Al weer fouten.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:33 schreef CyFanate het volgende:
Dat ik hier serieus op inga is dat er kennelijk werkelijk waar mensen hier op dit forum zijn die denken dat n'est pas een spelfout is :S hoe triest kan het hiero worden
@Rekkie: Ik zeik niet op miniscule fout maar over grote fouten.Zolang jullie echter alleen in staat zijn om over minuscule fouten te beginnen, weet ik wie boven wie staatIk dank u
hoe weet je dat hij frans heet?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
camembert is lekker en ja, ik spreek frans
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al weer fouten.
Nu ben ik het zat! Kom maar terug als je een stuk tekst foutloos kan plaatsen.
gelukkig kan hij erudiet wel foutloos overtypen uit het woordenboekquote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al weer fouten.
Nu ben ik het zat! Kom maar terug als je een stuk tekst foutloos kan plaatsen.
is dat ook kaas?quote:
quote:
ik ken geen franse scheldwoordenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:39 schreef babba_ het volgende:
[..]
gaan we schelden? du smetterlingen mit dein kunstgebitsken!
zoek je er nog 1?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sjoe538 het volgende:
Puik topic. [afbeelding]
Heb jij veel vriendjes, CyFanate?.
je mag wel 'je' zeggen hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:43 schreef babba_ het volgende:
[..]
voor jou! of moet ik zeggen pour vous!ik kan ook frans!!!
![]()
Nederlands en Duits mixen is niet okay.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef CyFanate het volgende:
Sjoe: Wat beschouw jij als vriendjes mein liebeEn wat beschouw je als veel... tja, dan zitten we al met 2 verschillende percepties... das kut
wie scheldt er danquote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef no1uknow het volgende:
Schelden is een teken van onmacht
Ik ken Frans.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:43 schreef babba_ het volgende:
[..]
voor jou! of moet ik zeggen pour vous!ik kan ook frans!!!
![]()
Nog zo'n mafkees.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef no1uknow het volgende:
Schelden is een teken van onmacht
Tja schelden doet niet zeer...... daarom scheld ik maar niet, het haalt toch niets uitquote:Op maandag 11 juli 2005 17:37 schreef CyFanate het volgende:
Nee, nog iemand die wel weet hoe deze wereld in elkaar zit
Uit zand, steen, klei, water en aardequote:Op maandag 11 juli 2005 17:37 schreef CyFanate het volgende:
Nee, nog iemand die wel weet hoe deze wereld in elkaar zit
en heel veel magma!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:35 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Uit zand, steen, klei, water en aarde![]()
hoe, niet waaruitquote:Op maandag 11 juli 2005 18:35 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Uit zand, steen, klei, water en aarde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |