat denken jullie trouwens van Iban May.
Het hele jaar nog niet gezien!!!!
Wat doe jij hier nog trouwens?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:26 schreef JohnDDD het volgende:
Zolang Armstrong met de gele trui in Parijs aankomt, vind ik alles best. Doping, omkoperij, ploeggenoten van hem die Ullrich van de weg rijden, etc. etc.
ontkennen is ook een kunstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:32 schreef JohnDDD het volgende:
hoezo??
quote:12:34 - Three Stage Leaders
Krivtsov has caught Brochard and Posthuma. These three riders now have a small advantage over the peloton.
12:33 - Two Riders On The Attack
Posthuma (RAB) and Brochard (BTL) have attacked in the first kilometer of the 10th stage. They are now being chased down by Krivtsov (A2R).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |