Volgens mij was Ullrich gewoon te slecht en zou hij er hard zijn afgereden bij een aanvalquote:Op maandag 11 juli 2005 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook niet onderschatten: Voigt is vorig jaar al bijna afgemaakt in de duitse pers toen hij het gat naar Ullrich hielp dichten. Als T-Mobile nu het gat naar Voigt dicht zou rijden, zou dat het slecht doen in de duitse pers. En aangezien het niet belangrijk was, deden ze het dus niet (en wat Godefroot zegt, speelt ongetwijfeld ook een rol).
Bovendien is het slimmer om Discovery te laten werken, wat ze gisteren hebben moeten doen.
Gaaf! Bedoel je trouwens vanavond bij Smeets?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Morgen bij 2 vandaag op nederland 2.. van moorsel die jan ullrich ontmoet![]()
Nee, bij 2 vandaag niet bij smeets.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gaaf! Bedoel je trouwens vanavond bij Smeets?
Smeets en van Moorsel vind ik altijd leuk samen.
Ze zit ook bij Smeets. Allebei dusquote:Op maandag 11 juli 2005 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, bij 2 vandaag niet bij smeets.
jepquote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zit ook bij Smeets. Allebei dus.
Dan kan die beter de auto pakken en terug rijden want hij rijd zo wel heel erg omquote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef JohnDDD het volgende:
en hij wilde zo snel mogelijk in parijs zijn zei ie
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan kan die beter de auto pakken en terug rijden want hij rijd zo wel heel erg om![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]:D:D:D::::D:d;D:D:Ddd;d;d;!!1!!111111 wione one eins eins! L
![]()
!1111111111
1111111shifttab!
Iedereen wil op zich nog wel een etappe winnen volgens mij.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Trouwens net bij nl2 tourjournaal. Rasmussen zei dat ie nog goede benen had en zn tour pas eergister is begonnen en hij opzich nog wel een etappe wil winnenbingo het nieuws wat ik wou horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |