Ja! Met Robbie die onder de drugs zitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een fan!
Ik keek bijna elke dag en heb volgens mij nog wel de afleveringen met Take That ergens op video![]()
'Robbie! You're wearing a girls top!'quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja! Met Robbie die onder de drugs zit![]()
Ja, was denk ik Zig & Zag... Hij had een zilveren, glitter-tanktop aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Minnie_ het volgende:
Was dat niet Zig & Zag?
Ik kan me die zin nog wel heel goed herinneren. Volgens mij heb ik dat soort dingen echt tot in den treure gezien.
Wat had ie toen ook alweer aan?
Nu weet ik het weer...was dat niet bij de MTV EMA in Berlijn....met Zig&Zag én Ray Cokes!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, was denk ik Zig & Zag... Hij had een zilveren, glitter-tanktop aan
Volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:22 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer...was dat niet bij de MTV EMA in Berlijn....met Zig&Zag én Ray Cokes!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:14 schreef KonnieKipke het volgende:
ik heb zelf 3 dvd's gecompileerd en zal als ik tijd heb naar degenen die hebben gemaild een reactie schrijven.
vet, ik ga ff kijken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef KonnieKipke het volgende:
hahaha, daar zit veel content van mij bij:D
Wel leuk die take that!
Als je echt wilt, kan ik je nog wel 3 kopieen geven van DVD's die ik gemaakt heb van de laatste week most wanted (4 afleveringen) en most wanted in keulen. (special)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Ik keek vroeger ook elke avond naar Rayik vond het zoooo leuk
[..]
vet, ik ga ff kijken!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Dimmie het volgende:
Er zit trouwens ook een fragment tussen van de rellen in Hamburg. Ik had het nog niet eerder gezien. Echt schokkend
Amanda Reddington... Tja, bij het Los Vast Kuipspektakel aan Frank Boeijen blijven hangen, met hem getrouwd en van hem gescheiden... Een deel van de LP (oeps, nu wordt het wel héél '80's) Welkom in Utopia gaat over de scheiding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Dunf het volgende:
(...) En ook nog musicbox met Amanda [?] die iets met Frank Boeijen had. (...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |