Weer een typisch geval van smaken die verschillenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:25 schreef Grobbel het volgende:
Zijn stem is juist een van die dingen die me bijzonder tegen gaan staan na een tijdje, ook de reden dat ik de Kings of Convenience na een tijdje echt niet meer kon hebben.

quote:Not to be outdone by fellow Welshmen Super Furry Animals' latest vault clearing reissues, recently disbanded trio(who threw in the towel this past January after nearly 10 years of service) are compiling a 3xCD career-spanning epitaph for release later this year.
As the band's (now former) manager explained to Pitchfork, the upcoming release will be "a three-disc set consisting of all the band's A-side singles on Disc A, all of the B-sides on Disc B, and then outtakes, rarities, live stuff, and radio session tracks on Disc C." The the full tracklist and a firm street date have yet to be issued, many of the cuts making the final pressing will include UK-only B-sides, as well as previously unreleased material, making the set a convenient one-stop package for U.S. fans.
's manager also informs us that singer/songwriter Andrew Falkous and drummer Jack Eggleston are assembling a new outfit with former members of UK act Jarcrew. And while demos have already been cut for a possible album, he's "not sure when anything will happen on this one." Don't worry, we'll keep you posted on any half-assed supergroup shenanigans the lads get themselves into.
And finally, founding member John Chapple, whose reported squabbling with Falkous is cited as a major reason for the band's split, will also be keeping himself busy with a musical rebound-- releasing two "mini-albums" with his band Shooting at Unarmed Men. Described by their manager as "a lot scratchier and more lo-fi thanand a lot less balls-to-the-wall, but still rocking and surprisingly tuneful," the group's album is rumored to be released later this year under the title Soon There Will Be....

Ach, ik draai ook Venetian Snares naast Benjamin Britten, en Naked City naast Mu. Een beetje raar zijn we allemaal wel in onze muzieksmaak.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Weer een typisch geval van smaken die verschillen![]()
Overigens ga ik denk ik maar niet mee doen met die muziektrivia-audioscrobbler groep... ik zou de boel echt vervuilen met mijn rare en vaak onsamenhangende muziekkeuzes![]()

Die draai ik ook, trouwens. Naast Duke Ellington uiteraard.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef DaisyDuke het volgende:
McLusky?

Hij is het niet hoor....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:37 schreef peaceman het volgende:
foto doet me denken aan Ron Sexsmith om 1 of andere reden..

Wel meteen de enige 'essentiėle' McLusky aankoop, de andere platen (My Pain and Sadness is More Sad and Painful Than Yours en The Difference Between Me and You is that I'm not on Fire) hadden wel hun momenten, maar hebben jammer genoeg ook wel wat filler songs. Die 3CD-box klinkt daarentegen wel interessant, zeker als het enigszins redelijk wordt geprijsd.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef belsen het volgende:
My band's bigger than your band...
'k Heb die CD nog.

Kleding doet me denken aan een Belg.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:38 schreef peaceman het volgende:
ik weet t.... komt denk ik door de kledij....

Jij moet 'm ook zeker kennen. Het is een producer en multi-instrumentalist, en vrij groot in de indie-scene.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Grobbel het volgende:
Komt me in ieder geval erg bekend voor.
Treedt hij altijd in zijn eentje op, of is het een frontfiguur van een band?

Meneer O'Rourke heeft samen met drummer Glenn Kotche en de frontman van een andere bekende indieband ooit een album opgenomen onder de naam Loose Fur. Maar wie was dan die frontman, en hoe heette die band die deze persoon leidt?quote:

Ik hoefde alleen dat tweede gedeelte te horen, maar Jeff Tweedy van Wilco inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Loose Fur met Jeff Tweedy (Wilco)?

Nee, behoorlijke belediging voor deze meneer....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
dj chuckie ??

niks mis meequote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Weer een typisch geval van smaken die verschillen![]()
Overigens ga ik denk ik maar niet mee doen met die muziektrivia-audioscrobbler groep... ik zou de boel echt vervuilen met mijn rare en vaak onsamenhangende muziekkeuzes![]()

het was niet persoonlijk bedoeldquote:Op maandag 11 juli 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, behoorlijke belediging voor deze meneer....

Deze meneer is binnen de Hiphop inderdaad een grootheid.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk bedoeld![]()
Grandmaster Flash is het iig niet denk ik, voor het geval ik tegen de schenen van een ultieme grootheid ga schoppen

Inderdaad, hebben we gelijk weer inspiratie voor foute vrijdagquote:

Zowel als DJ als producer.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Deze meneer is binnen de Hiphop inderdaad een grootheid.

quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet ik me straks heel erg gaan schamen Daisy?

quote:Op maandag 11 juli 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
iemand van Public Enemy?

dj premier ??quote:Op maandag 11 juli 2005 21:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Hij produceerde o.a. voor Nas, Jay-Z, D'Angelo, Common en Notorious B.I.G.
Dit jaar bracht hij zelf ook nog een plaat uit.

quote:Op maandag 11 juli 2005 21:35 schreef bartrid het volgende:
Wie??

Hij produceerde o.a. Illmatic voor Nas, Ready to Die voor Biggy en Black on Both Sides voor Mos Def. Bovendien vormt hij samen met Guru het zeer invloedrijke "Gang Starr".quote:No more than three producers (Dr. Dre, RZA, and Prince Paul) can test DJ Premier's status as the most important trackmaster of the '90s, and no style is more distinctive.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |