we kunnen ook wel een doe hier Cyfanate na topic makenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:08 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat jij dat moeilijke woorden vindt zegt meer over jou dan over mij
![]()
zou het ook net zo succesvol worden als je calvobbes topic?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we kunnen ook wel een doe hier Cyfanate na topic maken![]()
Ja sorry, hou van assertief reagerenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van babba_ veel leuker, jij bent te serieus.....
Nope..... naam is perm! (helaas voor sommigen, want die wens hebben meerdere fokkers)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:10 schreef babba_ het volgende:
[..]
even serieus.. terugkomend op een paar posts terug... is het mogelijk je naam te laten veranderen door een mod.. ik vind die _ maar irritant eigenlijk... en ik zie Babba (zonder onderscore) toch nooit...
calvobbes is veel cooler en bekender. Cyfanate is een n00bquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
zou het ook net zo succesvol worden als je calvobbes topic?dat zegt dan denk ik meer over calvobbes dan over cyfanate...
quote:
ja... rekkie is ook niet echt mijn eerste keus..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope..... naam is perm! (helaas voor sommigen, want die wens hebben meerdere fokkers)
je bent niet alleen minder bekend, je bent er pas netquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef CyFanate het volgende:Woeij
Babba_: Doe lief
In dit topic mag je alleen mij uitschelden
Jelle: Dat ik minder bekend ben moge duidelijk zijnZolang ik jouw zieligheidsgraad niet bereik maak ik mij weinig zorgen
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef CyFanate het volgende:Woeij
Babba_: Doe lief
In dit topic mag je alleen mij uitschelden
Jelle: Dat ik minder bekend ben moge duidelijk zijnZolang ik jouw zieligheidsgraad niet bereik maak ik mij weinig zorgen
Zieligheidsgraat in wat voor vis zit dat? en jij moet beter lezen! (de posts die je leest bedoel ik daarmee!)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef CyFanate het volgende:
@Snellejelle: Nogal logisch. Bekendheid gaat meestal gepaard met langere tijd aanwezig/actief zijn, n'est pas
@babba_: Zieligheidsgraat ging niet over IQ. als je dat denk heb je het mis
ga je Nederlands oefenenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef CyFanate het volgende:
@Snellejelle: Nogal logisch. Bekendheid gaat meestal gepaard met langere tijd aanwezig/actief zijn, n'est pas
@babba_: Zieligheidsgraat ging niet over IQ. als je dat denk heb je het mis
Daar heb ik ook voor Rekkie gekozen (met een hoofdletter: R)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja... rekkie is ook niet echt mijn eerste keus..
dat n'est pas.. waarom doe je dat niet bold.. das toch ook niet ABN? bedoeld ie soms dat ie zich pas aan het nestellen is ofzo.. NEWBIE!!quote:
donequote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat n'est pas.. waarom doe je dat niet bold.. das toch ook niet ABN? bedoeld ie soms dat ie zich pas aan het nestellen is ofzo.. NEWBIE!!![]()
Ik hoop dat je snapt dat ik iedereen afzeik die ik wil afzeiken en het bomt me geen zak of dat in dit topic of in een volgend topic isquote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef babba_ het volgende:
[..]
Zieligheidsgraat in wat voor vis zit dat? en jij moet beter lezen! (de posts die je leest bedoel ik daarmee!)
Ik bedoelde met IQ dat je niet snapt dat tip topic er alleen is om met mij te rellen en niet met de toeschouwers!![]()
Och ja, dat ik tijdens mijn aanslag een t mistte, moet je natuurlijk onmiddelijk afstraffen met een nutteloze opmerking, enkel en alleen om het feit te verbergen dat je op de andere reacties geen zinnige reactie meer hebt.quote:
Dat je geen kaas hebt gegeten van de franse taal wil niet zeggen dat niemand dat heeft, O Dwaasquote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat n'est pas.. waarom doe je dat niet bold.. das toch ook niet ABN? bedoeld ie soms dat ie zich pas aan het nestellen is ofzo.. NEWBIE!!![]()
gozer. één fout kanquote:Op maandag 11 juli 2005 16:28 schreef CyFanate het volgende:
Och ja, dat ik tijdens mijn aanslag een t mistte, moet je natuurlijk onmiddelijk afstraffen met een nutteloze opmerking, enkel en alleen om het feit te verbergen dat je op de andere reacties geen zinnige reactie meer hebt.
Ik hoop dan ook dat jij snapt, dat je wordt afgezeken op elke minuscule fout die jij ook maar maakt en dat ons dat geen zak interesseert of dat nu in dit topic is of ik een volgend topic.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:28 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat ik iedereen afzeik die ik wil afzeiken en het bomt me geen zak of dat in dit topic of in een volgend topic is
[..]
Och ja, dat ik tijdens mijn aanslag een t mistte, moet je natuurlijk onmiddelijk afstraffen met een nutteloze opmerking, enkel en alleen om het feit te verbergen dat je op de andere reacties geen zinnige reactie meer hebt.
dat jij hier serieus op ingaat. en ik ben inderdaad niet echt gek op camenbertquote:Op maandag 11 juli 2005 16:29 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Dat je geen kaas hebt gegeten van de franse taal wil niet zeggen dat niemand dat heeft, O Dwaas
camembert is lekker en ja, ik spreek fransquote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat jij hier serieus op ingaat. en ik ben inderdaad niet echt gek op camenbert
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:33 schreef CyFanate het volgende:
Dat ik hier serieus op inga is dat er kennelijk werkelijk waar mensen hier op dit forum zijn die denken dat n'est pas een spelfout is :S hoe triest kan het hiero worden
@Rekkie: Ik zeik niet op miniscule fout maar over grote fouten.Zolang jullie echter alleen in staat zijn om over minuscule fouten te beginnen, weet ik wie boven wie staatIk dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |