En verder word ik ook wel erg moe van die anti Lance sfeer... Of je nou wel of geen fan van Lance bent; wat die kerel qua Tour de France heeft gepresteerd tot nu toe stáát gewoon. Het feit dat-ie kanker heeft gehad, is dat een extra verhaal in het dikke boek met Tourlegendes. En dan kan zijn tactiek, zijn persoon etc nog zo omstreden zijn, om die prestaties kan je gewoon niet heen. Punt uit.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het is een quote. Dat is vrij neutraal!
waar dient de ouderwetse video dan voorquote:Op maandag 11 juli 2005 17:01 schreef snellejelle het volgende:
ik kan maper wachten op morgen. wel jammer dat deze rit niet in een weekend is want ik zou graag kijken maar ja....
ja ik ga zeker de hele rit opnemen en 's avonds kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waar dient de ouderwetse video dan voor![]()
De uitzending begint pas om 14.40quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja ik ga zeker de hele rit opnemen en 's avonds kijkennee ik zal het met de samanvattingen moeten doen....
Geniaalquote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
menchov wint morgen .. armstrong valt in ravijn en ullrich volgt hem .. beide in de achtervolging op menchov .. overmorgen wordt de tour stil gezet en is voight 1e moreau 2e en rasmuss 3e.
ja wil je de eerste vlakke 100 km op tv zien danquote:Op maandag 11 juli 2005 17:26 schreef JohnDDD het volgende:
omg morgen uitzending pas om 14.40 uur?? damn
Half uurtje eerder had idd wel gemogen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja wil je de eerste vlakke 100 km op tv zien dan. Hadden best wel om 14u ipv 14.40 kunnen beginnen zagen we de Roselend ook nog in zijn geheel nu maar half.
omg Roselend niet eens 100% livequote:Op maandag 11 juli 2005 17:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja wil je de eerste vlakke 100 km op tv zien dan. Hadden best wel om 14u ipv 14.40 kunnen beginnen zagen we de Roselend ook nog in zijn geheel nu maar half.
Tja, maar als je niet harder kunt, kun je niet harder.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Bobby Julich zegt in een interview met CNN dat het falen van Discovery waarschijnlijk eenmalig was, te wijten aan de zware eerste week. "Je kunt Lance misschien één keer teleurstellen, maar je stelt hem beter geen twee keer teleur", zegt Julich.
Misselijk figuur die Riis inderdaad. Wellicht heeft al die EPO zijn verstandelijk vermogen wat aangetast.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, die Riis loopt zich nu alweer in te dekken voor het feit dat Basso gaat kamperen in het achterwiel van Armstrong, laffe herder
Voorgaande jaren was ik tijdens de Tour op vakantie. Ze konden me uittekenen met mijn radiootje...!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:50 schreef stFz het volgende:
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie wint. Als Armstrong nog geen 6 zegens op zijn naam had staan dan was ik voor hem. Het enigste wat ik hoop is dat het heel erg spannend wordt, en hopelijk wordt het dat met Ullrich,Vino en Kloden. Ik verwacht weinig van Basso en de andere kopmannen.
Helaas kan ik morgen waarschijnlijk de etappe niet zien omdat ik met vrienden naar het strand ga :\. Ik zou eigenlijk een radio moeten meenemen.
Ook niet onderschatten: Voigt is vorig jaar al bijna afgemaakt in de duitse pers toen hij het gat naar Ullrich hielp dichten. Als T-Mobile nu het gat naar Voigt dicht zou rijden, zou dat het slecht doen in de duitse pers. En aangezien het niet belangrijk was, deden ze het dus niet (en wat Godefroot zegt, speelt ongetwijfeld ook een rol).quote:Op maandag 11 juli 2005 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
Walter Godefroot had aangedrongen op
een onderzoek, "want Jan minimaliseerde
de val nogal", zei de T-Mobile-overste.
Godefroot: "Ik zei Jan dat hij voor de
zekerheid toch maar beter naar de dok-
ter ging voor foto's. Gelukkig blijkt
er niks aan de hand, belangrijk want
dinsdag is de eerste test. Niet dat de
Tour dan beslist wordt, maar hopelijk
geven de concurrenten niet te veel aan
elkaar toe en blijft de Tour nog open."
Waarom probeerde T-Mobile zondag eigen-